Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz HussarF #4278 üzenetére
ja, nem panaszkodásképp írtam. a hosszútávú terv a lakatolás-telifény, show&shine állapot elérése, addig meg napi használatos élményautó lesz.
az idei műsor: hengerfej, hibrid turbó (ezek megvannak), 4 koni gátló, kevlárkuplung, új kettőstömegű (ezekre pénteken viszem), chip, hátsó dob, szélvédő, műszaki (július).
meg vasárnap elrepedt az olajhűtő, amiben az az igazán tuti, hogy a gyári 70k+, ha találsz még, utángyártott nincs, csövet már nem is lehet kapni hozzá, úgyhogy folyamatban van a kiváltó megoldás tervezése és kivitelezése. ha olcsón megmenthető a gyári, akkor az fasza, mert tudom használni az autót, nem kell két hétre leállítani. ha nem menthető, akkor jön a hűtőt rendel - konzolt gyárt - csövet gyárt - adaptert gyárt kör, amit mindenképp meglépnék, de lehet ráérne nyáron, a műszaki előtti motoszkálással együtt szerelni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen