- Dragon Age: Origins
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- EAFC 24
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Diablo IV
Új hozzászólás Aktív témák
-
Race-Face
tag
Konkrétan ott a hiba, hogy te kevered az lpi-t meg a dpi-t. Az lpi (line per inch) és az lpc között valóban 2,54 a váltószám. Erre mondtam, hogy nem szoktak tökölni, 2,5 és kész. A levilágító fizikai felbontása ennél jóval nagyobb, azt adják meg dpi-ben, pl. 3600 dpi.
Aminek meg semmi köze a felhasznált képek felbontásához, amit szintén dpi-ben adnak meg. Egy ''régi'' könyvben erre azt találtam, hogy optimális esetben ez a rácssűrűség 2,5-3-szorosa, tehát 150 lpi-nél 375-450 dpi, de ez azért eléggé leegyszerűsített.
A jpeg-ben igazad van, valóban van veszteségmentes jpeg, meg van veszteséges tiff (jpeg tömörítéssel, hurrá). Aki ezt kitalálta, fel kéne akasztani. Addig legalább lehetett tudni, hogy a tiff biztosan veszteségmentes. Abban igazad van, hogy ha a fényképezőgépből jpeg-ben jön az adat, akkor már mindegy, de van, aki szkenneléskor is jpeg-be ment (úgy értem, veszteséggel), pedig ott lehetne veszteségmentes formátumot is használni. Ott nem mindegy.Kelj fel és járjunk!
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Automata kávégépek
- Külpolitika
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dragon Age: Origins
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PHP programozás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen