Új hozzászólás Aktív témák

• Soulfly842

addikt

Ha már micsoda sztori... :D
    When he arrived at Liverpool in 2005, Peter Crouch spent his first week in a hotel. The striker developed a crush on the hotel receptionist and told his new teammates about her:"I told the guys in training: 'Honestly, she's beautiful. I think that I have a ticket'. Jamie Carragher called the other players over and told me to repeat it: 'Tell them Crouchie'. I did and I told them that I spent all day thinking about her... It's at that moment that they told me the receptionist was Xabi Alonso's wife, my new teammate..."

Automaca fordítás:
    Amikor 2005-ben megérkezett Liverpoolba, Peter Crouch az első hetét egy szállodában töltötte. A csatár belezúgott a hotel recepciósába, és mesélt róla új csapattársainak:"Azt mondtam a srácoknak az edzésen: 'Őszintén szólva gyönyörű. Azt hiszem, van egy jegyem. Jamie Carragher áthívta a többi játékost, és azt mondta, ismételjem meg: 'Mondd meg nekik Crouchie'. Megtettem, és azt mondtam nekik, hogy egész nap rá gondoltam... Abban a pillanatban mondták meg nekem, hogy a recepciós Xabi Alonso felesége, az új csapattársam...

S egy kis mindenki kedvence: :D

Journalist: "Does winning the Ballon D'or mean you are the best?"
    Maguire: "No, of course not.. For example, you have two golden balls yet you are not even a player."

[ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák