Child of Light: Megérne akár 60 dollárt is

Tegnapelőtt jelentette be a Ubisoft a Child of Light című játékot, melyben egy tündért kell irányítanunk egy oldalnézetes terepen. A program egy oldalra scrollozós, japán stílusú szerepjáték lesz, platform- és logikai részekkel keverve. Kézzel rajzolt hátterek előtt zajlik majd a cselekmény, melyeket többek között a Final Fantasy művészei, Yoshitaka Amano és John Bauer készítettek.

A játékban egy kalandvágyó tündért, Aurorát irányítjuk majd, aki társával, Igniculus-szal járja be Lemuris varázslatos világát. Útja során rengeteg fejtörőt kell megoldania, melyben társa segítségét veheti igénybe - Ignitiust irányíthatja egy második játékos is, akárcsak Rayman esetében a többieket. A harcrendszer a JRPG-k mintájára körökre osztott lesz, melyben egy időzítő lehetőség lesz, aminek segítségével megszakíthatjuk az ellenfelek támadásait.

A Ubisoft Montreal kreatív igazgatója, Patrick Plourde egy OXM oldalnak adott interjújában elmondta, hogy a Child of Light több, mint tíz órányi szórakozást nyújt, ezért számára annak minden bitje legalább annyira értékes, mint a dobozos kiszerelésben kapható, AAA-kategóriás játékoké. A Child of Light megjelenése 2014-ben várható PC-re, PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra, PlayStation 4-re, Xbox One-ra és WiiU-ra. A program csak digitális disztribúció útján lesz megvásárolható, dobozos kiadás nem fog belőle készülni.

Azóta történt