-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz szabzoltan1 #216850 üzenetére
...a média felületen nem jelenik meg a bluetooth, nem tudsz pl. telefonról zenét hallgatni?
Joe
-
grizlisandor
addikt
válasz Corsa02 #216849 üzenetére
Az AKF hibákat kifejtenéd kérlek?!
Mi az az AKF? Topikban visszakeresve Audi 3.3 TDI motorkódként találom. -
-
Corsa02
őstag
válasz grizlisandor #216853 üzenetére
Jogos, Tankszellőztető rendszerre gondoltam. ( AKF - Aktivkohlefilter) A rendszer csövei bizonyos gyártási időszakból hajlamosak ereszteni és beírja hibának, eleinte csak passzív hibaként.
The Truth Is Out There --->
-
426os
őstag
válasz kulu22 #216846 üzenetére
Amik eszembe jutnak most hirtelen:
- tankajtó zár (szerencsés esetben sosem veszed észre, hogy nem zár, de lehet zárva marad és akkor nem tudsz tankolni) nem drága, nem nehéz a csere
- Variant beázhat a lökhárító alatti szellőzőkön keresztül
- Tetőablakos autók beázhatnak, ha nem volt rendszeresen takarítva az elvezető cső
- Idővel a digitklímában lévő szervőmotorok meghalhatnak (mondjuk ez nem annyira golf/vw specifikus)
- manuál váltóban érdemes lehet 60 ezrenként olajat cserélniÚgy komolyabb hibákat én nem igazán találtam, amikor kutakodtam.
Ha 2019.07 előtti gyártás, akkor még G13 hűtőfolyadékkal lett feltöltve, ezt érdemes cserélni G12evora és a kiegyenlítőtartályban lévő szilikát tasakot kidobni (ha van benne). Nagy valószínűséggel amúgy ez a csere már megtörtént.
Manuális váltósoknál előfordulhat a "kenguruzás", ami annyit tesz, hogy hidegen, az első, finom induláskor kicsit rángatva gyorsul az autó egyesben. Mostanában párszor mintha én is tapasztaltam volna, de egyelőre nehéz megmondani (2019.11 gyártás, DPCA, manuál)
.
-
Corsa02
őstag
válasz tibbike01 #216858 üzenetére
Ha a motorvezérlő tudja hozzáállítani az előgyújtási szöget (feltétele a kopogásérzékelő) akkor lehet előnye.
Ha ezek nem teljesülnek akkor nincs nagyon előnye, főleg ha szívócsőbefecskendezés van. Persze az adalékolás hozhat előnyt, tovább eltarthatóságot stb.[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
tibbike01
őstag
válasz Corsa02 #216865 üzenetére
Köszi, köszi mindenkinek! Akkor ha jól veszem ki a szavaitokból, nem feltétlenül éri meg és érdemes 100-ast tankolni. Legalábbis nem minden esetben.
Annó Acuhan 98-ast toltam az 1.6 Seatba, azt imádta. Most a mild hibird tsi-be egyszer próbáltam a 100-ast, az ég világon semmit nem vettem észre, de itt ugye kicsit el van "mosva" az érzet a hibridség miatt.
Erről jut eszembe, hogy én folyton kiakasztom a pisztolyt és kattanásig fullra tankolok, de amikor kihúzom a pisztoly, mindig kifoyik egy pici (néhány nagyobb csepp) a pisztolyból. Ha ügyes vagyok, akkor a földre, ha nem vagyok az, akkor a kasztni oldalára folyik. Hogy a francba lehetne ezt elkerülni?
Volt, hogy nem fullra tankoltam, de akkor is csepegett a pisztoly
[ Szerkesztve ]
-
Whynot?
aktív tag
Octavia 4, túlnyomás van amikor kinyitom a tanksapkát. Ez normális? Az előző octinál ez nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
Whynot?
aktív tag
Azt tartja a fáma, hogy a MOL evo adalékja az a mostani előtti shell-es adalék.
-
Lacess
tag
Egy cimborám nagyapját tudnám idézni(Isten nyugosztalja az öreget): "Gyerekek, az utolsó csepp mindig a gatyában köt ki!"
Vagy ez most más téma lenne...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Csabadi
tag
Sziasztok segítség kellene, 1.6fsi (blf) motorolaj kapcsán. Mit érdemes 5w30, 5w40 vagy esetleg 10w40? Mire kell figyelni ezeknél a motoroknál?Elvileg 220000km van a kocsiban(óra szerint)...
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok! Octavia 1 szivacsot és port fúj a légbeömlőből. Most volt klíma tisztításon (sajnos elfelejtettem bekapcsolni hazafelé, egyáltalán nem mentek a ventik), de hétvégén nem akarom őket keresni ezzel szerintetek ez minek a darabja lehet?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bdanyy #216876 üzenetére
Megette a fertőtlenítő szer a szivacsot, jönni fog több is. Egyszer szét kell szedni és pótolni, lehet öntapadós alumínium szalag is helyette (be van készítve, de nem jön még a szivacs szerencsére ). Itt linkelt videók segíthetnek, megúszható teljes műszerfal szétszedés nélkül is ha szerencséd van [link]
-
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #216882 üzenetére
Igen jol. A 95-os 105 forint atszamolva. A 100-as draga, azert elkernek vagy 180 forintot is.
Vettunk kozosen egy 2005-s A8-at, TFSI kemeny 70ezer km-el. Majd az is jon haza, de ahhoz meg nem jutottam el, hogy megnezzem. Viszont ez zabalja a benyat a beszamolok alapjan.
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
Köszönöm! Úgy tudom nem habbal. Benne van már bőven a korban a kocsi. Korábban is észrevettem hasonlót, akkor azt hittem, hogy fent a karpit ahogy ereszti a ragasztast, onnan potyog a műszerfalra. Gondolom most tisztításkor ment egy órát maxon, aztán amiatt köpte most ki.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
salesman
őstag
Urak! Bp-n keresek autó fényezőt karcolt elemek fényzéséhez! Lkatolni nem kell! Kék A6
Türűűűdrááá!
-
426os
őstag
válasz 426os #216206 üzenetére
Felkerült a végleges a rendszámtartó előre is.
A gyári műanyag közdarab szerintem ronda meg az osztrák rendszám amúgy is kicsit más formájú.
A német precizitásnak hála, az újkorában felkerült rendszámkeretet olyan hosszú csavarral rögzítették a közdarabhoz, hogy a lökhárítóba is lyukat fúrt.... Ha már lyukas volt, nem szenvedtem azzal, hogy a gyári szegecshelyeket használjam, egyszerűen felcsavaroztam a lökhárítóra a plexiclicket ezen furatokat használva és középen megtámasztottam a rendszámot némi szivaccsal és kétoldalú ragasztóval. A plusz lyukakat sajnálom a lökhárítón, de végülis megkönnyítették a dolgom. Elégedett vagyok a végeredménnyel.
.
-
veterán
ACC-hez egy kis infó. Beállítottam offline állapotban így egyelőre megjegyezte a követési távolságot, kíváncsi vagyok meddig..
Ugye ahogy mondtam (rácsodálkozva) nem lehet x60 felé vinni a tempomat sebességét szóval rá próbáltam, hogy többel megyek és úgy nyomok rá hátha úgy megjegyzi, de nem. Fixen annyira áll rá. Érdekes bár nem mintha nem lenne elég a legtöbb esetben.
Másik dolog végre össze jött a motor optimalizálás nagy nehezen. Valami miatt mindig tolódott, de pénteken össze tudtuk hozni. Eddig nagyon élem a dolgot és aki csinálta eléggé profi benne. Szabó Krisztián, nem tudom ismeri-e valaki itt. Jó ideje nem hirdeti magát sehol viszont kb 15 éve csinálja. Örülök, hogy ki vártam a dolgot. Nyilván checkolni nem tudom csak az Ő és ismerősöm szavára adni miszerint nem csak egy stockot tett rá, hanem minden védelmet amit lehetett hőfokok stb ellene benne hagyott valamint egyedileg írta rá a szoftvert. Az autó gyönyörűen húz, még Ő is meglepődött rajta..
Fogyasztásról még nem igazán tudok beszámolni, mert egyelőre nagyon élem.
vMax maradt, ahhoz nem akartam nyúlni itthon elég az bőven, ha néha kell.
Ami meglepő volt számomra, hogy alsóbb sebességeknél is érzem persze, hogy lett növekedés viszont x40 felett főleg, amikor rá lépek gondolkodás nélkül megindul, de nagyon érezhető szinten.
Egy hibát is észre vett egyébként ami pedig az AdBlu rendszer error üzenete volt. Az autó még nem írta viszont szerelővel egyeztetve, ha az maradt volna benne szoftveresen akkor csak idő kérdése lett volna, aztán megáll az autó hibára rá valamint utána jött volna az EGR, DPF... Szóval ez "tövestől" ki lett gyomlálva, így nem kellene ezekkel sem baj legyen a jövőben.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz syIex #216891 üzenetére
Nálam a golfban 200as acc is van, szóval szerintem ez skoda dolog lehet. Mondjuk anno csodálkoztam is ezen, de úgy voltam, hogy németországban ez utazó sebesség, ott biztos lehet
Mennyi egyébként a gyári vmax?[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
veterán
válasz ArthurShelby #216893 üzenetére
Hmmm, ez érdekes akkor. Lehetséges, bár egy "alomból" vannak ezért furcsállom.
Még most cseréltem le a nyárira a kerekeket szóval nem néztem meg a végét, de németbe amúgy sem járok egy ideje azért sem vetettem ki. Eddig y15 volt amit mentem vele pont a tegnapi nap, de még volt benne és elvileg 230, ha jól tudom ami a gyári korlát. Itthon elég az is bőven. Főleg mivel minden pályán 50 km-ként felújítás van...The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz BigBlackDog #216895 üzenetére
Az octavian lehet 160 fole rakni a tempomatot.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
veterán
válasz Corsa02 #216898 üzenetére
Lehet pont egy limitelt szériát fogtam ki..
Viccet félre téve neten olvastam sokat és nagyon sokan írják a 160-as limitet viszont sokan pedig 210-et. Nem tudom mitől függhet, biztos valami más a kettő között.
Bár tempomatot amúgy sem szívesen használnék 200 körül, ha ACC, ha nem.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Milyen processzort vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs