Új hozzászólás Aktív témák

  • JulesTS

    őstag

    válasz dino_m #40904 üzenetére

    RRE-ben van gumi kopás és hatása is van, sőt kockásra lehet fékezni és sebességtől függően fog dobolni a kormányon, agresszív rázókő használattól defektet is kaphatsz. Gumi hőmérséklet is számít, hidegen csúszik, túlmelegedve is. A fék hőmérsékletétől is függ a fékhatás. Törés is van és itt nem csak a külcsínyre gondolok, futómű, motor, váltó, aero sérül ami a vezethetőségre is hatással van (rosszabb esetben a versenynek is vége). Talán a futómű a legfájóbb sérülés, elment kormányközép, rángató kormány, féloldalasan túlmelegedő gumik, durvább esetben egyenesen se tudsz vele menni, kanyarodni se könnyű. Motort is túl lehet hajszolni, füstöl is és ki is tudja lehelni a lelkét. Váltóból elvesznek a fokozatok.
    Időjárás változás sajnos tényleg nincs, mindíg jó idő van...

Új hozzászólás Aktív témák