Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz kisza25 #8461 üzenetére
Nem lepődnék meg. De index-en a vezércikk bevezetőjéből részlet: "Az olaszok még viccelődnek, inkább a külföldiek pánikolnak – írják a járvány által érintett helyeken élő Index-olvasók. Vannak, akik semmi különöset nem láttak, mások kifosztott boltokról írnak."
Vagy mint most, oriási dlnzsörként kiírták mindenhol, hogy megvan az első magyar beteg. Csak az felejtették el leírni, hogy azon a hajón, ami hetek óta vesztegzár alatt van Japán partjainál... Önmagában személy szerint nem rendít meg, hogy magyar. Az lenne komolyabb hír, ha itthon jelent volna meg.[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
LZs?!
aktív tag
válasz kisza25 #8642 üzenetére
1st Gen Ceed nálam is megfordult, az meglehetősen kompromisszumos volt; imádtam a rideg tejfölösdoboz-műanyag 'bi-colour' kárpitozást...
De szerintem a mostani 'Ceed & felette' KIA felhozatal a <30e Euro-s kategóriában összességében veri a mezőnyt ár/érték arányban, ha a szubjektív ergonómia, komfort, felszereltség (necces...), anyaghasználat, kivitelezés, praktikum csillagban nézem a dolgokat.
Kucsszavak: 'szerintem' és 'szubjektív'
Nevermind...
-
LZs?!
aktív tag
válasz kisza25 #8644 üzenetére
Szerintem a Tipo 4M-ig egy nagyon korrekt opció, felette (pl. kombi TáDé) már érdemes lehet körbenézni, de ár/érték-ben odateszi magát.
Maga a kocsi annyira nem tetszik, mint anno a GPunto; de ha ma hirtelen úgy kéne autót vennem, mint anno a GP-t, t.i. kell valami tartós és pofás, korrekt áron és most, jó eséllyel a 5door Tipo-t választanám a piacon.
Re. ProCeed
Igen, mindenkitől azt hallom, hogy nagyon tetszik nekik, pl. kollégám ősz óta szemezgetett az 1.6T-vel. Én meg úgy vagyok vele: igen...tényleg...hmm, igen.............de nem.
Nevermind...
-
LZs?!
aktív tag
válasz kisza25 #8647 üzenetére
1,4 8V
Az 1,2 8V városban nem fog kevesebbet enni, az országúton óra szerint 90kmph-val meg praktikusan egymindegy; az autópálya óra szerint 110-120kpmh felett mindkettővel kihívás. Egyébként pedig kvázi tökugyanaz a két motor, és annyira komplex konstrukció, mint egy fakocka. Anno a Punto IIB-m 1,2-es volt, a GP pedig 1,4-es.
A 0,9T egy fura állat: Szardínián a bérelt Pandában ez ketyegett; túrázva, illetve pályán simán beletettem 500++ km-t egy tankkal (smucig módban vezetve, mivel ott szépen mérik a benzint). Cserében gusztustalan...és nem hinném, hogy a Punto-ban az 1.4 alatt enne.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
LZs?!
aktív tag
-
Golyo69
senior tag
válasz kisza25 #8814 üzenetére
Köszi
Igen ott is megosztottam :)Fedélzeti szerint. Igazabol ha csal is még akkor is jo :)
Nem vagyok egy fogyasztást számolgato, ne legyen indokolatlanul sok annyi a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T + Haylou Solar Plus RT3 | Xbox Series X + LG 65NANO866 +HiMedia Q5 Pro + Denon X1400h+Optoma HD 27 + 120" + I7 11700KF+7800XT 64GB DDR4 + DELL S3422DWG
-
LZs?!
aktív tag
válasz kisza25 #8816 üzenetére
A kocsid színéről jutott eszembe.
Újabban elgondolkodtam használt Tipo vételén...
- sima fehér
- kombi
- 1.6 TáDé
- 40-80e km közöttFelszereltség tekintetében passzolok; majd ami lesz a kiszemeltben, de az automata váltóra gyúrnék...dízelt minek is terelgessek kézzel.
Egyelőre egy darab autmata van HaHu-n (persze nem fehér...): [link]
Bárkinek bármi vélemény/tanács/meglátás 1.6 dízel Tipo-val kapcsolatban, illetve a Manual vs Automatic felállásról?
Köszi!
PS: A benzinesek két okból vannak kispadon egyelőre: 1.4 szívó rövidtávra/Bp-re bemenni OK, viszont hosszúzni kevés/gyenge; 1.4 t'rrbo pedig...hát ha már van rajta csiga, akkor legyen GO-s.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
-
LZs?!
aktív tag
válasz kisza25 #8824 üzenetére
@kisza25
Igen, a választék a kulcskérdés...ugyanakkor a fő csapásirány 'diktálja' a dízelt: főleg pályán 2f + 2gy + csomagok felállásban elmenni valamerre (erre eddig ott van/volt a Focus, csak ott neccess a csomagtér), illetve 2f + csomagok + pl. két bicikli (bármi) elmenni valamerre (erre van/volt az Alfa, mínusz biciklik, mínusz üzembiztonság, plusz kétszer olyan éhes és és max. egy nagyobb sporttáska a csomagtérben).
Ebből kanyarvadászat nem lesz, viszont ha a TáDé Tipo hasonlóan hozza a Focus 7-7.5l/100km @160-170kmph @3000rpm utazóját (minden BC szerint...), akkor már túl rossz nem lehet; a benzines valószínűleg ebben nem lenne partner. Aztán, hogy átlag egy hónapban a maradék 20 napon álltában milyen folyadék romlik meg a tankban, az már egymindegy...
Tegnap még kombi Ceed-re kértünk be ajánlatot: az szalonból jönne (nem éri meg használtan, nincs akkora diffi), de az 1.4 szittya lenne készletről; igazából részemről inkább csak a hölgytagozat megnyugtatására kooperálok ebben, mert nincs kedvem pluszban még pár milkacsokit kitenni az asztalra.
@alázógyík
Köszi az infót. Igen, hallottam, hogy dícsérik, ezért sem idegenkedem tőle teljesen.
Más:
A ma délelőtti program részeként beugrottam Zsoltékhoz. Lehet lenyugodni a p1csába, nincs semmi gond...már ha eltekintünk attól, hogy a paranormális jelenségeknek igenis lehet valós manifesztációja, és így feltételezhetően az Ördögüző sem tisztán fikción alapul...
Mindenféle hibakódok, némileg összefüggéstelenül, de a gyújtás-vezérlés körüli halmazban...lehet, hogy a kábelezés fárad (az jó occsó...) vagy egyéb elektromos fasság vagy a BC kezd szenilissé válni. Majd valamikor a közeljövőben náluk hagyom, aztán megpróbálják megfejteni...ugyanakkor pedzegettem: ha nagyon megindul a Geiger-számláló, nem toljuk túl, mert akkor megy-a-faxba-EL. Ha nagyon sz0pós, összedrótoztatom és megy beszámításra (úgyse adnak érte semmit, a 'lelkifurkát' meg jól bírom); ha pedig relatív pici pénzből orvosolható, akkor összerakatom és első körben megpróbálom eladni (még egyszer...), mivel előre megfontoltan kibaszcsizni én sem akarok senkivel.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
addikt
válasz kisza25 #9083 üzenetére
Le fog menni, csak benzinest nem cégek vesznek lízinggel flottába, aki meg magánemberként vesz ilyet, nem feltétlenül cseréli 3-4 évesen féláron. De lassan eljutunk szerintem arra a pontra, hogy kezdenek tömegével a piacra kerülni a benzinesek is, nem csak mutatóba, hanem tényleg el akarják majd adni és akkor lemegy az ára is.
-
Sanyi.mTs
addikt
-
félisten
válasz kisza25 #10108 üzenetére
Integrale, kisza25: Köszi a válaszokat!
Esetleg bármilyen kisebb méretű kormánykerék kapható a 2015-ös Tipo-hoz? Utángyártott, vagy bármi. Vagy ez manapság (pl. a légzsák miatt) nem így működik?
A 120 lovasban gondolkodom, de a Peugeot 306 után BKV sofőrnek érzem magam a Tipo-ban.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz kisza25 #10113 üzenetére
Lemérem én is a Pözsóét, amint visszakapom szegényt. Most a család elkommunizálta.
Lehet, hogy csak a dizájnja miatt tűnik nagynak? Átvertek az érzékeim?
Más téma: 120 lovas Tipo és 120/140 lovas Bravo II között vacilálok.
Nem sürgős, mert most nyugtattak meg, hogy a 306-osom is elkerülheti a bontót jó ideig, de már erősen nyitott szemmel járok.
Utóbbiból alig van választék, pláne, hogy szeretnék minél fiatalabbat kifogni.Szerintetek megéri a felárat az újabb autó? Tudtommal sok a hasonlóság szerkezetileg a két modell között.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
puhos363
tag
-
puhos363
tag
válasz kisza25 #10507 üzenetére
Ahol a forgalom engedte ott tempomat volt használva. Kérdeztem az első/előző tulajt a benzinnel kapcsolatban, azt mondta, hogy ő az o betűvel kezdődő kúton tankolt, sima 95-öst.
Gigabyte B450, Ryzen 5 2400G, 2*8GB 3000Mhz, MSI RX570 8GB, Seagate Barracuda 2TB Hdd, Kingston 240GB ssd, Fsp Hexa+ 450W, Zalman Z3, Arctic Freezer 12, W10 Home, Philips V243
-
addikt
válasz kisza25 #10542 üzenetére
Áh, sokkal közönségesebb autókért is utaznak többet is az emberek. Nem még egy ilyenért. Ráadásul végig autópályán lehet érte menni.
Hahu-n nem is nagyon van fent más magyar Giulia Q, néha 1-1 felbukkan. Azért gondolkodtat el, hogy akkor ezzel mi lehet a gond? Nem értem.#10540 LZs?!
Köszi![ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz kisza25 #10546 üzenetére
Hát, ahhoz nagyon masszívan kellett használni, hogy már annyinál cserélni kelljen
Jobban oda kell figyelni a melegítésére, de ha a Mátrában akarsz egy nagyot autózni, akkor ez biztos nem melegszik el
Amúgy modern autókban erre már vannak algoritmusok. Menet közben, ha sokáig nincs fékezés, finoman rányomják a betétet a tárcsára, nem annyira, hogy érezd, csak hogy csináljon egy kis hőt, meg ilyesmik -
Integrale
veterán
válasz kisza25 #10626 üzenetére
Lybra 150-nel halkab volt, mint 120-130 kozott. Gordulesi zaj gyakorlatilag nulla volt (gumikat is szandekosan igy valasztottam), kerekjaratokban filc burkolat, belulrol centi vastag hangelnyelo parna, elol duplan burkolva a kerekjarat, folyadektoltesu szilentek.
Croma eseteben a motor csendes, szelzaj is minimalis, gordulesi zaj magasabb, mint szeretnem, de ez a gumi sem partner ebben sajnos.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen