-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #46052 üzenetére
Hidd el a WSP az RGS-sel se nehéz.
Atesz féle wheelstand-et a párom alig bírta 20cm-rel arrébtolni... -
fatal`
titán
válasz Csavez™ #46051 üzenetére
Nem én hoztam fel a témát, csak leírtam mi a helyzet, hogy egyértelmű legyen annak, aki még rendelésre vár.
Nem tetszik, átugrod.
#46052: Sehogy se nehéz az. A WSP az RGS-sel üresen ~10 kiló, ráadásul van normális fogása a két cső miatt. Az NLR üresen 22 kiló, az atesz féle stand ha jól rémlik 23.
-
Laby
senior tag
Fanatec V3 pedálommal tudok valamit kezdeni, hogy elmentse a fékerő beállítását? Kormányra van csatlakoztatha, amit ki szoktam kapcsolni ha nem játszok napokig, amikor visszakapcsolom akkor mindig újra krll állítani neki a fékerő beállítást.
Félek a választól, hogy USB csatlakozóval a számítógépre kell dugni, mert sok idő, és szívás kiszerelni a cockpitből.
+1 McLaren GT3 perecem kuplung kar tengelye megszünt önállóan létezni, fék és gáz kar lett belőle. Lehet függetleníteni a pedál tengelyétől? -
JulesTS
őstag
Előző driver verziónál nekem is folyamatosan elfelejtette a BRF-et a pedál (CSL Elite LC és a CSP V3 is).
A formula perecen van külön tekerő amivel az APM analóg karjait lehet állítani hogy mi legyen (kuplung fogáspont, kuplung/kézifék, fék/gáz, szabadon programozható).
Megnéztem a doksit: a középső tekerővel tudod állítani a McLaren perecen is ugyanezeket a módokat. -
f3rdzs0
senior tag
válasz fatal` #46050 üzenetére
akit esetleg érdekel: újra van 5nm Július 14-i előrendeléssel
az order page-n is megjelent ez a dátum elérhetőségnek gondolom ha megint sold out lesz, akkor eltűnik
amúgy én annak kifejezetten örülök, hogy kicsit meg fogja emelni majd a kerék az állványt, mert alapból nem elég magas az irodaszékemhez (legalábbis én így érzem, de aztán majd meglátjuk). most hagyta el kínát, szóval talán ők tartani tudják a májusi szállítást
f3rdzs0
-
Cikó
tag
Segítsetek légyszi! Aprón hirdetnek egy CSL Elite bázist kormánnyal együtt, gari nélkül 140-ért. Ugye ez nem számít best buy-nak ennyiért? A mostani használt árazásokon néha csak pislog az ember
-
JulesTS
őstag
Megcsináltam a kéziféktartót is az Atesz wheelstand-re:
https://4utem.blogspot.com/2022/04/kezifektarto-atesz-fele-wheelstandre.html
42kg lett így a komplexum... -
meri
aktív tag
Sziasztok! TM Sparco mod kézifék mennyivel jobb egy alis megoldásnál? Tfh az alis 70, a TM 150 Euroért megszerezhető - megéri a TM a különbözetet? (a jelenlegi cuccos: WSP, T300 RS GT, TH8A, T-LCM).
uff
-
-
JulesTS
őstag
válasz GalaHU #46077 üzenetére
Enyém is Alis USB-s hallelemes működős, de meg van hozzá már a külön hallelemes erősítő meg az RJ12 aljzat és be lesz kötve a CSP V3-ba a Fana kézifék helyére. Loadcellesre akartam alakítani, de eddig nem találtam rá jó mechanikai megoldást (a loadcell és az erősítőhöz minden alkatrész megvan)...
[ Szerkesztve ]
-
Melorin
addikt
Valaki tudja, hogy lehet teljesen kikapcsolni a Fana BMW perecen a kijelzőt? Még ha a játékban ki is kapcsolom a kijelzést, akkor is ott marad a kijelzőn egy [n] kijelzés ami zavaró teljesen sötét szobában egy sötét pályán vezetve pl. Ha nincs más, marad a szigszalag
-
zsozsa74
senior tag
válasz gaborvezer18 #46082 üzenetére
Valószínűleg ebből a kis kockából is a V1.5 vagy 2.0 lesz az igazi...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
JulesTS
őstag
válasz gaborvezer18 #46082 üzenetére
Nem akartam fél évig visszaülni T300 mögé, pedig az se volt rossz, így egy kicsit tovább megtartottam a CSW-t. A CSL DD bejelentés után meg azért nem akartam eladni, mert akkor volt két hetes...
A CSL DD-nek van egy-két kisebb nyűgje, de ezzel szerintem együtt lehet élni. A CSW V2.5 meg tényleg nagyon közel áll hozzá. Szerintem vak teszten nem biztos hogy meg lehetne különböztetni... -
meri
aktív tag
válasz JulesTS #46078 üzenetére
Köszi. Vettem ugyanis egy új "alisat" helyi apróról, de pont miután kifizettem, belefutottam egy még sohasem használt "bolti demo" TM Sparco-ba. A többi TM cuccal eddig nagyon elégedettek vagyunk (PC; a kisebbik fiam az elsődleges teszter, egy hete van meg, előtte évekig nyúzott egy DFGT-t , ami után a T300-as konfigot rettentően élvezi). Meglátjuk, milyen lesz a Sparco. Eredeti áron valszeg sohasem vettem volna meg, a többi cucc is mind használt, vagy gyári refurb. Most azon gondolkozom, hogy lehetne felrakni a WSP-re.
uff
-
fatal`
titán
Ha van RGS-ed a WSP-n, akkor oda teszed a váltót, az eredeti váltómountra meg a kéziféket. Persze nem lesz valami stabil szerintem.
Alternatív lehetőség, hogy amazonról veszel egy kézifék platet, amit rászerelsz az RGS platejere, tetejére a váltó az új plate oldalára meg a kézi. Bár ez alapvetően pont az alis kézifékekhez készül, úgyhogy lehet, hogy fúrni kell, ha a TM-et teszed rá.
-
spiderjoe111
csendes tag
Sziasztok
Van rá esély, hogy a Thrustmaster TMX működik valamelyik FANATEC pedállal?
Ha igen melyiket érdemes beszerezni?
Köszi a válaszokat.
-
GalaHU
őstag
válasz spiderjoe111 #46087 üzenetére
Még eddig senki nem számolt be erről, ez azért komoly barkácsolást sejtet… Esetleg Jules?
Ha nem azért van TMX-ed mert Boxon használnád, akkor viszont PC-n gond egy szál se, USB-n külön-külön rákötöd a gépre, aztán üveg!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
fatal`
titán
válasz spiderjoe111 #46087 üzenetére
Milyen platformon?
PC-n csak bedugod USB-n a pedált és kész.
Konzolon talán drivehubbal működhet.
#46089: Hol vetted a TM kéziféket? Ennyiért én is vennék egyet.
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz spiderjoe111 #46087 üzenetére
Ha PC-n szeretnéd használni, akkor bármelyik loadcell fékes Fana jó, mert azoknak van USB kimenetük is és önállóan is működnek. A kétpedálos CSL Elite és az új CSL-hez külön USB adapter is kell.
Ha konzol a cél, akkor kicsit bonyolultabb, de nem lehetetlen, csak kell hozzá egy elektronikai szaki aki megcsinálja:
A két pedálos CSL Elite potis, annál csak a TMX vezetékeit kell a potik megfelelő pontjaira kötni.
A két pedálos új CSL-hez már kell két erősítő a hallelemekhez, amivel a nullpontot és a maximumot is be lehet állítani.
Az LC fékhez meg szintén kell egy erősítő (erről van leírásom amit fel lehet hozzá használni) :
https://4utem.blogspot.com/search/label/loadcell[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz JulesTS #46069 üzenetére
Nem bírsz elülni a seggeden mi? Kényelmes? A tiedet látva lehet kicsit messze van az enyém. Az is lehet hogy többet használnám, ha közelebb lenne, nem csak a rajtnál!
A Kínai csoda erősítő az első napokban megadta magát, de korrektak voltak, küldtek egy újat, kirakom a kinti nappaliba.[ Szerkesztve ]
EK-Quantum Lumen 7˝LCD eladó ~ 33e.
-
JulesTS
őstag
válasz Csavez™ #46093 üzenetére
Az nem megy, mindig van mit csinálni....
A kézifék jó helyre került, kényelmesen elérhető. Annyi van csak, hogy a váltó 7-es 8-as fokozata közel van a kézifék karhoz, de ott is elfér még a kezem. A váltó/kézifék meg együtt állítható előre-hátra, föl-le.
A tartó meg bírni fogja a rángatást is. Elég masszív lett:
https://youtu.be/Q81aomaNX_A
A te kéziféked tényleg kicsit távol (elöl) van, meg talán magasan is. Nem tudom mennyire állítható, de a váltót egy vonalba tenném a pereccel, a kéziféket meg közelebb (hátrébb).[ Szerkesztve ]
-
Laby
senior tag
válasz JulesTS #46079 üzenetére
Szerintem jobb a CSW 2.5, mint a CSL DD.
Miután eladtam a CSL DD-t, szerencsére kifogtam egy tök olcsó CSW 2.5-öt. Meglepődtem nagyon rajta. Ha vak teszt lenne, tuti ezt mondanám direkt hajtásnak, a DD-t meg szíjasnak.
Érezhetően finomabban jár, erősebbnek érződik, azonnalibbnak...stb. Valahogy mindenben egy picit jobbnak érzem, és ezen meg is lepődtem. Aztán beszéltem egy sráccal aki szintén CSL DD-ről visszaváltott CSW 2.5-re, és ugyan így gondolja Ő is. -
Melorin
addikt
-
biker
nagyúr
válasz Melorin #46096 üzenetére
Én abban vagyok biztos, hogy addig nem veszek CSL DD-t amíg nem oldják meg, hogy a tengely ne lógjon, ne kotyogjon, ne egy USB C konnektor kontaktjára legyen bízva a csatlakozás (mert a tengely kihúzható és egy C van a végén), és mondjuk nem ütne a tengely hanem 0.0fok tengelysíkban forogna.
Mert ezek mind valós gondok, és legtöbb esetben nem is garanciális problémák, hanem "as is" minőség.
Okkal ilyen olcsó, nem irgalmas szamaritánusságból.A motor frankó, a vezérlés frankó, de a kivitelezés még első szériás nagyon.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Cikó
tag
Köszi skacok a véleményeket, lehet hogy várok még a CSL DD vásárlással, inkább megpróbálok vadászni egy CSW-t, ahogy Jules is ajánlotta.
-
Melorin
addikt
Nekem nem kotyog/lóg a tengely. A tengelyt max akkor húzhatod ki ha nincs jól rögzítve az az imbuszos fityfene a tengelyen. Ha mégis rosszul van rögzítve és kihúzod, inkább jöjjön szét a csatlakozás az USB-nél minthogy elszakadjon egy fix vezeték.
Ha ezek oltári nagy problémák, akkor nincs miről beszélni, nem Neked való.[ Szerkesztve ]