Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    Sajnos betartottak az olaj csere periodust, de csak a km-t vettek figyelembe. A varosi hasznalat mellett, elkopott. Hasznalhato, de egyre hangosabb ket szelep. Az osszes hezag nagy. Van amit a gyari hezagolo meretek nem adnak ki. Koszorultetni kellene, de attol nem fog eleget nyitni. illetve a tengelyt megmerve, egyertelmuen mert alatti.
    Bontott meg nekem is van. Illetve ahhoz ujra kell lapkazni. Igaz, lehet a nem gyari tengelyhez is kell.
    Nem egy raketa, de erezni a teljesitmeny kesest.
    Eleg nehezen forog 4500 fole.
    De ennel rosszabb volt. 3500 rol indultam.
    A szolaniod szelep es az okos kerek, szelepfedel olajzo furatok be voltak szukulve.
    A szij tul volt spanolva, a kipufugo kifujt.
    Egyuttes javitasokak eletre kelt, de a tengely miatt van meg benne tartalek. Es sztem az okos kerekbe a lapkak is kopottak lehetnek, vagy van meg bent lerakodas sztem.
    A javitasokkal kb egy literrel kevesebbet fogyaszt.
    Sajnos 70 ezer km-el is le lehet lakni egy motort.
    Az osszes tartobakot cserelni kellett.
    A torony csapagyakat. A teleszkopok is hanyatlanak, es a rugok is.
    65000 nel csereltem az elso fektarcsakat.
    Szerkezetileg, es belso ter rendben van.
    Ok sok mindent kellett cserelni, de ezeket lecsereltem a partneren is kb 100000nel. Es az jelentos mertekben orszaguton kozlekedett.

    Az s&s kikapcsolhato a multiscannal?
    Nem olyan az akksi, de az eletbe nem terul meg egy s&s akksi, eves 5-6 ezer km mellett.

Új hozzászólás Aktív témák