Új hozzászólás Aktív témák

  • imyourfriend

    őstag

    Beindítás előtt villogott az izzítás visszajelző, indítás után start-stop hiba majd megmérve valamivel 13V alatt töltött a generátor. Volt egy kis dolgom nem messze így elvittem 15km-re, ott mikor leállítottam elindítottam nem írt izzítás, start-stop hibát, hazaérve a garázsban megmértem megint 14,27V-ot mutatott a műszer alapjárati fordulaton. Ezen érték alapján a generátort első körben kizárnám. Felraktam tölteni jó két órát, nem remélek különösebb csodát, új akkumulátor lesz belőle.

    T-master:

    Akkumulátor cserekor bikakábellel rá kell kötni az újat az autóra, majd fizikálisan ki kell cserélni és rátenni az újra a sarukat, így nem szakad meg az ellátás, nem kell tanítani az elektronikát. Bár az igazat megvallva, nem láttam még ilyet így mikor cseréli majd a szerelő akkor megnézem, kíváncsi vagyok hogy vitelezi ki. :)

    Varta 7P0 915 68AH AGM van az autóban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák