-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz grizlisandor #211048 üzenetére
1.4 tsi caxa Golf VI Plus nálunk vegyesben nemigen ment 6 liter fölé. Nagyon jó motor volt. Nagyon szerettem. Csak hát a kasztni nemigen bírta.
Érdemes rozsdamentes példányt keresni belőle.
Valahogy úgy él emlékeimben, hogy jobban ment mint a jelenlegi CZCA 1.4 tsi sportsvan. Pedig "mók" mentes motorja volt a plusnak is.[ Szerkesztve ]
-
daniel2121
senior tag
válasz grizlisandor #211022 üzenetére
Rákérdeztem a helyi Skoda szervízben a szàraz dsg-vel kapcsolatban. Elmondásuk alapján nem jellemző a meghibásodásuk.
-
tibbike01
őstag
válasz daniel2121 #211053 üzenetére
Annó nekem is ezt mondták a Dasweltautónál, bár ott egy értékesítő mondta, neki meg hinni....
Amúgy pár hónapja túrtam a külföldi, német fórumokat, fb csoportokba írtam felhasználó tapasztalatokat gyűjtve a száraz DSG-ről.Nem találkoztam negatív véleménnyel, sőt volt olyan, akinek a következő autója is száraz dsg-s lesz, volt akinek 3 is van a családban gond nélkül. Azt tény, hogy többnyire 200k km alatti futásuak voltak. E feletti futásteljesítményű száraz DSG véleménnyel nem találkoztam.
Írtam erről itt a fórumban is anno, megjelölve a forrásokat, befotózva a fb commenteket...stb.
-
veterán
válasz tibbike01 #211056 üzenetére
Mennyit futott az autód, 40 ezer kilométert? Engedd el a kérdést, nem fog holnap szétesni.
Tényleg feleslegesen aggódsz szvsz, és ezért harapsz a témára. Majd eladod 150 000 km előtt.Kb. 10 éve aktívan követem a topikot, mindig feljön valami új paráztatás. (1.4 TSI lánc szanaszét szakad, ez-az biztosan elromlik a 2.0 TSI-n. Ebből a termosztát mondjuk valid... )
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HUTCHDB #211025 üzenetére
Esetleg ők foglalkoznak tartósabb alkatrészekkel is https://ablakemelo-javitas.hu/
-
vzsryl
nagyúr
válasz Asbee #211051 üzenetére
A feleségemébe valós 143k km van, és az élete kb. 90%-át városban töltötte. 140k-val vettük, előtte pár nappal volt olajcsere. Még rendben van, remélem nem szívjuk meg vele, mert brutálisan egyben van a verda, pedig 16 éves. Több rokon is ajánlatot tett rá.
Btw. milyen olaj ajánlott erre a felhasználásra? Feleségemnél is nagyrészt város, néha egy kis országút (10-50km-es körzetben).megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz tibbike01 #211059 üzenetére
Csak ne idegeld magad feleslegesen.
Persze, hogy cseréltem G12 Evora, mert 8 éves, 114 K km és még a gyári volt benne. Akkor pedig az optimális fagyálló kerüljön bele. Elvittem cserére, de már picit gyanús volt a nyáron, hogy a termosztát vagy a vízpumpa kezd elfáradni - után kellett tölteni kb. 0,5-1 deci közötti mennyiséget, előtte nem fogyott a víz.
Ennek úgy tűnik, tényleg gyenge pontja a termosztát, ami valójában egy "thermal management unit" (TMM), elektronikusan szabályozza a hűtővíz hőmérsékletét (óvatos tempónál melegebbre engedi a vizet, ha tiprod akkor pedig alacsonyabbra hozza le).
- A 2013. végi gyártású autómban 4 évesen, 80 ezer km-nél adta fel, de ott teljesen elromlott, szélsőségesen hullámzott a hőmérséklet. F végű cikkszám volt.
- A 2015. szeptemberi gyártású, jelenlegi autómban 8 évesen, 114 ezer km-nél történt most a csere, kiszerelés után látható, hogy hol eresztett a TMM. H végű cikkszám. Most INA került bele, ő készíti a gyári alkatrészt is.A G8-ot ugyanezzel a TMM-mel szerelik. A vízpumpa a TMM része, nem olcsó cucc.
A kiegyenlítő tartály cseréjét Rbalint88 fórumtárs ötletelte ki, pusztán esztétikai nyereséget érzek miatta , de nem volt vészes az ára.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Morris #211052 üzenetére
Éhezőbajnok egy motor, egy sima Golfban, ami ugye könnyebb a Plushoz képest, így még jobb fogyi elérhető.
(#211053) daniel2121:
Elhiszem, de én nem fogok jó szívvel ajánlani továbbra sem.(#211057) focvis:
Mennyi a méter a GTI-ben? 150 ezer kilométer előtt úgy se jönnek ki a hibák, felette meg úgy is eladod! -
-
abrtom87
tag
Sziasztok. Budapesten, környékén hol lehet kiállítva Octavia RS / RS Combi Hybrid? Dél Buda Porsche lenne legközelebb, de nem mennék oda ha kb üres a szalon (nem voltam még ott)
-
Asbee
veterán
válasz K Norbi #211064 üzenetére
Meg ugye azért a G13 at is illene közben cserélni , hiába hiperszuper longlife. Ezt már ismerjük olajnál is. Azért megnézném aki azért pár évente cserélte ott okoz-e gondot. Nálam szerencsére 5 év után cserélték, majd 3 év múlva megint vezérlésnél, azért én is lecseréltettem a vezérlést ha már elkunyiztam egy gyári készletet akitől vettem . Hiába 2 év 45ezer volt csak benne. Így 2 év után megint friss lötyit kapott. Ettől függetlenül azért hónapban még csere g12 evo-ra.
-
veterán
válasz Morris #211076 üzenetére
Kb. 7,5 liter ment bele eddig, a maximumra töltve. A szerelő emítette, hogy hidegen nézzek azért rá, hátha kell még egy kevés.
Valahonnan az rémlik, hogy 8 literes az enyém (EA888 Gen.3).A Kaufferes link ugyan 5 kg tömeget ír, a cikkszám alapján az az 1 literes kiszerelés, ill. az ára alapján se életszerű, hogy 5 literes lenne.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz molnarpeter #211058 üzenetére
Na ez összejött!" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Viiktor1989
tag
Sziasztok. Nézegetem itthon az MK8 Golf R autókat,abban kérném a segìtségeteket,hogy mitől függ az,hogy bizonyos modellek nagyobb hátsó szárnyakat kaptak a társaiktól?
-
gergo5991
őstag
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Jövő héten veszek egy 2015ös Octavia sedan-t (1.4TSI+DSG).
A csomagtér padlója be van horpadva, vennék újat, csak nem tudom hogy keressek rá, ötlet?
Ez az a padló amit fel tudsz hajtani, fa, rajta kárpittal.Akárhogy keresem csak ilyen gumi csomagtér tálcákat találok.
Autovizsgálat.hu-tól jöttek ki átnézni, nagyon rendben találta az ember, csak apróságokat tudott mondani.
240e Km. van benne, a DSG júniusban volt felújítva, amire még gari van. Cseréltek mechatronikát illetve valami tárcsát benne acélra, ami el szokott törni. (ezért mertem megvenni).Van esetleg valami összefoglaló hibákról, tippek/trükkökről erről a típusról? Tamás Zsolt videóját néztem eddig (itt a fórumon Legend).
-
addikt
válasz molnarpeter #211089 üzenetére
Esetleg hasonló, ahol a passathoz tudnék bontott gyéári tükörházat venni, amiben van hely a holttér figyelő visszajelzőjének
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #211093 üzenetére
Az egy jól sikerült motor a többi benzineshez képest, nem nagyon van mit írni róla. De igen, azért megemlíthették volna.
A tiédben 3B gen. L1 verziója van, ez ugyan Passat leírás de a Skodában is ugyanez a motor van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Fabiaban tömíteném a beázó ajtókat. Anno vettem valami Mester karosszéria tömítőt praktikerben, de nem az igazi.
Valahol, valamelyik topikban olvastam, hogy Sika kell neki, de nem találom a keresővel, hogy melyiket.
Viszont el van könyvjelzőzve nekem konrétan a SikaLastomer 710, ez lenne a pontos kence, ami erre a célra a legjobb? [link] -
1stVikman
senior tag
válasz F_Zolee #211096 üzenetére
Már 13 éve nálam a kocsi, de előttem valaki tömítette már. Méghozzá valami brutál erős, de rugalmas anyaggal. Ezt pont az ajtózár miatt kellett szétszednem még tavasszal, meg is szenvedtem vele, a belső lemez is hajlott picit, és valőszínű emiatt nem tudtam rendesen visszatömíteni, mert sajnos befolyik a víz.
Elvileg ez a SikaLastomer 710 pont, hogy oldható , ellenben jól tömít.
De azért várok egy megerősítést, hogy bitosan ez kell-e nekem. -
Paxker315
addikt
Urak, elhiszem, hogy a muchboost hibrid turboi rosszak és röhejesen drágák , de felmerül: itthon van aki gyári garret turbokat alakít át? Upgrade? Ugymond olyan sracot ismerek, aki pl a GTD gyári turboját át tudja alakítani úgy, hogy a CUU-s motorszámú autoval is jó legyen, de vajon konkrétan a gyári turbo átalakítását & fejlesztését vállalja akárki is? Hmm.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
MunezXBK
nagyúr
Vörös Jenő videói között van egy srác, aki turbókkal foglalkozik. Nézz rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest