Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz Hunork #298 üzenetére

    Semmivel sem értek egyet ezekből az érvekből.

    1. Élvezetes lenne a játék, ha volna értékelhető cselekmény. Nem fejtem ki, lásd ezt a hozzászólásomat. Ez a makro-része.
    A mikro-részről annyit, hogy egy küldetés annyi, hogy berongyolsz valahova, megpróbálsz lopakodni (a játék buzdít rá), átlag 5 és 8 sec közti időtartamban úgyis észrevesznek, és innentől rohansz előre, lősz, dobálsz, ütsz. Ez a műfaj csúcsához képest (Half-Life 2) egy kalap sz*r. Nem rpg-ket idéző léptéket várok tőle (bár valósággal ordít érte a dizájn, hogy egy valóban tartalmas játékot szolgáljon ki), hanem változatos játékmenetet. A HL2-ben voltak logikai feladványok, ügyességi, ugrálós részek, teljesen változatos taktikát igényelt minden pálya. Itt le vagy korlátozva. Ugrálni, mászni csak ott lehet, ahol a készítők gondoltak rá, különben még egy korlátot sem tudsz átugrani. Mennyivel élvezetesebb lenne a gyűjtögetés, ha lenne némi platformer elem. Taktikai lehetőségek is lehetnének benne pl. Ja meg a fizika. Ami néha iszonyatosan fel tud dobni egy játékot, az itt teljesen hiányzik.

    2. A Crysis 2-n azért nem hőbörögtek, mert vajmi kevés komoly bug volt, és a játék eleve jól nézett ki. A textúrapakkot bejelentették, de volt benne némi sirám is: azt mondták, nem lesz könnyű dolguk, mert jobb minőségű minták eleve nem készültek. Ergo a megatexture miatt a fél játékot újra kell textúrázniuk. Mérföldekkel több munka lesz mint a C2 esetében, megkockáztatom, kamu, és sosem készül el.

    3. A Stalkerrel ugyanaz a bajom. Félkész, tartalmatlan játék lett. A hangulatot nem szolgálja a cselekmény, alig van, ami motivál. Ez itt hatványozottan igaz - semmi sincs a cselekményvilágban, ami vonzaná a játékost - csak a tartalom nélküli felszín.

    4. Lehet, hogy az id-nek új a terep, de semmi sincs a játékban, ami máshol már ne lett volna megvalósítva, ráadásul sokkal jobb minőségben.

    5. A DNF Duke-os, Halós, Half-Life-os, Serious Sames volt, de id-s legfeljebb annyiban, hogy akciódús volt, mint az id első játékai.

    6. Az nem DX11 Texture Pakk, a textúrák köszönik szépen, kiválóan működnek a D3D11-es api nélkül is. :) Az egy textúra pakk és egy dx11-es grafikai csomag, amik mellesleg külön jöttek ki, de kb. egy időben.

    7. A C2-nél tán a konzolok jelentették a problémát - bár nem szerencsés őket egy PC-hez hasonlítani, számszerűen gyengébb, de sokkal hatékonyabban működik a rendszer, mint egy PC. Ez van. Viszont ez a rohadék Rage ezt a motort kapta az iPhone-tól a PC-ig minden rendszeren, ergo a probléma gyökere az, hogy -ha úgy tetszik- egy majdnem egy éves iPhone játékot portoltak át a 300 ezres csúcshardvereinkre. A műfaj kicsit más, de a motor ugyanaz.

    Azt kell mondjam, ha a többség nem ért egyet azzal, hogy ez 2011-ben felháborítóan kevés, a Doomot és a Quake-et kell kiadni ezzel az engine-nel, és lehet menni hentelni, ész, motiváció és ok nélkül. Mert olyan jól esik. :U

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • danih

    addikt

    válasz Hunork #302 üzenetére

    Hasonló véleményen vagyok, Carmack egy pénisz, a játékot fikázzák, de ez engem nem érdekel - én elvagyok vele, fél-egyórás játékmenetekre amire nekem időm van arra pont jó!

  • Silenzio

    addikt

    válasz Hunork #302 üzenetére

    A C2-ről tudtam mindezt, képzeld, te viszont az első kommentben rosszul fogalmaztad meg, azt hittem, te tudod rosszul. A másik: az a konzolok miatt lett olyan, amilyen, ez a gyagyaság viszont az iPhone miatt. Van némi hardver-különbség, nem?

    A DNF nem jöhetett a Quake 1 után, mert idei játék. Vagy kimaradt 15 évnyi játéktörténelem? :) A sima Duke 3D meg a Quake előtti. 5 hónappal előbb jött ki.

    Stílus. Oké. Csakhogy a műfajok is elavulnak, a stílusok még gyorsabban változnak. Az id alig tett le épkézláb dolgot az asztalra a 2000-es években. Csak egy Doom 3-at. Elavultak, el fognak tűnni a süllyesztőben. A sallangok nélküli lövöldére már senki sem kíváncsi. Én sem. Miért nem arról beszélsz, az ellen érvelsz, amire kifuttattam? Hogy a játék tartalmatlan és hangulattalan? Ez a fő probléma.

    A City Interactive játékai budget kategóriájúak, nem AAA játékok. És nem akarnak többnek látszani, mint amik: budget, primkó lövöldék. Az ember vagy formabontó, indie játékokat vegyen, vagy AAA-s csúcsprodukciókat. A kettő közti középszer értéktelen. Nem akarok mondvacsinált érvekkel jönni, attól még, hogy nekem van esztéta diplomám, más sem hülye. Az emberekben van arányérzék, logika, következetességre való igény. Ergo ha azzal gondolkodnak, rájönnek, hogy az átgondoltabb, letisztultabb, látszatra kevésbé kecsegtető produktum lehet értékesebb. A HL2 full lineáris, mégis sokkal kidolgozottabb. Ez nem lineáris - látszatra- van háttérsztori, cselekményvilág -de az is csak látszatra- játékmechanikai lehetőségek - amik nem épülnek be, mert nem kötelező őket használni- mellékküldetések - de csak mutatóba: a második helyszínen EGYETLEN darab mellékküldetést lehet felvenni, a többi csak a falon lévő töltelék.

    Minden csak látszat. Miért kéne újra és újra elmagyaráznom: sokkal rosszabb, ha egy csont lineáris, sztorivezérelt csőjáték helyett egy olyat adnak ki, ami számos más műfajjal kacérkodik, de semmit nem értékesít azon műfajok érdemeiből? Ez a játék kamu, sokkal többnek akar látszani, mint ami. A kevesebb több lett volna.

    Az "el lehet vele játszogatni" meg nem érv. Mintha lenne egy barátnőd, akit rühellsz, és nem értékeled semmire, de azért dugható. Egy húzónév ennél fontosabb. Bukott, mert vérlázítóan gyenge. Kész.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz Hunork #306 üzenetére

    Mármint a BF3 jött meg, nem?
    Nem vonzanak az ilyen militarista cuccok. Csak a Stalker. Az legalább elemelt és realista egyszerre. Az a döfi. A Black Ops is tetszett, de csak a korszak és az utalások miatt.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Chp

    őstag

    válasz Hunork #310 üzenetére

    (de a Doom2 és Q1, Q2, hálóban Q3 megismételhetetlen... )

    Milyen igaz. :U

  • Chp

    őstag

    válasz Hunork #312 üzenetére

    Háháá... :DD Ismerős a "rendezvény", mi is csináltunk már hasonlót, hát valami fantasztikus élmény! :K Szintén Csilis bab, sör és némi likör, vizipipa, és mehet a Quake1(!!!) Cooperative módban! HATALMAS! :C

Új hozzászólás Aktív témák