Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
berek21
senior tag
válasz molnarpeter #10559 üzenetére
Nem. Az olajpumpás történet a rüsselsheimi okostojások agyszüleménye volt, a koreai hengerfejjel együtt. Csak az 2.0 literes volt érintett.
Még M32-es váltóm sincs. Szomorú vagyok.
gipsztigris- Most már én is tudom hogy milyen érzés. Mintha egy hosszú útról hazaértem volna.[ Szerkesztve ]
Lancia Delta III eladó!
-
hobizoli
nagyúr
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #10604 üzenetére
Ja, hogy ilyen egyszerű...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Integrale
veterán
-
addikt
válasz molnarpeter #10619 üzenetére
Igen, az a terv. Igyekszem elintézni minél gyorsabban, aztán meg majd az egyénit.
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #10771 üzenetére
Ami gondolom annál is típusbetegségként idővel tönkremegy...
Punto2 és Bravo 2-nél is pl."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Elektrosokk
addikt
válasz molnarpeter #10835 üzenetére
Keresnék egy nem túl drága lakatost,
ha tudsz ilyet jelezd. 180.000.- /darab ajánlatot kaptam a küszöb javításra. A bal oldalon van egy kb 3 centis rész ahol kicsit szétnyílt, alúl. Oldalról nézve minimális pöttyösödés van a sarkokon, szóval semmi durva nincsen.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #10861 üzenetére
Acél felnivel az volt a bajom, hogy 2 év után rozsda aztán mehet homokfújásra mert a sima festés után 1 évvel szintén jön a rozsda.
alázógyík
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
ph_5.5
aktív tag
válasz molnarpeter #10861 üzenetére
+1 szavazat részemről is az acélra.
Nálunk nyáron a gyári 18-as sport alu fut, télen gyári 16-os lemez. Amikor felkerül a téli, mindi gmeglepődöm mennyivel kisebbet zökken a keresztbordákon. (18-as kerékhez ráadásul 2.6-os nyomás kell)
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #10891 üzenetére
Kupak lesz, olaszautobonto.hu. Remélem valami Alfa/Fiat belemegy.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
berek21
senior tag
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #10917 üzenetére
Jaaa hogy ez olyan mint a látvány pékség.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
berek21
senior tag
válasz molnarpeter #10914 üzenetére
Lancia Delta III eladó!
-
m3tr0
senior tag
válasz molnarpeter #10982 üzenetére
Igazából extrém az igény,mert 4-5 fős kisteherautót kellene vennem belőle.
Ilyet viszont itthon nehéz találni, - csak olasz importból van ilyen - hahu-n van egy nem túl sok km-t futott Tipo,ami árban is megfelelne,ezért kérdeztem rá. -
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #10985 üzenetére
"Fiorino vonalon tudnék mesélni, nem 200, némelyik 100-at sem bírt gyári vezérléssel sajnos, sajátban mondjuk 183k után jónak tűnik, de rövidebb olajcsere és dpf nélküli még."
Én sem azt mondtam, hogy 200-at mindegyik kibír, csak azt, hogy ha nincs hangja akkor is érdemes cserélni 200 körül és akkor nem lesz baj. Egyébként volt olyan 1.3-as mjet/cdti motor (Opel Corsában), hogy 350 ekm-nél még visszaraktam volna a láncot nyugodt szívvel. És gyári lánc volt benne."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #11057 üzenetére
Vagy a kürt biztosíték ki...
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #11094 üzenetére
Nem, az nagyon más, asszem a fôtengely is, szivorendszer, kipufogorendszer, elektronika stb.
136 lovas 10v raadasul még kiegyeítôtengelyes, a 150 már nem."Bad reklám is reklám too"
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #11124 üzenetére
Áh, sajnos jó eséllyel ez az út nem járható.
Pár nem túl bőbeszédű angol fórumbejegyzést találtam, ahol annyit írtak hogy jellemző hiba, goto márkakereskedés, és leszedi a műszerfalat, majd minden rögzítési pontra bandázsszalaggal (vagy valami hasonlóval) együtt rakják vissza. De azért próbálnék infót begyűjteni, hátha csinált valaki, hogy nyáron bele merjek-e kezdeni vagy sem, mégiscsak aránylag egyszerű autó...
Tisztán hallatszik, hogy a szélvédő tövéből jön, jellemzően meleg időben. Aliexpressről rendelt gumi tömítő-profillal ideig-óráig javítottam, de hidegben ez meg nyekereg
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
FerNandor
őstag
válasz molnarpeter #11205 üzenetére
Köszi. Fogalmam nincs, mi az Az csere, vagy ki kell iktatni?
Annyit talán sikerült közben megtudnom, hogy faceliftet érdemesebb venni és az automata váltó annyira nem jó. De a 150 lovasnak is alulméretezett állítólag a váltója, amit találtam, az amúgy manuális.Van valami amire ezeknél figyelni kell? Amire érzékeny, kényes stb?
A croma se tűnik rossz konstrukciónak. Signum alapra épült, ha ezt is jól láttam, meg valami Saab emlék-kooprodukció vagy mi, azért is ott, középen van állítólag a indítókulcs helye.Futóműve mennyire kényes/kényelmes/drága rendberakni? (vidéki városban lenne elsődlegesen használva, mármint helyileg, nem városi használatra kell)
Ez a motor akkor nem kényes? EGR, DPF?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #11247 üzenetére
GL4+ van, Tutela termékei között keress.
"Bad reklám is reklám too"
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #11247 üzenetére
120 lovas. Nem tudom hogy M32 az ugyan úgy mint a 150-esben. De lassan közeledik a 250e km amikor is lehetséges hogy hozzá kell nyúlni. Ennyire szavatolták "papíron"
"A korai T-Jetek GM-féle váltójában alulméretezettek a csapágyak, 250 ezer kilóméter után felújításra szorulnak, aminek költsége 200 ezer forint körüli." Ezt írták 2019-ben. Akkor ez most mennyi lehet ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #11261 üzenetére
de eladaskor jobban nez ki, ha a upgraded megoldas van benne, mint a vevo szempontjabol egy zsakbamacska...
amugy ha szet van szedve, ujra kell hezagolni a gyari csapagyakkal osszerakva istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #11381 üzenetére
De igen! Ahogy írtam is. Az egyik márka javítható, (talán bilstein) egy másikra azt monndták, hogy nem tudják megcsinálni.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #11462 üzenetére
A motortömb és a főegységek megegyeznek. Én keresnék bele egy jobb 2.0 TS-t és összerakni teljesen. Asszem ezt a motort is érinti a hajtókar csavar nyúlása, ahogy az 5 hengeres, de szintén azonos motorokat.
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #11443 üzenetére
Talján Taliga újra talpon, végre volt idő leadni a generátort felújításra, volt talán 2 nap az átfutás, de a legolcsóbb bolti cseredarabos ára alatt maradva minőségi cuccokkal újba lett téve alaposan. A szabadonfutó a mester véleménye szerint volt már szerelve, még az is lehet, hogy amiatt volt korábban szíj szakadás, csak nem sikerült olyan tartósra az újjal, fene tudja. Mindenesetre új csapágy, szénkefe, stb, és persze az ominózus szabadonfutó, innentől kezdve nem szabad neki többet elromlani
Még azon gondolkodom, hogy a szélvédő alatti vízgyűjtő kifolyóját kéne módosítani, mert közel van a generátorhoz. Fb csoportokban szoktam látni - főleg benzineseknél -, hogy még az öntvény is elreped, akkor meg nincs többet felújítás...[ Szerkesztve ]
-
Sinu
senior tag
-
CharlieDrop
veterán
-
veterán
válasz molnarpeter #11510 üzenetére
Köszönöm, megnézem majd otthon (most mobil van csak). A vezérlést tavaly cserélték.
Azt nézem, Kauffer szerint jó bele az 1.3 JTD szűrője. (akár GM is) Viszont a fiatalkatrészek.hu keresője csak egy számomra noname olajszűrőt dobott. -
slett27
addikt
válasz molnarpeter #11524 üzenetére
Első kettő biztos.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #11540 üzenetére
Mennyivel jobb az alu mint a gyári Fiat tömítés?
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #11546 üzenetére
Azért kérdeztem a gyári Fiatot,mert elvileg az Opel módosított a tömítés anyagán és ez a hiba azért jellemző inkább az Opelbe szerelt motorokra. A minap szedtünk szét (más okból) egy Delta 2.0 Mjet motort, bőven 250 ekm feletti futással és a tömítés tökéletes volt alatta.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hroberto
addikt
válasz molnarpeter #11540 üzenetére
Az 1.6-os dieseleknél ez nem szokott előjönni?
Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
Freddy76
addikt
válasz molnarpeter #11607 üzenetére
Veloce, misano kék. Gyerekkori álom egy Alfa, de valahogy eddig kimaradt. A Giulia és a Stelvio is tetszett (Giulia jobban, de családdal az kicsi), és a Stelvio tesztjei, még ha ki is emelték a negatívumokat, abban kivétel nélkül egyeztek, hogy a vezetési élmény egyátalán nem SUV-os. A bő másfél hónap alatt beletettem 6500 km-t, miután megszoktam az autót (ami német dízelek és egy szívó benzines hatos Mazda után azért tartogatott meglepetéseket), és ezt teljesen alá tudom támasztani.
Az alfásokat valószínűleg nem lepi meg, engem viszont igen, hogy mennyire közvetlen az autó. Ezt nem kormányozom egy ujjal, ha azt akarom, hogy forduljon, akkor tényleg meg kell fogni a kormányt, de az autó abban a pillanatban mozdul is, baromi közvetlen az irányítás. Az úttartás pedig elképesztő, olyan kanyarokat olyan tempóval megold, amit a Mazdával sem mertem megpróbálni - és már azt is volt szerencsém átélni, amikor az autó elkezd elől húzni, mert a fara elkezd riszálni... Én sokat mozgok a Budapest-Siófok-Balatonboglár vonalon, esetenként Keszthelyre is, így a futás nagy része pályán jön össze. Az viszont mindent elmond az autóról, és arról, hogy mennyire élvezem: nem egyszer előfordult, hogy Zamárdinál lejöttem a pályáról, és elcsatangoltam a Somogyi-dombság belsejébe, vagy éppen Keszthelyről nem az M7-en, hanem a Balaton-felvidéken jöttem vissza Budapestre. Ilyet korábban nem csináltam.
A tolatókamera, a holttérfigyelő, vagy éppen az adaptív tempomat butább, mint a 2016-os gyártású Mazdában volt, de cserébe olyan sok élményt ad az autó, hogy ezek az apró hiányosságok egyáltalán nem érdekelnek.
Az első pár napban furcsa volt, hogy miért integetnek nekem az alfások, de aztán elmagyarázták nekem, azóta én is integetek .
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
sagesz93
addikt
válasz molnarpeter #11751 üzenetére
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #11767 üzenetére
digok amugy brutalban tunneroljak ezeket
bonattalan gyari blokk, R110-s CR pumpa, tunner CR csucsok, meg a turbo is, nagy front interkula... 6800rpm revlimit, 3-3.2bar toltonyomas.... 320lo, nitroval 400
....eees takk szeria a motor bele ehhez
a hengerfejet le sem veszik hozza, csak a motor levego es uzemanyag ellatasat fejlesztik fel
nincs 4340-s CrMo profilos hajtokar, meg keramiazott kovidugo, meg semmi...több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #11787 üzenetére
Opeloknál jellemző, hogy még végállásban is tekeri kicsit, ezért raknak elenállást (izzóval láttam).
"Bad reklám is reklám too"
-
akooos
veterán
válasz molnarpeter #11803 üzenetére
Sziasztok,
Bravo 1.9 MJET 150ps ~270k km-el vajon bevállalható?Hupsz, sorry nem válasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #11835 üzenetére
ha utol eri a dugo a szelepet, akkor a szeleptanyer elgorbulne a szelen, ahol felutkozik a szelepzsebben
de attol nem szokott a dugattyu igy eltornitöbb drón kell ;P
-
diablo1984
addikt
válasz molnarpeter #11851 üzenetére
és az pontosan mit takar, hogy hajlamos? elkerülhető valahogy, vagy 100e km után a motorfelújításig együtt kell vele érni, mert van és kész?
-
akooos
veterán
válasz molnarpeter #11890 üzenetére
Köszi, abszolút hülye vagyok még Fiat téren. Megnézem akkor ezt a bowdent, nyilván olcsóbb, mint egy váltófelújítás
Próbálok specifikus csoportokban okosodni, de főleg annyit ír mindenki, hogy fúú m32 = 300.000 forint.
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #11942 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy hány kereskedő fogadna el tőled előleget a foglaló helyett! Valahol a nulla és a zéró között.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #11944 üzenetére
Azért valljuk be, elégé szokatlan az ilyesmi! Nem azt mondom, hogy elítélendő, de az autókereskedések 90%-a nem a korrektségről híres.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #11987 üzenetére
Nem is igazán az a baj hogy elromlik, hanem itt a közelben nincs aki megtudja csinálni. Amely helyeken voltam, tipikus alkatrész cserélgetések voltak. Nem értenek a típushoz. Bezzeg ha Skodát vagy Opelt vagy VW-t vinnék csukott szemmel is.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
LK
addikt
válasz molnarpeter #11991 üzenetére
Köszi az infót.
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
KubanitoS
veterán
válasz molnarpeter #12007 üzenetére
Köszi az infót neked is!
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
veterán
válasz molnarpeter #12100 üzenetére
De ez olasz, ennek lelke van, nem japán robot, vagy német páncélos, vagy amerikai vényóc faék.
Na...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
ivana
Ármester
válasz molnarpeter #12143 üzenetére
-
lorcsi
veterán
válasz molnarpeter #12168 üzenetére
köszi, amúgy is mennem kell mostanában ilyennel is
-
crea1984
tag
válasz molnarpeter #12180 üzenetére
Dpf-et nem fogom bantani egyelore bar sok a varos, egr orvenylapat viszont offosra tervezem, megprobalom a linket hatha :) koszi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen