-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #46393 üzenetére
A videókártya hdmi-re, a DP-n meg a monitor. Eddig is így volt megoldva. Touch működik igen, de nem jó, hülye windows elveszi a kurzort a fókusszal együtt ha ott érinted, ami desktop esetén ok, de játék közben nem jó.
Szóval ugyanezt venném nem touchban legközelebb (gyerek tett róla, hogy legyen egy frankó repedés az üvegen)Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mmdms
addikt
Ezt nezzetek mibe botlottam Seiersbergi bevasarlokozpontba
Ez az uj ktm xbow GT2es auto, az ablaktorlo vegenel kilog egy srac a kocsi mogott, o a pilota, tok jo arc. Indulni akarnak az uj dtm be ezert keszultek el ezek a kocsik a homologizaciohoz.
Valaki erre jar es autobuzi erdemes megnezni.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Találtgyerek
addikt
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #46406 üzenetére
Nincs tapasztalatom vele, de úgy tudom, hogy valamivel megbízhatóbb, mint a T300, mert külső tápos.
Egyébként ugyanaz, 3.9 helyett 6nm nyomatékkal. Nem biztos, hogy érdemes váltani rá, árfüggő.
-
Találtgyerek
addikt
válasz fatal` #46407 üzenetére
10 000-20 000 Ft lenne a különbözet. Viszont a Ts-pc másfél, két éves és nincs garancia. Nem örülnék neki, ha mondjuk 2-3 hónap múlva megadná magát. A T300-ra még van több, mint egy év garancia. Amennyiben megbízható konstrukció a Ts-pc, akkor viszont szívesen kipróbálnám.
06-3o/9759I39
-
Lac-coo
őstag
Nem tudom ki hol meg mire vonantkozóan adja meg ezeket a nyomaték adatokat, de tapasztalatból mondom a TS PC jóóóóval erősebb mint a T300....Nagyon nem ugyanaz, ég és föld a különbség....
[ Szerkesztve ]
-
f3rdzs0
senior tag
Ma küldött UPS 8 e-mailt (csomagonként egyet angolul és egyet magyarul), hogy holnap hozzák a fanatecet. Közben már a rendeléseknél is ott van a tracking. Szóval jövőhéten az lesz a program hogy felszerelem NLR 2re meg a T248et elcsomagolom szépen. Talán szerdán már akár ki is tudom próbálni
ACCben championshipre vannak tippjeitek mit érdemes beállítani? Hány autó, agresszivitás stb. Tegnap fejeztem ne a karrier módot ami után el akartam kezdeni online de így hogy új kormányt kell szoknom, gondoltam indítok egy évadot amivel játszom F1 22ig (vagy annak leárazásáig)f3rdzs0
-
-
biker
nagyúr
no, összeállt fizikailag a cucc, már csak az új képernyő (FOV) beállítások és finomhangolások vannak hátra.
Mivel új telepítés, új HW, így pár dolgot állítgatni kell majd, de kibírom valahogy ezt a stressztElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
F1 2021-et nyomja valaki? nincs külön topikja.
Ez volt az első játék amit felraktam az új vasra, még hetekkel ezelőtt, friss win10, friss game install, és nyomtam a benchmarkokat.
Még két nappal ezelőtt is teszteltem vele a kész setupot, minden frankó
ma gondoltam gyorsan gurulok egy tesztet vele, kb 25x próbáltam, semmire nem indul el, ego crash dump vagy mi a tosz dobálja a crash reportokat, még a menü se tölt be, intro movie alatt, vagy a menüben, vagy még a loader utáni fekete képernyő alatt.
Tucatnyi google találat tippjei megvoltak, kivéve a ddu driver uninstall mert kapja be akkor inkább legyalulom a játékot.
Egyéb tippek?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
addikt
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #46418 üzenetére
A vga van afterburnerrel tesztelt curve szerint, ezzel lett az rlső perctől tesztelve. Szombatig kb 30x lett a benchmerk futtatva, beállításokat tesztrlve, és szombattól máig semmit nem módosítottam
Most mentem fél óra raceroomot, 15 perc dr2.0-t, meg másfél óra acc-t maxon, 69fok a vga emelt ventiprofillal, 79 fok a cpu
Rtx 3060 msi gaming x
I5 11600k proci
3600mhz patriot ramokElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
A legtöbb tipp szerint futtassam windowed, de a menüig nem jutok el, kilép. Eddig fullscreenben 80-90fpsel ment a gép.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Ezt a három tesztet szombat du csináltam valakinek, milyen teljesítménnyel megy RTX ultra vs high, meg DLSS quality vs balanced közt. Vasárnap felraktam a monitort az állványra, hétfőn már nem indul az F1.
Nem értem...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
f3rdzs0
senior tag
tegnap nap végén megjött a Fanatec csomag. elég vicces, hogy kevesebb helyet foglal mint a T248 kicsomagolva, de a dobozok vagy 4szer annyi helyet foglalnak. kicsit tudtam vele játszani, egyelőre tetszik, bár megkérdőjelezem, hogy szükségem volt-e ilyen drága upgrade-re
ami eddig tetszik/nemtetszik (random ami eszembe jut):
1. topikban már volt róla szó, hogy lehet kell új csavar a wheelbasenek, hogy NLR2.0-re fel lehessen rakni. ehhez képest a wheelbase gond nélkül felment a gyári NLR csavarokkal, viszont cserébe pont a pedáloknál nincs elég hosszú csavar, hogy elérje a pedalbaset. szerencsére az első két csavar elég jól tartja önmagában, és találtam itthon egy harmadikat, de ez fel se merült bennem, hogy pont ezzel lesz gond2. a clutch pedálokat a kormányon ACC-ben nem lehet analóg balra-jobbra nézésre állítani
3. a pedálok tényleg elég gyengusok a T3PM-hez hasonlítva, de nem klasszisokkal rosszabb, szerintem bőven el leszek velük. az mindenképp kényelmesebb, hogy nem egymás mellé van bezsúfolva a gáz-fék
4. magasabban és jobban kitüremkedik a kormány a wheelbaseből ezért kicsit hátrébb kell raknom magam a székkel, messzebb a monitortól
5. egyelőre QR Lite-tal nincs látványos gond 5nm mellett (1 óra után )
6. ami vicces, hogy nem gondoltam volna, hogy a T248-en az encoder miatt hiányozni fognak gombok a McLaren V2-ról. látványosabban kevesebb cuccot tudok rá assignolni. viszont a kapcsolók nagyon jók és kényelmesebb állítgatni őket
7. a váltó, hogy egy kézzel tudom állítani nagyon adja, F1-ben tuti jól fog jönni in-out lap során mikor közben telefonozok
7. érzésre a DD sokkal jobb. kicsit fura is, hogy ennyire simán megy/forog, de nagyon jó
#46421biker
full reinstall megvolt? OC nélkül is próbáld meg, mert akármennyire stabil bárhol máshol, az F1 játékok rohadt érzékenyek rá (a legjobb stabilitás tesztnek )f3rdzs0
-
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #46422 üzenetére
" topikban már volt róla szó, hogy lehet kell új csavar a wheelbasenek, hogy NLR2.0-re fel lehessen rakni. ehhez képest a wheelbase gond nélkül felment a gyári NLR csavarokkal"
Felmenni felmegy, csak kérdés, hogy
- Rendesen tartja-e
- Vagy épp megkarcoltad-e a bázis alját/beletekerted-e a csavart a bázis aljába, ugyanis egyértelműen le van írva a manualban, hogy max 10mm + plate vastagság hosszú csavart használj. A plate az NLR 2.0-n 3mm (ha jól emlékszem, de lehet, hogy 4), a hozzáadott csavarok pedig 16mm-esek. Persze, ha telepakolod alátétekkel, akkor nem kell másik csavar, de szerintem ez is említve volt.a pedálok tényleg elég gyengusok a T3PM-hez hasonlítva
CSL pedál? Fura, mert szerintem már ránézésre is sokkal jobb, mint a műanyag T3PM. Nem csak szokatlan még? A legtöbben azt mondják, hogy a load cell kittel jobb, mint a T-LCM.
Igaz, hogy tapasztalatom nincs vele, csak furcsállom.magasabban és jobban kitüremkedik a kormány a wheelbaseből ezért kicsit hátrébb kell raknom magam a székkel, messzebb a monitortól
Döntsd meg egy kicsit, amúgy is jobb, valódi autóban sem egyenesen áll a kormány (a TM bázisokon alapból döntötten áll, legalábbis a T300-on). Picit jobban kilóg úgyis, de túl sok különbség nincs, nekem ugyanott van a szék.[ Szerkesztve ]
-
f3rdzs0
senior tag
válasz JulesTS #46423 üzenetére
Igen, sajnos gomb inputot akar ACC, ez meg ugye axis. gyors google is azt mondja, hogy nem lehet (külön programban ugye remappelheted, hogy gomb input legyen belőle)
#46424fatal`
Szerencsére pont nem karcolja (vagy csak nagyon minimálisan éri el), és teljesen stabil (egy alátéttel). Sondjuk ha bele is karcolt, úgyse látszik
...
Jó, ahogy ezt leírtam, kíváncsi lettem és hátulról látszik a csavar. nem éri el a bázist, még kb egy alátétnyi hely is van ott, szóval alátét nélkül se lenne nagyon para. Próbáltam lefotózni, de nem igazán látszik [kép]A pedálok esetén a rugókra gondoltam, a T3PM alapból jobbnak érződik reugók terén. Az, hogy a fém kialakítása jobban néz ki és minőségibb a CSL-nek az teljesen jogos, érzésre viszont kb csak a rugók számítanak (meg a pedál feje, ami a CSL esetén műanyag a T3PM fémjével szemben). Mondjuk azt nem kétlem, hogy a loadcell az ennél sokkal jobb
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #46425 üzenetére
A képeden úgy látom, hogy ez nem igazán van jól mountolva, mert nincs a sínben a T-nut, hátrébb van, mint kellene (a bázis hátulja fele, kilóg a fele neked).
Persze lehet, hogy tévedek, majd valaki megerősít (vagy megcáfol).
Nekem így van:
[kép]Úgyhogy szerintem vegyél rövidebb csavart, vagy tegyél még alá alátétet, ha van.
Bocs, jó poros Nem is láttam, csak fényképen.
Ja, hogy a rugókra gondoltál, azt nem tudom. A féknél a CSL elastomert használ. A T-LCM-mel nekem pont a rugók a bajom. De én V3-ra fogok majd upgradelni szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
f3rdzs0
senior tag
válasz fatal` #46426 üzenetére
igen a képemen én is néztem, hogy wtf miért van ez ennyire a sínen kívül megigazítottam, és így már tényleg közelebb van a csavar az aljához. gondolkodom, hogy beduplázom az alátéteket, de így is pont van egy hajszálnyi hely a csavarnál (bár nem húztam teljesen rá), szóval együtt lehet ezzel élni így is
f3rdzs0
-
biker
nagyúr
válasz f3rdzs0 #46422 üzenetére
"full reinstall megvolt? OC nélkül is próbáld meg, mert akármennyire stabil bárhol máshol, az F1 játékok rohadt érzékenyek rá (a legjobb stabilitás tesztnek )"
Nem, mivel friss install. És pont az F1 volt eddig csak rajta, mert ezzel teszteltem a rendszert. Ebben legalább van benchmark mód, 5 körre feltolva
1: friss win10 install
2: friss steam és F1 install
3: 4-5 benchmark
4: afterburner curve teszt, beállítás
5: heaven, unigine, superposition, mindezt úgy is hogy közben fut a cinebench és 100% cpu + 100% gpu teszt
6: F1 tesztek 5-6-8db beállítani a legjobb képet, rt/dlss stb
Mivel minden atomstabil volt, felraktam az állványra a monitort, és nekiálltam más játékokat is beállítani, ezután egy nappal már nem ment az F1Szóval ennél sokkal frisseb telepítést nem tudok rá tenni, max a játékot letörlöm és letöltöm steamből újra, bár a fileok ellenőrzése is lefutott
meg kikapcsolom az afterburner curve optimizert.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #46430 üzenetére
dxdiag szerint: RADAR_PRE_LEAK_64
Ez meg google szerint: az alkalmazás memóriakezelése hibásÁllítólag az 5xx nvidia driverek okozzák, de a 4.xx meg outdated rendesen.
Na majd kiderül a support után, codemsters fórum tele van ego crash dumper hibával"RADAR is Microsoft's Memory Leak Detector so that error indicates an App/program is not properly handling memory. Check-in TaskManager and/or use Process Explorer from SysInternals. It is often a game though the error issued is just informative and a report was sent to Microsoft. So you really do not need to do anything. "
"Radar_Pre_Leak is technical nomenclature that means the OS has detected (Radar) a process that is not handling it routines in a manner that it thinks is efficient (Pre) and as a result it may begin to exhaust memory resources (Leak), i.e. it is a resource hog. It is entirely informational event, though, and does not mean it is necessarily running outside its bounds or has exhausted the limits of Windows memory management."
Vagyis valamit elbacctak a játékban...
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
addikt
Sziasztok!
Kezdeném a számomra jó hírrel. Lecseréltem s T300 + T3PM-et egy TS-XW és egy T-lcm párosra.
Pedál nagyon jó, nem akkora előrelépés a T3PM után, mintha T3PA-ról váltottam volna, de így is egy kicsit jobb lett megint a szett.
A TS-XW is jobb, mint a T300. Viszont itt jön a fekete leves. A szíj felől daráló hangot hallani, ha tekerem a kormányt. Van valakinek ötlete, hogy miként orvosolható a probléma? Utólag kiderült az előző tulajnál is megvolt ez a jelenség, csak őt nem zavarta. Én szeretem, ha csendben teszi a dolgát.06-3o/9759I39
-
Géjza
őstag
válasz Találtgyerek #46432 üzenetére
Mennyire nehéz a kormányt forgatni T300-hoz képest? Ha túl van feszítve a szíj, akkor az adhat hangot is és azzal is jár, hogy nehezebb tekerni (nem olyan könnyű a kormány).
-
Találtgyerek
addikt
Nagyjából azonos beállítások mellett ugyanolyan.
Leginkább csak a hang a hiba. Kicsit olvasva a külföldi fórumokat, nem egyedi probléma. A szíj feszítésén kellene állítani, de akkor elmegy a kalibráció és a garancia is ugrik gondolom, ha megbontom a bázist.
Ezt találtam, ez jól szemlélteti a problémát. Hangja is ilyen, de talán nálam egy kicsit hangosabb is.
[link] [link]06-3o/9759I39
-
Géjza
őstag
válasz Találtgyerek #46434 üzenetére
Akkor laza a szíj.
Kalibráció: ettől miért menne el? Amúgy T300-nál egy kombináció a centert újrakalibrálni.
Gari: nem jelölt csavarok, ha látványosan nem barmolod el a fejeket, akkor senki nem fogja megmondani, hogy meg lett bontva egy szíjállítás miatt a base. -
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #46434 üzenetére
Ha garis még, akkor szerintem egyszerűbb, ha kicserélteted.
De a középnek nem kéne elmennie. Én úgy emlékszem, hogy egy kombinációval újrakalibrálható (legalábbis a T300-on így volt). Azt viszont nem tudom, hogy jelöltek-e a csavarok.
Szerk.: Közben megelőztek, akkor viszont akár szét is szedheted.
[ Szerkesztve ]
-
Találtgyerek
addikt
A linkelt videó alatt írták a kalibrációt.
Köszönöm az infót! Itt az aprón találtam egy embert ( Brain75 ), aki foglalkozik kormány javítással. Lehet elküldöm neki, mert nem akarok kárt tenni benne. Az is lehet, hogy nem az a megoldás az enyémre, mint ami a videón van.fatal’: Nem tudom, hogy erre hibára kiterjed-e a garancia.
Az Alzán keresztül szerintem legalább lenne egy hónap az egész procedúra. Annyit nem szeretnék várni.Esetleg nincs valaki Szombathely környékén aki érte hozzá?
06-3o/9759I39
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #46437 üzenetére
"Nem tudom, hogy erre hibára kiterjed-e a garancia."
Elég durva lenne, ha nem.Egyébként ez inkább a TM-en múlik szerintem, mint az Alzán.
Legalábbis én 2x gariztattam náluk egy Kingston fülest, mindkét esetben 2 vagy 3 nap múlva a kezemben volt az új.
-
biker
nagyúr
Vicces, ma kipróbáltam, elindult, lefuttattam 3 benchmarkot, fa..a. Na akkor irány controller settings, mindent felmappeltem, irány a pálya egy alpinnal, pálya betölt, ego crash dumper.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
válasz Találtgyerek #46437 üzenetére
Nem egy agysebészet kicsavarozni kb 20 kis csavart, majd lelazítani kicsit a 2 fémcsavart, ami a motornál rögzíti a fogaskeret és ráhúzni/tekerni a felső fekete csavaron, amíg el nem némul, majd vissza az egész.
Ez nem olyan meló, hogy totál szét kellene bombázni a base-t, emiatt én biztos nem küldözgetném sehova, de persze te döntesz.
Ha ez nem oldja meg, akkor gariztatás (ha alzás a cumó, akkor nem árt, ha van adásvételid az előző tulajtól, ha esetleg pénzvisszafizetés lenne a vége, akkor azt te kapd és ne ő).
-
Tibiajax
nagyúr
hi,
gondolkodom V3 pedál upgrade-ben, az első verziós loadcell-es csl-ről.
az lenne a kérdésem, hogy a kuplungja is jobb-e, mint a csl-é? ha jól tudom, ott ugye mindhárom pedál már szabályozható, érzékelős, stb...szóval, hogy ha valósághűbb kuplungozást szeretnék, azt mondjuk a V3-mmal meg-e kapnám. ezzel a csl-el az van ugye, hogy gyak.mindegy milyen sebességgel/erővel engedem fel, egyből ugrik bele a sebeségfokozatba. nem tudok vele játszani semennyire, mint mondjuk egy igazi autó kuplungjával.. nekem ennél sokkal finomabb megoldás kellene
meg szeretném megvenni a Fana kéziváltót, de azt sem tudom egyelőre, hogy azzal másabb lenne-e. most ugye csak a kormányfülekkel váltogatok, kuplung-használatkor is -
fatal`
titán
válasz Tibiajax #46442 üzenetére
A kuplung nem szabályozható, viszont videók alapján olyan mint egy rendes kuplung, szimulálva van a fogáspont. Hogy csúsztatni mennyire lehet vele azt nem tudom, mert versenysportban nem indulgatsz olyan lassan meg kis gázzal, mint az utcán. Az árkádabb játékokban meg nincs is rendes kuplung szimuláció, általában csak egy gomb. Szimulátorokban azért tengely.
A váltó meg váltó, van aki egy Mazda váltójához hasonlította De szerintem egyiknek sincs sok köze a valódi váltóhoz (a kommersz termékek közül), de én szeretem a Fana váltóját.
-
Tibiajax
nagyúr
válasz fatal` #46443 üzenetére
köszi szépen a fullos választ.
igen, szóval.. nekem nem is versenyre kellene, hanem a horizon-ba.
: ))
de, bármennyire is mókás, tényleg arra kell.. tehát az lehet a kérdés, hogy a Horizon (főleg az 5) mennyire kezeli a kuplungot. a game setup-on belül van lehetőség pl holtmező-tartomány állításra, ennyit tudunkki kéne próbálni valahol
mert ha pl kb ugyanolyan hatásfokkal működne végül majd, mint a csl pedálom most, akkor nem igazán akarok 100k-ért belé ruházni -
GalaHU
őstag
válasz Tibiajax #46442 üzenetére
Van a kuplungon rendes fogáspont én nagyon szeretem, rajtnál tök jól működik. A H-s váltó is sokat dob a feelingen, ha teheted ne hagyd ki. Ez van legközelebb a valósághoz, de valószínűleg itt a Forza lesz a szűk keresztmetszet.
Ha rendeled a pedált, ne hagyd ki a Brake performans kit-et, a legjobb Fanatec cucc!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
válasz GalaHU #46446 üzenetére
és a fogáspont minden autónál ott van ahol kell? Vagy szimfüggő, hol kell beállítani?
ACC-ben pl símán le lehet fullasztani szar kuplungolással az autótElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
FLx
addikt
válasz Tibiajax #46444 üzenetére
Semmitol ne varj olyan kuplungot, mint a valodi autoban. Kozel sem lesz hozza semmi, mindegy mit veszel. Tovabba ez nagyban szoftver fuggo is, szinte sehol nincs jol szimulalva a kuplung, meg a profibb szimulatorokban sem. Forza-t meg hagyjuk is, kuplung miatt egy forintot se kolts el.
-
GalaHU
őstag
Minden autónál máshol van a valóságban is, egy szinterkuplung pár mm-es útja nem hasonlítható egy utcai autóéhoz sem, szóval ne így képzeld el. De a Fana pedálnak az útja egy csuklós mechanizmus szerint működik, e miatt hasonlít rá jobban mint a többi megoldás. De a fogáspontot neked kell beállítani szoftveresen, már ahol lehet...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Friss traileren a Commandos Origins
- Politika
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Mesterséges intelligencia topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 5
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...