Hirdetés

Ninja Theory: Filmek és játékok

Hirdetés

Tameem Antoniades (az egyik alapító) a GamesIndustry-nak adott interjúban arról beszélt, hogy a mostani cg-technológiát roppant gyengén használják ki a fejlesztők. Szerinte a játékosok szimplán hozzászoktak az érzelmeket nem megjelenítő, gyenge rendezésű átvezetőkhöz - éppen ezért használnak ezekből egyre kevesebbet a fejlesztők. Lehetne azonban mindezt másképpen is csinálni.

Az úriember szerint a Heavenly Sword animációiban már lehetett látni, mire képes a csapat ("A mozis Beowulf-nál jobban jelenítettük meg az érzelmeket, kevesebb pénz elköltésével..."), és a jövőben a következő fejlesztéssel egy újabb lépést tesznek majd az izgalmas, érzelemdús mozifilmek irányába. Csak nagyon halkan jegyezzük meg, hogy a csapat nincs egyedül, hiszen a Kojima Productions is előszeretettel használ játékaiban mozifilmeket megszégyenítő átvezetőket.

Hirdetés