Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz Hunork #298 üzenetére

    Semmivel sem értek egyet ezekből az érvekből.

    1. Élvezetes lenne a játék, ha volna értékelhető cselekmény. Nem fejtem ki, lásd ezt a hozzászólásomat. Ez a makro-része.
    A mikro-részről annyit, hogy egy küldetés annyi, hogy berongyolsz valahova, megpróbálsz lopakodni (a játék buzdít rá), átlag 5 és 8 sec közti időtartamban úgyis észrevesznek, és innentől rohansz előre, lősz, dobálsz, ütsz. Ez a műfaj csúcsához képest (Half-Life 2) egy kalap sz*r. Nem rpg-ket idéző léptéket várok tőle (bár valósággal ordít érte a dizájn, hogy egy valóban tartalmas játékot szolgáljon ki), hanem változatos játékmenetet. A HL2-ben voltak logikai feladványok, ügyességi, ugrálós részek, teljesen változatos taktikát igényelt minden pálya. Itt le vagy korlátozva. Ugrálni, mászni csak ott lehet, ahol a készítők gondoltak rá, különben még egy korlátot sem tudsz átugrani. Mennyivel élvezetesebb lenne a gyűjtögetés, ha lenne némi platformer elem. Taktikai lehetőségek is lehetnének benne pl. Ja meg a fizika. Ami néha iszonyatosan fel tud dobni egy játékot, az itt teljesen hiányzik.

    2. A Crysis 2-n azért nem hőbörögtek, mert vajmi kevés komoly bug volt, és a játék eleve jól nézett ki. A textúrapakkot bejelentették, de volt benne némi sirám is: azt mondták, nem lesz könnyű dolguk, mert jobb minőségű minták eleve nem készültek. Ergo a megatexture miatt a fél játékot újra kell textúrázniuk. Mérföldekkel több munka lesz mint a C2 esetében, megkockáztatom, kamu, és sosem készül el.

    3. A Stalkerrel ugyanaz a bajom. Félkész, tartalmatlan játék lett. A hangulatot nem szolgálja a cselekmény, alig van, ami motivál. Ez itt hatványozottan igaz - semmi sincs a cselekményvilágban, ami vonzaná a játékost - csak a tartalom nélküli felszín.

    4. Lehet, hogy az id-nek új a terep, de semmi sincs a játékban, ami máshol már ne lett volna megvalósítva, ráadásul sokkal jobb minőségben.

    5. A DNF Duke-os, Halós, Half-Life-os, Serious Sames volt, de id-s legfeljebb annyiban, hogy akciódús volt, mint az id első játékai.

    6. Az nem DX11 Texture Pakk, a textúrák köszönik szépen, kiválóan működnek a D3D11-es api nélkül is. :) Az egy textúra pakk és egy dx11-es grafikai csomag, amik mellesleg külön jöttek ki, de kb. egy időben.

    7. A C2-nél tán a konzolok jelentették a problémát - bár nem szerencsés őket egy PC-hez hasonlítani, számszerűen gyengébb, de sokkal hatékonyabban működik a rendszer, mint egy PC. Ez van. Viszont ez a rohadék Rage ezt a motort kapta az iPhone-tól a PC-ig minden rendszeren, ergo a probléma gyökere az, hogy -ha úgy tetszik- egy majdnem egy éves iPhone játékot portoltak át a 300 ezres csúcshardvereinkre. A műfaj kicsit más, de a motor ugyanaz.

    Azt kell mondjam, ha a többség nem ért egyet azzal, hogy ez 2011-ben felháborítóan kevés, a Doomot és a Quake-et kell kiadni ezzel az engine-nel, és lehet menni hentelni, ész, motiváció és ok nélkül. Mert olyan jól esik. :U

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Hunork

    veterán

    válasz Silenzio #301 üzenetére

    Oké. :D

    Mit írtam a legelején?
    Van, aki ezt, van aki, amazt szereti.

    STALKER egy stílus, a Half-Life egy stílus, a Crysis egy stílus, a COD egy stílus...sorolhatnám még.
    Ja, az ID egy stílus.
    Az ID sosem volt híres az RPG-ről vagy a taktikáról...stb. EHHEZ képest lett jó, jobb, mint pl. a Doom3. (ami egy idő után nyomasztó volt, pedig aztán én ID rajongó vagyok, mint látszik)

    Írtam, hogy a játék még szerintem sem lett ütős, sőt, ha jól emlékszem félkészt említettem. Ezen addig nem is változtatok, míg nem jön ki valami texture csomag, ami biztos kijön, ekkorát már nem akarnak égni, szerintem.
    Minden évben kb. 5 nagyon jó játék jelenik meg minden műfajban. A többi meg hulladék. Most gondold el, milyen tökéletesek a a City Interactive "parádés" játékai. Hát azokhoz képest a Rage egy csúcstechnika. A régi, annak idején is felesleges agyondicsért FEAR motorjával tolják a legtöbb esetben, teljesen történet nélkül, unalmasan, egy pálya után uninstall. (ilyenek a Terrorist takedown részek pl.)

    És bizony hőbörögtek a Crysis 2-n, mert a legelején DX9-el jött ki, és ez is főleg a konzolok miatt volt. Ennek utána nézhetsz. Később jött ki a két partch, a DX11 ultra, valamint a high texture.
    De nem szeretnélek meggyőzni én téged, meg mást sem, csak elmondtam a véleményem.

    Jó a Rage, de nem tökéletes, 50 sokkal fosabb játékot lehetne felsorolni az FPS műfajban, és azért mégse szimpla hentelős, mint a DNF. (amit azért én imádok, hiszen a Q1 után az jött nekem anno...)

    Amúgy meg te is tudod, az ellen topiknak mindig nagyobb tábora van, ez az emberi faj természetéből adódik, nincs semmi hókusz-pókusz! :U

    "Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

  • olbaidhun

    őstag

    Érdekes írás, talán kivárom a második patch és az extra textúra pack érkezését, hogy végigvigyem, de jelenlegi formájában is élvezhetőnek tűnt az első óra egy új cfg fájllal. Az viszont biztos, hogy komoly tartalékokkal rendelkezik ez az engine és izgalmas dolgokat hoz a jövőre nézve.

    A konzolra fejlesztés műremeke szerintem a textúrákban nyilvánul meg elsőként.

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • danih

    addikt

    válasz Hunork #302 üzenetére

    Hasonló véleményen vagyok, Carmack egy pénisz, a játékot fikázzák, de ez engem nem érdekel - én elvagyok vele, fél-egyórás játékmenetekre amire nekem időm van arra pont jó!

  • Silenzio

    addikt

    válasz Hunork #302 üzenetére

    A C2-ről tudtam mindezt, képzeld, te viszont az első kommentben rosszul fogalmaztad meg, azt hittem, te tudod rosszul. A másik: az a konzolok miatt lett olyan, amilyen, ez a gyagyaság viszont az iPhone miatt. Van némi hardver-különbség, nem?

    A DNF nem jöhetett a Quake 1 után, mert idei játék. Vagy kimaradt 15 évnyi játéktörténelem? :) A sima Duke 3D meg a Quake előtti. 5 hónappal előbb jött ki.

    Stílus. Oké. Csakhogy a műfajok is elavulnak, a stílusok még gyorsabban változnak. Az id alig tett le épkézláb dolgot az asztalra a 2000-es években. Csak egy Doom 3-at. Elavultak, el fognak tűnni a süllyesztőben. A sallangok nélküli lövöldére már senki sem kíváncsi. Én sem. Miért nem arról beszélsz, az ellen érvelsz, amire kifuttattam? Hogy a játék tartalmatlan és hangulattalan? Ez a fő probléma.

    A City Interactive játékai budget kategóriájúak, nem AAA játékok. És nem akarnak többnek látszani, mint amik: budget, primkó lövöldék. Az ember vagy formabontó, indie játékokat vegyen, vagy AAA-s csúcsprodukciókat. A kettő közti középszer értéktelen. Nem akarok mondvacsinált érvekkel jönni, attól még, hogy nekem van esztéta diplomám, más sem hülye. Az emberekben van arányérzék, logika, következetességre való igény. Ergo ha azzal gondolkodnak, rájönnek, hogy az átgondoltabb, letisztultabb, látszatra kevésbé kecsegtető produktum lehet értékesebb. A HL2 full lineáris, mégis sokkal kidolgozottabb. Ez nem lineáris - látszatra- van háttérsztori, cselekményvilág -de az is csak látszatra- játékmechanikai lehetőségek - amik nem épülnek be, mert nem kötelező őket használni- mellékküldetések - de csak mutatóba: a második helyszínen EGYETLEN darab mellékküldetést lehet felvenni, a többi csak a falon lévő töltelék.

    Minden csak látszat. Miért kéne újra és újra elmagyaráznom: sokkal rosszabb, ha egy csont lineáris, sztorivezérelt csőjáték helyett egy olyat adnak ki, ami számos más műfajjal kacérkodik, de semmit nem értékesít azon műfajok érdemeiből? Ez a játék kamu, sokkal többnek akar látszani, mint ami. A kevesebb több lett volna.

    Az "el lehet vele játszogatni" meg nem érv. Mintha lenne egy barátnőd, akit rühellsz, és nem értékeled semmire, de azért dugható. Egy húzónév ennél fontosabb. Bukott, mert vérlázítóan gyenge. Kész.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Hunork

    veterán

    válasz Silenzio #305 üzenetére

    Ok. nyugi.
    Van, aki ezt, van aki, amazt szereti.
    Neked nem jön be, ez nem baj.
    Nekem bejön, ez meg ne bántson senkit. Így téged se.
    Olvasd el a cikkemet a logout-on, nem hinném, hogy pont nekem maradt ki bármi is az elmúlt 15 évben, maximum nem pontosan írtam, mert a Duke Nukem 3D-re gondoltam természetesen, egy évben jöttek ki anno. (azt hittem, ez elsőre is világos... :D )
    A játékokról- stílusokról -fejlesztőkről - ötletekről - lineáris/nem lineáris dolgokról meg nem érdemes belemenni, én is bánom, mert ez akkora téma, hogy legalább 6 cikket érdemelne meg. Mert ebben is ezer vélemény van.
    Egy példa: életem egyik legjobb játéka, az ID-től függetlenül!! :) , a Deus Ex volt. Megjelent a legújabb része, és nem tudtam vele mit kezdeni, unalmas, konzoltestvér akármi, míg a régi játékot lehet, hogy egyik nap elkezdem, és oda fog szögezni a monitorhoz...

    Te másképp látod, én is, meg még sokan amúgy, meg harmadképp, meg ötödképp, ez nem változtat azon, hogy nekem jó ez a játék, neked ettől meg nem.
    Így kerek a világ. :K
    Peace! :)

    OFF a végére: a héten megjött a BF2, tegnap a single-t lenyomtuk, hát ettől se hasalok el, pedig akkorákat mondtak előzetesen, 6 oldalt szenteltek pár hónapja a Gamestar -ban neki...de előre lefogadom, hogy a BF3-at senki nem fogja szapulni, mert hát a svéd srácok sosem hibáznak... :D Pedig egy akkora bug van az utolsó pályán, hogy fél óra múlva tudtam csak tovább menni, ezt a megfelelő fórumba be is írtam, bár lehet, hogy az én lemezem lett csak ilyen... :) )

    "Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

  • Silenzio

    addikt

    válasz Hunork #306 üzenetére

    Mármint a BF3 jött meg, nem?
    Nem vonzanak az ilyen militarista cuccok. Csak a Stalker. Az legalább elemelt és realista egyszerre. Az a döfi. A Black Ops is tetszett, de csak a korszak és az utalások miatt.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Hunork

    veterán

    válasz Silenzio #307 üzenetére

    Persze, BF3...elírtam... :)

    "Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

  • maszi99

    őstag

    Látom itt még mindig semmi változás, ezerrel megy még mindig a küzdés.
    Jó vagy rossz a játék éppen, ezt egyszerű eldönteni.
    Ha ennyien erőlködnek a játékkal, és foltozgatják akkor talán még is van benne valami amiért teszik.
    Biztosan nem azért mert holt gagyi, mert akkor még nem is kommenteznék, vagy max 1x.
    Még nem fejeztem be mindig a játékot, mert közbejött az új Heroes, és az legalább tényleg pc-re készült. :K
    Ennek a Rage-nek a záró küldijében vagyok, de majd szánok rá pár órát.
    A játék a hibáktól eltekintve nagyon jó, bár én mázlista vagyok, és nem panaszkodhatok ;]
    A legtöbb embert ítélőképességét pedig erősen befolyásolják a játék hibái, és nem tudnak realista véleményt kinyilvánítani :K
    Azért szebb jövőt mindenkinek a játékhoz: :R

    http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

  • Hunork

    veterán

    Na, végre, volt időm, kivégeztem.
    Hát a vége tényleg fura lett, mintha összecsapták volna.
    Ettől függetlenül tetszett, majd még betöltök egy állást, hogy visszamenjek versenyezni, meg pár Job Boardot elvégezzek, amiket kihagytam. :K
    Éljen az ID. Forever! :C
    (de a Doom2 és Q1, Q2, hálóban Q3 megismételhetetlen... :O )

    [ Szerkesztve ]

    "Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

  • Chp

    őstag

    válasz Hunork #310 üzenetére

    (de a Doom2 és Q1, Q2, hálóban Q3 megismételhetetlen... )

    Milyen igaz. :U

  • Hunork

    veterán

    válasz Chp #311 üzenetére

    Bizony-bizony! :K
    Ennek örömére vasárnap éjjel a legjobb barátommal toltunk is egy görbe estét Q3-al megfűszerezve, meg csilis babbal, whiskyvel... ;)
    (szegénynek nem sok esélye volt, folyton a lavórral szemezgetett, ami köztünk volt... :D :DD )

    "Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

  • Chp

    őstag

    válasz Hunork #312 üzenetére

    Háháá... :DD Ismerős a "rendezvény", mi is csináltunk már hasonlót, hát valami fantasztikus élmény! :K Szintén Csilis bab, sör és némi likör, vizipipa, és mehet a Quake1(!!!) Cooperative módban! HATALMAS! :C

  • Silenzio

    addikt

    válasz maszi99 #309 üzenetére

    "A játék a hibáktól eltekintve nagyon jó, bár én mázlista vagyok, és nem panaszkodhatok..."

    Hitler is nagyon jó volt a hibáitól eltekintve. Sztálin még jobb! Sőt, lehet, hogy nem is úgy akarta... :) Egész másnak szánta... Stb. :D Félre a tréfát: nem ártana, ha néha visszaolvasnátok a hsz-eiteket, mielőtt elkülditek. Elég magatoknak felolvasni, hogy kiderüljön, mennyire nincs értelme egy-egy mondatnak. Tapasztalat, én is írok hülyeségeket. Sőt.

    "A legtöbb embert ítélőképességét pedig erősen befolyásolják a játék hibái, és nem tudnak realista véleményt kinyilvánítani..."

    Ennek sem csak nyelvtanilag nincs értelme. Az a realista ember, aki tojik az igazságérzetére, és kaján vigyorral, hajbókolva jó képet vág hozzá, hogy egy halom hulladékot kap a pénzéért, kvázi egy átverést, csak mert végső soron szórakoztató? Akkor vagy realista, ha szemet hunysz a hiányosságok fölött? Én eddig úgy tudtam, ezt szerelemnek illetve tapintatnak hívják. Hogy is van ez?

    Különben meg el lehet vele játszogatni, persze, nem fáj, ez nem olyan, mint a foghúzás, de ha realistán szemlélitek a dolgokat, rájöhettek, hogy átverés az egész. Átverés a grafika (mert amit más játékban renderel a gép valós időben, itt simán csak lerajzolják oszt szép, csókolom), átverés a játékmenet (mert sokkal többnek látszik, ami), és átverés a sztori (mert asszed van, de mégsincs).

    Ha ez nektek bejön (akinek nem inge...), megérdemlitek, hogy úgy kenjék a szart a képetekbe, alig leplezetlenül (nyilván képletesen, nem vulgáris szitkokra akarom pazarolni a karaktereket), mint Niccol csodás, S1m0ne című filmjében. Nézzétek meg! Az is erről szól: show business, hype, virtualitás, kamuzás, a semmire épülő tömeghisztéria, világsiker.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • ColoradoKid

    csendes tag

    válasz LÁZ #2 üzenetére

    Hányok az ID-től meg a PC-s verziotól majd mindjárt kipróbálom xboxon, meglátjuk mennyit javít rajta..

    ----LEGO-t veszek, ömlesztve, dobozosat, hiányosat is, Star Wars, Kalóz témájú előnyben, de igazából jöhet bármi ami System vagy Technic írd meg hogy mid van, azonnal fizetek készpénzben! ----

  • DonMuscle

    csendes tag

    válasz dBLOOD #50 üzenetére

    Ez tényleg jó teszt lett grat!

    donmuscle felhasználónak 13 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!

  • Hunork

    veterán

    Üdv mindenkinek!

    Ez kicsit OFF, lehet, hogy már mindenki tudja, nem tudom, de ma találtam egy érdekes oldalt.
    Ezen az oldalon a játékhoz lehet webfelületen szerkeszteni konfigurációs fájlt, azoknak, akiknek gondjaik vannak-voltak. Rengeteg beállítási lehetőséget találunk, minden részletre kiterjedően!!
    Nagyon kellemes és kényelmes dolog, bár az angol szótár legyen kéznél, ha épp nem vagyunk pöfiktek! :D

    Ez az oldal:Rage Tweaks
    Ez meg maga a szerkesztő: Rage Config.cfg
    Persze a kapott tartalmat ki kell másolni, majd a játék Base könyvtárában a korábbi cfg fájlba beilleszteni. (eredeti azért mentsük el valahová, majd töröljük a tartalmát)

    Bár nekem sok gondom nem volt vele eddig sem, de a tegnapi új NV Driver és a megszerkesztett cfg segedelmével még szebb lett a látvány, továbbá eltűntek az 1mp-es "textúra után-rajzolások" is.

    Nagyon figyeljünk oda a szerkesztésre, tényleg fordítsunk, ha valamit nem értünk! GTX550Ti van nekem, de sok esetben a Very High értéket adtam meg, talán ennek is köszönhető a javulás, nem tudom, de azt igen, hogy most is 59,87 az Fps! :K :K

    Ha már köztudott ez a megoldás, akkor elnézést, ha meg nem, akkor remélem, tudtam segíteni! :K

    "Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

  • Hunork

    veterán

    válasz ALONSO11 #318 üzenetére

    Így van... :K
    Azt azért nem értem, mire a nagy hajcihő? :F
    Ebben a játékban van csomó minden: Fps, autózás, ráadásul fegyveres autókkal, főküldetések, egy rakat mellékküldetés, minijátékok, al-versenyek, szóval egy csomó minden, amit két-három játékban lehet felfedezni külön-külön. :K
    A grafikai hibák...az más kérdés, én biztos nem engedtem volna ki így a játékot, de én nem is panaszkodok, nem volt bajom vele különösebben. :N

    (megjegyzem: izgatottan téptem ki a futár kezéből a BF3-at, és hát mit mondjak...a billentyűnyomkodós, konzol-agybeteg "ki az ügyesebb egy ezredmásodperc alatt" elvtől kiborultam, a BF sorozat szégyene lett így...bár maga a játék nagyon király, a grafika is rendben van, meg tényleg élvezetes, de én majdnem széttörtem a billentyűzetemet egy párszor...és mégis, csak ódák zengenek a gaméról...nem értem én ezt a világot...inkább az MW3, lehet, nem annyira szép, de ott nem törik szét a hangulatot és a játékélményt)

    "Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

  • Rickenstein

    senior tag

    Nekem egy bajom van volt ezzel a játékkal: iszonyatosan rövid. Azt hittem el leszek vele egy hónapig, aztán 3 nap alatt végigjátszottam :( Egyébként nekem bejött ez a Mad-Max feeling...

    PS C:\>_

  • flash-

    veterán

    érdekelne hogy a cikk megjelenése óta adtak e ki ehhez a játékhoz bármiféle olyan patchet ami a grafikán javít?

    "Embrace our fellow man, no longer vilified"

  • SenorGrande

    senior tag

    válasz flash- #321 üzenetére

    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)

  • >Deego..

    senior tag

    Szép írás.
    Bennem is kétes érzéseket keltett, játékélmény számomra élvezhető volt, de az a sok grafikai bug nagyon elrontotta az egészet.

    " Agyalok és cselekszem, de nincs az az isten hogy feladom és lefekszem " ...

  • finest

    őstag

    Sziasztok!
    Épp most fejeztem be a játék főküldetés sorozatát. Most, a hosszú hétvégére rendeltem meg az 576.hu-ból, eddig nem volt vele semmilyen személyes tapasztalatom, a bugokól szóló hírek eddig távolt tartottak.
    Szerencsére csak jót tudok mondani a játékról, Ati 5870-nel 12.10-es driverrel semmilyen komoly hibával nem találkoztam. Steamről telepítettem a játékot teljes egészében, a DVD-ékkel nem foglalkoztam, így a legújabb verzió települt egyből.
    A Settings menü szegényessége engem is meglepett, Large texture cache-t állítottam át egyedül, alapból kicsire rakta, de nem is próbáltam ki azzal. Large-dzsal is teljesen akadás mentesen futott a játék kezdettől fogva.
    Összesen két buggal találkoztam, az egyik a játék indításakor volt, nem tudott betölteni egy mentést, ez lehetett éppen a Steam hibája is, ti. hogy a felhő adatokat esetleg nem sikerült az utolsó mentéskor szinkronzálnia, valamint egyik alkalommal, amikor Marshall kapitányhoz mentem le a lifttel a garázsba, beestem a pálya alá. Ezt leszámítva semmilyen gondom nem volt. Az automatikus mentés hiánya, bár itt olvastam róla, engem is meglepetéskét ért egy-két alkalommal, amikor megfeledkeztem róla és visszadobott a pálya elejére.
    A texturák vegyessége nekem is feltűnt, hasonlóra emlékszem a legutóbbi Quake kapcsán is, már ott is szörnyülködtem, h ha közel megyek valamihez, teljesen elmosódottak. De ezt nem írom a játék rovására, nem érzem úgy, h sokat vesztettem volna. Egyedül Jack Portman ujjainak, téglatest szerű szögletessége ütött szíven, az utolsó küldetések egyikének megbeszélésénél, amikor valóban úgy éreztem, h ezt azért nem kellett volna. Minden más elnagyolt felületet teljesen feledtet a játékélmény. - Biztos sokat bolyongok majd még Wellspring környékén, meglátjuk, h "content tourist" módban unalmassá válik-e az elnagyoltság.
    A játék első felén található világosabb, naposabb, nyitottabb pályák jobban bejöttek, mint Subway Town sötét folyosói, ill. a grafitszürke világ Subway Town környékén.
    Szerettem a Fallout New Vegast és üdítőleg hatottak a Mojave sivatagból ismerős textúrák, pl. a wellspringi hentes boltjának kirakatába akasztott, félbevágott "Brahmin" etc.
    Nagyon tetszettek a hangok és a dumák, amiket az ellenség nyomta, ha jól eltaláltam őket. Az autók motorjának a hangját ugyanakkor kicsit idegesítőnek találtam.
    Jó ötletnek tartom a fegyverekhez tartozó lőszerek csereberéjét, de az tény, h a normál skulók nem sok mindenre alkalmasak.
    Mindent összevetve, nagyon pozitív nyomokat hagyott bennem a játék. Mivel az Anarchy Edition-höz jár egy "Sewers" pályacsomag, ami eddig kimaradt, visszatérek Wellspring környékére és megnézem, h mit rosszalkodnak a mutánsok és a banditák a föld alatt.

    [ Szerkesztve ]

    “Don’t shoot, I’m Globish.”

Új hozzászólás Aktív témák