-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #396 üzenetére
a fogyasztás mérés aránylag pontos,de kell neki 5-10km mire beáll a normál értékre,a megtett útból,időből és átfolyt benzinből számolja ki a compi,ha alapjáraton járatod borzalmas értékeket tud kiírni de ha az átlagra vagy kiváncsi akkor nyomd meg a reset gombot röviden és ott az átlagot írja ki.ezt akár tankolásonként is nullázhatod
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #401 üzenetére
Tényleg, ezt olvastam a kézikönyvében.
Folyamatosan olvasom, de héten éjszaka dolgoztam, aztán pár oldalnál többet nem tudtam egy alkalommal olvasni. Annyit már tapasztaltam,hogy van benne elég sok okosság.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #406 üzenetére
szivaccsal,gőzborotvánál talán megbocsájtanám neki
-
tekeyagd
tag
válasz misimagaki #396 üzenetére
hát nekem a Samarám sem eszik 7,5-8nál többet még télen városban sem,pedig használom rendesen...
-
tekeyagd
tag
hát a márkaszervíz bárhol márkaszervíz,ha éppen Franciaországban jársz,az a pecsét éppen úgy érvényes,mint az, ahol vetted a sárkányt.
Nekünk is 1,4es van, igen, szlovákokhoz mi Dunaszerdahelyre hordjuk, lévén győriek vagyunk. De lehet menni Párkányba, Pozsonyba,kinek mi esik közelebb. Nagyon kedvesek velünk mindig, tudnak magyarul, és nem húznak le mint a kedves honfitársaink az itthoni szervízben...
[Szerkesztve] -
jojojo
senior tag
Igen a 2 hátsó ablak +tömités mert elsöre nekem is csak az egyik ablak+tömitések cseréje után megmaradt a szélzaj ezért cseréltek ujra a 2ablak tömités párost(a tömitések egyszer használatosak+az ablak is)
Nekem bevált nagyon(volt 1.6-os régi kasznisom már cégesben,hibátlan volt ezért lett ez választva)
a fogyasztásom 1 tank kb. 700km-er(nyáron klimával általában városi használat mellet)A víz hordozhatja a hajót, de el is süllyesztheti.
-
jojojo
senior tag
Mikor kiveszik az ablakot akkor a tömités alapból kuka,nekem is azt hitték a szervizbe,hogy elég a tömitést cserélni .Nem elég, mind a nagy ablakot mind a kis elefántfül ablakot cserélni kellet ujból ás csak igy szünt meg a szélzaj.Ha a régi ablakot teszed az új tömitéshez az nem megoldás(tapasztaladból mondom)
Szerintem volt egy szériahibás ablak+tömités mert én még nem sok embertöl hallotam ezt a hibát
[Szerkesztve]A víz hordozhatja a hajót, de el is süllyesztheti.
-
jojojo
senior tag
-
-
<>jana<>
senior tag
emilben beszéltem egy sráccal akinek megcsinálták.bemásolom ide a tapasztalatait.
Hello!
Elso kerdesre a valasz: www.rigotech.hu
Itt megtalalod a cimet, telefonszamot. Telefonon erdemes elore
egyeztetni veluk, mert van munkajuk eleg.
Mivel tobb embertol hallottam hogy ok jok, ezert en Nyiregyhazarol is
elmentem oda, pedig itt nalunk es kozelebb Debrecenben is van olyan hely
ahol csinalnak ilyen tuningot, de nem bantam meg hogy hozzajuk mentem.
Mindkettonknek ugyanolyan kocsija van, igy amit en tapasztaltam:
Teljesitmenyt fenn leirtam, sajna olyan nokkel vagyok korulveve akik
kepesek 1 oran keresztul mondogatni, hogy 5 perc mulva kesz vagyok, igy
neha sietni kell. Az M3-ason amiota benne van eddig 2x adta meg magat a
sebessegmero mutato, mert 200nal megallt, pedig onnan a fordulatszam meg
500al feljebb ment, es meg mindig nem mentem bele a piros tartomanyba...
szuksegem van a kocsira.
Fogyasztas:
Teletankolassal, ami tenyleg telet jelent: a fedcomp szerint meg 30
km-re van eleg uzemanyagtol, kattanas utan meg belecsorgatok 3 litert ->
58 liter van a tankban nem szoktam 1000-1100 km alatt megtenni(!). A
computer most mutat telen 5,8es atlagfogyasztast. Ez 70% orszagut-30%
varos, kinn 90-110 koze beallva szoktam autozni ugy, hogy 3an ulunk a
kocsiban, es 5osben szoktam menni, de elozni mindig 3asban(ezen ugye meg
lehetne sporolni uzemanyagot, de minek?). Meg en neha megcsinalok olyan
hujesegeket(ami szinten nem 1 deci benzin), mint lampanal leszivatok egy
nagydogoctaviastugyislegyorsulokamasiksavbol hozzaallasu bunkot, es
2esbol 90nel valtok 3asba, mikor mar kezd pici lenni a visszapillantoban
az urge.
Augusztusban Nyiregyhaza-Pest-Nyiregyhaza ut 620 kmt 100ra
beallva(nyugodt ember vagyok) 5,1es atlagfogyasztassal tettem meg tele
csomagtartoval.
Gondolom mondanom sem kell, hogy messze nem ennyit evett. Ha 110 alatt
kocsikazol vele, akkor olyan 0,6-1 liter koruli csokkenest tapasztaltam.
Arban nekem meg 60k HUF volt, es mivel evente en olyan 35-40k km-t
megyek, 8 honap alatt mar visszahozza az arat, es akkor a latvanyos
teljesitmenynovekedesrol nem is beszeltem. Arra kell ugyelni, hogy 160
felett elkezd nagyon hasznalodni a motor, illetve ott mar 9 liter felett
fogyaszt, 200 korul 13at evett! De gondolom ilyen kocsival nem ennyire
kivansz beallni utazotemponak.
Ha dontesz, elviszed oda a kocsit, leteszed, setalgatsz, megnezed a
varost, es radcsorognek hogy kesz a kocsi. Erdemes amugy odafele uton
szepen felirni hogy mekkora sebessegnel mennyit forog a motor es mennyi
aktualis fogyasztast ir a computer, majd hazafele uton nezni ezeket az
ertekeket. Meg fox lepodni!
udvozlettel:
xxxxxxxxxx
ps.: matematika-fizika tanarkent allithatom: penzugyileg megerte(en
emiatt rakattam be!), a teljesitmeny hab a tortan. -
yanis
csendes tag
válasz <>jana<> #422 üzenetére
Ha ez igy van, nagyon királyság. Amint lehet megyek rakatom bele a chippet. Azt még jó lett volna megtudni, hogy a gari megmaradt-e a kocsira? Nem tudni véletlenül, mennyi idős az autó és már mennyit ment el vele? Mégegyszer boldog ünnepeket, és nagyon köszönöm a választ.
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #424 üzenetére
Szerintem a garancia téma nem annyira egyértelmű. Idézet a honlapjukról:
''...
Lehetséges a gyári állapot visszaállítása ?
Igen. Ha az ügyfél a jövőben bármikor és bármilyen okból a gyári állapot visszaállítását kéri, azt díjmentesen megtesszük.
..
''
Miből vennék észre mondjuk egy márkaszervízben. Azt írta, ''Legtöbb esetben ún. CRC-t
(ellenőrző összeget) kell kalkulálni, hogy a módosított rész teljes összhangban legyen a többi adattal majd a végén
leellenőrizzük egyben a teljes adatállományt.''
Szerintem nem vennék észre. DE szerintem e.mail a cégnek és kiderül minden.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #425 üzenetére
erről több fórumon beszéltünk már,az eggyik műhelyben állítják hogy nemvenni észre,a másik azt mondja hogy eggyből kiszúrják.utóbbinak hiszek inkább mert eggy natúr motor ellenőrzésnél is észreveszik hogy más értékekre van beállítva a motor.annyira nemlehetnek suták a szervizesek hogy netudják a gyári értékeket sztem. eggy jó megoldás lenne egy tuning box,de sajnos azt csak dieselekhez csinálnak nemtudom miért
[Szerkesztve] -
yanis
csendes tag
Igazad van! Én most ülök át audi 2,5tdi-1,4octiba. Hát az tleg nem vette észre, ha bekapcsoltam a climát, de az a motor az audinak a legendás 1T sorozata. Bárhogy tiportam, bármikor 6-7,5/l de többet soha. Ez átlag. egy tele tankal mentem 1100km-t /80/ l autopálya svájcba, 160-180km. Több mint 300000km-t mentem vele nagy megelégedésemre. De ugy érzem/próbáltam/,hogy a csere után nem lépek lentebb 1 kategóriával. Közben hajtottam 2,5tdi. v6 audit /150LE/hát az 1 katasztrófa. A hangja az nagyon OK,de amúgy csőd. Az Octiba belerakom chippet és minden OK lesz vele.
-
Nakata
tag
Az oké hogy belerakod a chipet de nem fog annyit élni chipel mind anélkül az Octival nem fox 300000 KM-rt menni bocs hogy ezt mondom de nem a skodát fikázom csak a mai autókat arra gyártják hogy 8-9 évig oké aztán mehet a zúzdába mind Japánba.Én is gondoltam a chipre de inkább nem.Előbb meghal a motor,deviszont amig megy addig nagyon jó hááát 2 esélyes
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
jojojo
senior tag
Én nem rakok bele chipet
Láttam 1.9tdi octáviát chipelve,jól ment, de elöször az egr szelep majd az adagolo adta meg magát
Lehet azt mondani ,hogy nem hozzáértö csinálta de szvsz biztos nem csak az játszott bele
ha nagyobb teljesitményt akkarok inkább nagyobb motoral veszem de itt a városban böven elég, az évi 10-15 autópálya nem veszélyes, utazóban tudja a 130-150-netA víz hordozhatja a hajót, de el is süllyesztheti.
-
yanis
csendes tag
Remélem a csoda octi 16 évesen hasonló állapotban lesz.Remélem sikerül megmutatni a linket. [link]
-
yanis
csendes tag
A képeim audi alatt. elfelejtettem, bocs.
-
Nakata
tag
Ezt pl megvehettem volna http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=938504&command=ugras&screenwidth=1024
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
yanis
csendes tag
Ok a kis audi, de azért csak nem Skoda. Ugy beszélek itt mint öreg Skodás, pedig még Audis. Modjuk másfél hónapja rendeltem meg, már meg kellet volna jönnie. Hát már idén nem, de 2007-töl a boldog Skodások táborába tartozom. Anno S100 tip Skodán tanultam vezetni, naon jól ment, mondjuk a gyorsulást naptárral lehetett mérni. Egyébként az Audin a 4 karika 100-100ezer km-t jelent, az Opelen csak 1 van azt is áthúzták bocsi csak poen!
-
yanis
csendes tag
Az Audim 10000km-s olajcserés 0dl-s fogyasztással. 2008 jun. a müszaki vizsgája. Gyári rajta a kipufogó, a turbó, a hengerfej most lett teljesen felujítva, de 1 blődi hiba miatt. A főtengely fogaskeréken lement az ék, a vezérlés sutty, az egész hengerfejet fel kellet ujítani+a főtengelyt kivenni, felesztergálni, ha már kivettük a blokkot a kuplungtárcsa, kinyomócsapágy-csere kötelező. 200kp. A dugók+gyűrük/hihetetlen, gépész vagyok, de a szerelőm is azt mondta, hogy igy ahogy van rakjuk vissza./gyáriak. Mindez több mint 330000km-nél. Nálam 13,5 éve van a kocsi de sajnos mostmár kell rá költeni./1990 jun. lim.széria/ 1998-ban kijött elénk a sárga diszkós autó, a Famylis jékkrémet árulós, biluxa nem volt, pont előztük balra lekanyart telefonálás közben hát nagy bumm lett. Árok, az ellenséges autó alól az alvázat, az üa. tankot kikaptuk pedig kisther. Hát mi is totálkárosok lettünk, de hátul a gyerekeknek az ijedségen kivül semmi bajuk nem lett. A nejem vezetett, neki boka és csuklósérülése lett. Én a szélvédőt fejeltem ki. Az autónak a kaszniját húzatni kellet és 1 Toyota szervizben volt kapcsolatom /először azt mondták, hogy nem tudják+húzni az ő gépükkel mert olyan kemény alváza van/ nagy nehezen megoldották.Nah ez az autó előélete. Nagyon régen volt/mind diesel még a 11ft-os fütőolaj idejében/1-s golf, passat, 123merci, és 1993-tol Audi. Az Octi-2 uez a kategória. Minőségben szerintem most jobb mint a nagytesó WV. Az Audit, mivel az O2 nem akcios nem számolják be, de ha gondolom 400000-ba otthagyhatom. Hát nem régen 800000-t könyörgött érte 1 taXis, de vett már egy másik autót. Hát ha nem lesz más/még árulom/ 1:10 audi-skoda octi. Ez van-lesz.
-
misimagaki
aktív tag
válasz tekeyagd #412 üzenetére
Nekem sem volt bajom a Samara fogyasztásával - dehogynem . A felhasználás jellegének megfelelően fogyasztott...
Egyszerűen a Skoda az előzetes jelek szerint kedvezőbben fog fogyasztani.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #427 üzenetére
Az a baj, hogy nem lehetsz biztos a dolgodban. Lehet, hogy 5 szervíz nem szúrja ki, de a hatodik igen, vagy fordítva.
Valaki olyan kellenne, akinek van Skoda szervizes kapcsolata.
Engem egyébként jelenleg csak elméleti szinten érdekel a chiptuning - anyagilag most nem szeretnék ilyenbe fektetni, és a megtérülése is elég hosszútávú lenne, figyelembevéve az eddigi éves futásteljesítményt. Bár az Octavia szinte ''magába láncol'' , így bármi megtörténhet!Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
yanis
csendes tag
válasz misimagaki #442 üzenetére
Hát igen. Valahol szerencsém is van, hogy beszámolják, mégha a piaci ár alatt is de nem tudni, hogy én mennyi idő alatt adnám el. Nagyon nagy a kinálat a használtautó piacon.
-
misimagaki
aktív tag
Használtautó eladás nagyon gáz. Mi is jól jártunk a beszámítással. Szerintem mi is hetekig árultuk volna, vagy elvitte volna a fix ukrán vevőm 50 eFt-ért
Octavia:
Pillanatnyilag a kmóra állása: 450 km. Eddig minden rendben, a legnagyobb rendben.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
yanis
csendes tag
válasz misimagaki #444 üzenetére
A fűtése milyen hatékony, és kb mennyi idő mulva fűt? A diesel autóknál elég nehezen melegszik télen a víz, 10 km mire langyos levegőt kezd fújni. Szerintem az octinak jobb a fűtése. Én az enyémre alkudtam gyári vonóhorgot, ezeknek állitólag nagyobb a hütője és a generátora.
-
misimagaki
aktív tag
vagyok, csak dolgozom, és vannak gondok.
Szóval. A fűtése szerintem nagyon jó - benzinesről van szó. A jelenlegi hömérsékleti körülmények mellett nagyon gyorsan kezd el érezhetően fűteni. Az első ablak párátlanítására szolgáló nyílások szerintem kicsik, és csak középen vannak. Egyébként ha nincs az autó fullon (5 személy) akkor még így is elég jólmegoldja a dolgot.
Egy példa: vasárnap este mentünk az autóval,és a középső befúvó úgy volt beállítva, hogy a kormányt 2 óránál fogó kézre fújja a meleget. Rövid időn belül forró volt a kormány, és égette a kezet is a beáramló levegő.
Tehát még1x a fűtése nagyon jó. Merem ezt úgy mondani, hogy két Lada után lett az Octavia.
A dízel ügyhöz annyit tudok szólni, hogy a haverom Vectraja (1,6 68 Le) lekesen hajszolva 20 km után kezdett el úgy csinálni, mintha fűtene.
Régebben amikor a VW árulta az SDI motorokat, akkor kiegészítő elektromos fűtést szereltek bele,mert annyira nem volt hulladék hője a motornak. Szerintem nem lehet gond az Octavia dízellel sem, mert akkor a pl. totalcar népitéletek között már olvashattunk volna róla.
Én nem tudtam alkudni semmit, mert kaptam 600 eFt kedvezményt - autó beszámítás.Nekünk is van vonóhorog rajta. A honlap árával számláztak: 79200 Ft. Én elötte voltam helyben (Dunakeszi) vonóhorog szerelő műhelyben és azt mondták ennyiért a levehetőfejes ingyen van. Ő ennyiért adná a fix fejest, ami már nem túl EU konform.
Aztán találtam - rendelés után - 50 eFt-ért levehetőfejest. Csak nem emlékszem, hogy vizsgával, vagy nélküle. Aztán úgy gondoltam, hogy ez így kényelmesebb,még ha drágább is esetleg.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
amexi
csendes tag
Sziasztok.
S.O.S segitséget kérnék valakitől.
Pár hete vettem egy Skoda Octávia II gépkocsit. Gyári Stream fejegység van benne.
Viszont nem adtak hozzá magyar nyelvű leirást és bekötési rajzot. A kereskedőt hiába kérem, azt mondja a magyar nyelvű leirás nem tartozék és nem foglalkoznak vele.
Továbbá nem müködik a könyök támaszba épített AUX bemenet.
A fejen beállitom az AUX on-t de mégse müködik.
Szépen kérek minden Octávia II tulajt, akinek van ehhez magyar nyelvű leirása és részletes és pontos bekötési leirása a csatlakozóról, az legyen kedves és küldje el nekem e-mailben az amex@freemail.hu címre.
És még szükségem lenne egy infóra, hogy hol lehet olyan átalakítót kapni ami kompatibilis a beépitett csatlakozóval és normál EURO DIN a másik vége. -
misimagaki
aktív tag
A kézikönyv is azt írja, hogy a gyári Stream használati utasítása külön leírásban található, tehát adni kell hozzá, mert az autó tartozéka.
Szerintem kérd ki a Fogyasztóvédelem véleményét!Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000