Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
válasz chess001 #37487 üzenetére
Nagyon el vagy tévedve: a jelenleg historic kategóriás autóknak azért volt nagyobb kormánykereke mert azokban a verdákban még nem volt kormányszervó, máshogy nem bírták volna tekerni. Amint lett szervó csökkent a méret rögtön, mert a gyors irányváltásokhoz az az ideális.
Persze ez sem csökkenthető a végtelenségig, a szűk open kabinokba még csak-csak találsz 300mm alattit (Catherham, Formula BMW ha már...) de GT-Rally vonalon a 300-350 mm az általános.
A gyorscsati versenyautóban nyilván a kényelmesebb beszállás miatt van, pláne ha a képedbe van tolva a kormányoszlop, az ülés meg maxra hátra, lásd R5-ök.Egyébként ezt a csatlakozót (nem adaptert) sehol sem úszod meg, mert minden cserélhető pereces rendszer használ valamilyet. Konyhanyelven mindig van egy apa meg egy anyaelem, a simcub-al sincs ez másként, a mértekben meg nincs szignifikáns különbség.
Maximum levágod a DD basedről is, aztán arra azt hegesztesz amit akarsz.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen