Megszűnnek a havi új tartalmak a WildStarban

A WildStar játék a bejelentésétől kezdve egyértelműen arra ment rá, hogy átcsábítsa a World of Warcraft felhasználóbázisának egy jelentős részét. A reklámkampánytól kezdve a fejlesztők múltjának felidézésén keresztül az egész program megjelenítése azt sugallta, hogy ez az új, előfizetős MMO lehet az az újgenerációs WoW, amelyre 2004 óta vár a világ. Noha bukásról nem beszélhetünk, a játék egyértelműen nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket: hivatalos eladási számokról ugyan továbbra sem hajlandó beszélni a kiadó, az biztos, hogy nem milliós játékos bázisról beszélhetünk.

Nem lesz több havi frissítés a WildStarban

Hogy mi lesz a továbbiakban? A fejlesztők igyekeznek megvalósítani a céljaikat, azonban nem olyan sűrűn, mint eddig. A debütálást követően a készítőbrigád vállalta, hogy havonta látja el minőségi tartalommal a vásárlókat, azonban a vezető designer, Megan Starks bevallotta, hogy ezt így nem bírják energiával. Szavaiból kihámozható, hogy a négyhetes fázis nagyon bekorlátozta őket, ezzel pedig azt érték el, hogy sok-sok hiba csúszott az egyes tartalmi frissítésekbe, ezt elkerülendő mostantól nincs kötelező időlimit, amely korlátozná a teamet. Továbbra is sűrűn érkeznek majd a friss tartalmak, csak mostantól nem feltétlenül havonta, ha kell, inkább elhúzódik majd egy-egy patch, hogy megfelelően tudják tesztelni, mielőtt élesítik.

Előzmények