Reckoning: A kalózkodás miatt jön ki konzolokra is

A Kingdoms of Amalur: Reckoning című akció-RPG játék vezető tervezője, Ian Frazier egy incgamers.com oldalnak tett interjúja során elmondta, hogy manapság nem éri meg PC-exkluzív játékokat fejleszteni, mert a kalózkodás miatt nem lehet rajtuk elég pénzt keresni.

Az úriember elmondta, hogy a Reckoninghoz hasonló nagy és drága játékok esetében egyértelműen nem kifizetődő a PC-exkluzivitás. Megemlítette, hogy az első játék, melynek fejlesztésében részt vett, szintén egy PC-exkluzív cím volt, mégpedig a Titan Quest. A hack & slash RPG játék a kalózkodásnak köszönhetően nem sok bevételt hozott a készítőknek, ezért most nem akarnak ugyanabba a hibába esni.

Ian Frazier azt is hozzátette, hogy elsősorban a kalózkodás az oka annak, hogy mostanában a fejlesztők kénytelenek konzolokra is megjelentetni játékaikat, még ha ez azzal is jár, hogy így nem tudják kihasználni a modern PC-k nyújtotta lehetőségeket. Hacsak nem egy MMO játékról van szó, manapság egyáltalán nem kifizetődő csak erre a platformra fejleszteni.

Az interjú további részét megtaláljátok az incgamers.com oldalon.

Azóta történt

Előzmények