Új hozzászólás Aktív témák
-
Brett001
aktív tag
válasz Apollyon #1620 üzenetére
Ami meg mégsem lesz benne megcsinálják a modderek. Ja és +1 respect tőlem is a Hello Gamesnak, hagyhatták volna tényleg a francba az egészet, de beleálltak keményen. Anno mikor nem sokkal az Atlas Raises után megjelent egy hír, hogy a Hello Games programozókat, művészeti grafikusokat keres, lehetett sejteni, hogy tovább kalapálják a játékot.
Szóval várom a NEXT-et, még ha a multi része nem is igazán érdekel, de a többi fejlesztésre nagyon kíváncsi leszek....és a játék megjelenése után biztos beindul a szokásos modder gőzhenger."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz Apollyon #1622 üzenetére
Egyszerűen csak felfedezek. Mivel használom Rayrod modját, mellyel nagyon változatosak lettek a bolygók, mindig kiváncsi vagyok, hogy a következő bolygó milyen lesz. Meg igyekszem felfedezni az összes állatot - mivel erre is van mod - sokkal nehezebb, mint a vanilla játékban, ez a kihívás. Tudom, nem nagy cucc, de leköt. Amúgy a multi nem csak itt nem érdekel, hanem általában. Én az FPS-ekben is kijátszom az SP kampányt, azt kalap kabát. A multi résszel sohasem foglalkozom.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz Apollyon #1624 üzenetére
Mondjuk a helyetekben nem építenék valami puccos bázist, mert a terrain generation változni fog, akkor lehet, hogy a peccs után a föld alatt találjátok magatokat. A terrain változtató modoknál mindig felhívták a figyelmet, hogy az utolsó mentést egy űrállomáson végezzük el, igy elkerülhető a "beragadás" a felszín alá. Nem tudom itt hogy oldják meg, lehet, hogy nem az utolsó mentési helyről indul, hanem mindenképp űrállomásra vagy egy másik bolygóra tesz a játék.
És igen, a multiról sem tudunk bővebbet. Mondjuk valószínű, hogy nem lesz muszáj csapatban játszani, lehet tovább nyomulni egyedül is."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Mister_X
nagyúr
válasz Apollyon #1629 üzenetére
Elite Dangerous-ban, ha indítasz egy multi-crew sessiont (egy hajón a csapat), akkor odateleportálnak, de a multi végével visszakerülnek a saját hajójukba. Itt is megoldható, sőt.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Apollyon
Korrektor
válasz Apollyon #1632 üzenetére
Találtam egy ilyet, remélem kamu:
"Rebooted"Szerk: nem az...
[ Szerkesztve ]
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Mister_X
nagyúr
válasz Apollyon #1633 üzenetére
Arra céloznak, hogy a játék gyökeres változásokon ment át az eredeti megjelenés óta, nem arra, hogy a patch újraindítja nulláról a galaxisokat.
@Thoomaster: tessék, ezt nézegesd: [link], neutral fémekben gazdag bolygón meg tudod szedni magad (nikkel, alumínium), én aranyat és platinát is mindig felszívtam. Egy toxic bolygón volt valami virág, ami káliumot adott (és sok volt belőle), na ott meg tudtam szedni magam.
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Rison77
senior tag
válasz Apollyon #1657 üzenetére
Hát körülbelül egyetértek. Nem 2 óra volt amíg kb mindent fullosra fejlesztettem, nyilván megértem, hogy kukáztak mindent, de azért ismét megnyilvánult a "kommunikáció" hiánya, amiben semmit nem változtak e téren. Elhiszem,hogy óvatosabban ábrándoznak nyilvánosan, de azért nem kell teljes hírzárlatot kiáltani. Mert így elég hideg zuhanyként ért, hogy aha, oké. A kedvencem a launch thruster. Már megszoktam, hogy mindig van nálam legalább 4k plutonium, amivel folyamatosan töltögetem. Hát most konkrétan szedjél hydrogent, csináljál metal plate-et, aztán craftoljál lötyit, és szépen tölts bele a thrusterbe ami úgy félig dobja 1 dobozzal. Most komolyan? .. A kalózok meg.. minden 2. bolygóelhagyásnál nekem jönnek, nullos hajóval és 2 lövés után overheated fegyverrel sok esélyem van, eddig működött, hogy visszamegyek a bolygóra és elmennek, hát most bizony utánad mennek a felszínre és megtömködnek^^
Ráadásul nálam megint előjött, hogy lockolja magát 30 fps-re, ha nagyon gyorsan rángatom az egeret felugrik 40-re, meg felszállásnál 60-a, aztán szépen vissza fix 30-ra...
-
Apollyon
Korrektor
válasz Apollyon #1657 üzenetére
Közben azóta kiderült, hogy a régi mentésekkel lehet gond, a haveré régebbi, mint gondolnánk. Lehet az csicskít be, és okoz durva bugokat. Azért nagyon jó lenne, ha ezt még a héten javítanák.
A legacy base-eket is vissza lehet állítani a base computerrel, bár még nem próbáltam.
A patch notes-ban viszont egy szót sem említenek a portálokról.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Apollyon
Korrektor
válasz Apollyon #1663 üzenetére
Még annyi, hogy remélem ha már megint mindent újra kell grindelni, és meglesznek az upgrade-ek stb. akkor lesz late game challenge is, azaz nem 1-2 lövésből fogok elintézni mindent...
Ami tök új még, hogy a nanite-ból nagyon sok kell. Azt hiszed, hogy 5000 elég? Aha.. én 6 ezret szedtem össze még patch előtt, és elég valószínű, hogy még kell kétszer-háromszor ennyi az upgradekre. Főleg, hogy most már jól meg kell gondolni mit hova rakunk. Veszel egy blueprintet, és egyszer installálod. Bontani le tudod, de újra rakni nem...
Az a mák, hogy az a system amiben vagyunk tele van S class exosuit upgrade-ekkel a space station-ön, így a legfontosabbakat be tudtuk szerezni, pedig nem is wealthy volt a system a patch előtt.
Sajnos a többi cucchoz való upgrade-ről ez már nem mondható el.Krúzolsz a bolygón, és vannak helyek, ahol default tele van sentinel kutyákkal. Szóval upgrade nélkül csak óvatosan...
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
twi452
senior tag
válasz Apollyon #1677 üzenetére
Csak egy tipp volt.. ugye box-on csak újat lehet kezdeni
Eddig úgy 10 órám lehet benne de gyakorlatilag most tanulom a játékot és ehhez szépen vezeti a questline a kezemet.
Úgyhogy lehet h előjönnek majd problémák de eddig még nem futottam bele semmibe kivétel h egyszer összeveszett a Mixerrel de azzal én is össze szoktam úgyhogy megértem -
MrDrake
tag
válasz Apollyon #1681 üzenetére
Nem is kétlem, hogy majd javítják, csak azért itt komolyabb gondok vannak annál, hogy mondjuk átlátok a barlang falán. Tényleg nem fikázni akarom a játékot, vagy őket, de most erre mit lehet mondani?
Legalább amig nem javítják, visszarakhatnák opcionálisan az Atlas Rises-t.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz Apollyon #1749 üzenetére
"Frost crystal 15 perc helyett most már 5 óra mire lehet harvestelni, solanium 2 óra helyett 48 satöbbi..."
Szerintem ez kb. annyi, hogy átállítom a rendszeridőt...Szinte biztos, hogy azt nézi. Tehát beérik, leszedem, majd időt vissza. Elvileg működnie kellene...
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Raulblanco07
aktív tag
válasz Apollyon #1753 üzenetére
Nem nagyon foglalkoznak azzal hogy nehéz legyen unit-ot gyűjteni, szerintem nem is cél, inkább az ellenkezőjét mondanám, a bázisokon a hajók sorra hozzák több ezresével a craftalapanyagokat, van hogy ugyan az a hajó hozza mindkettőt ami kell, megveszed, lecraftolod, dupla áron eladod ott helyben.
Egy kettővel esetleg el kell ugrani egy finomítóért a bázisra, de sok olyan van amihez ez sem kell.
-
Raulblanco07
aktív tag
válasz Apollyon #1764 üzenetére
bakker, van limit bázisra? de gonosz. 2 haverral játszunk multiplayerrel, azért vettük meg mert végre az lett, és szóba került hogy vajon volt-e már olyan aki leásott a bolygó közepén keresztül a másik oldalra, de aztán rájöttünk hogy van egy réteg aminél nem lehet lejjebb ásni.
a másik kérdés hogy volt-e már olyan, aki mint egy dyson gömb, beépítette tetővel az egész bolygó vagy esetleg kisebb hold felszínét, de akkor ezek szerint ez sem megoldhatóVannak bőven sík helyek, pl az én bázisom egy kis holdon van ami tele van magas sziklákkal és azok viszonylag nagy sík felületek, még rámpát is építettem a kocsinak hogy fel-le tudjon közlekedni.
Másik megoldás lehet esetleg a dead planetek, de ott ugye ha valami nyersanyag kell ami nem ferrite dust és annak egyébb változatai, akkor jó eséllyel el kell ugrani érte.
Harmadik verzió, elkezded lerakosgatni a padlót az egyenetlen helyekre, az eltünteti az útjából a talajt és egyenes talajt kapsz végig, aztán felszeded.
-
-
edgR
őstag
válasz Apollyon #1781 üzenetére
Persze, a bugok miatt lesz csak még inkább kihívás a Perma Én nekimentem többször, mindig a saját hülyeségem miatt haltam meg, nem bug miatt. De a lehetőség fennáll, és biztos nekem sem tetszene, ha a középpont előtt 20 fényévvel egy bug miatt elvéreznék A lényeg viszont, hogy ha kihívásra vágysz, akkor azt úgy tudod jelenleg elérni, ahogy leírtam.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz Apollyon #1781 üzenetére
Az ingyen freighter valószínűleg a tutorial miatt került bele, vagyis így próbálták már jó előre demózni, hogy egy ilyennel mennyire bővülnek ki a lehetőségek. Más kérdés, hogy értelme ebben a formában valóban nem sok, különösen, mert a korábban általam leírt módon még akár a legnagyobb Capitalhoz is ingyen hozzá lehet jutni.
Persze ezt nem sokan fogják azért megtenni, vagyis annyiban még marad "fejlődni való", hogy C-s helyett valami nagyobb kategóriásra, több slot-osra kell majd az ingyenesen kapott hajót fejleszteni, de ez már korántsem annyira érdekfeszítő célkitűzés, mintha már az elsőért is meg kéne küzdeni.
Abban is igazad van, hogy megoldásként kivehették volna legalább a survival módból az ingyen adott freightert, de ahogy látom, a tutorial szempontjából semmi különbség nincs a játékmódok között, vagyis mindegyik módban ugyanaz fut végig...Ami nekem nem tetszik, az a kereskedelem. Korábban pl. az űrbázisra leszálló hajókkal folytatott kereskedéskor, különböző árakkal lehetett találkozni. Most meg ugyanaz az ár van mindenhol, még a station terminálnál is. Csak a termékek változnak, de az árak nem.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Apollyon #1814 üzenetére
Én is többszáz óránál tartok, de nekem nincs bajom a NEXT-el sőt. Így is sok idő, mire mindent összeszed az ember, főleg most, az Abyss/Vision uptate óta, mert bekerült egy csomó új cucc.
A biome-k most nagyot fejlődtek, erről szólt a Vision update pár napja. Visszakerültek a színek (bár erre létezik egy mod is, ami nem csak a régi palettát tette vissza, hanem ki is bővítette azt) és rengeteg új variáns került bele, most már tényleg változatosnak mondható a világ, nem sűrűn ismétlődnek a tájak.
Van pár idegesítő dolog, de együtt lehet élni velük. Végre kijavították a fregatt storage containert is.
Vizes bolygó több van valóban, ennek szerintem az Abyss az oka, ami egy butított Subnautica féleség lett.Összességében, én egyre jobban szeretem, rengeteg tartalom került bele.
A tudomány a valóság költészete!
-
Brett001
aktív tag
válasz Apollyon #1823 üzenetére
Ahogy olvasom azért lett a Vision, mert hozzád hasonlóan sokan hiányolták a színpalettát. Illetve a biome is változatosabb lett, kerültek bele új növények, ásványok, állatok. És újabbakat igérnek. Szóval nem ülnek a babérjaikon a HG-s srácok.
Viszont még mindig nagy bajom, hogy ha már felszerelted a hajód, megvan minden kiegészítő a multi-toolodra, megvan minden tervrajz a bázisépítéshez stb. már nincs mozgatórugó, hogy pénzt, nanitot, salvage techt keressél. Persze lehet gyűjteni újabb fregattra pénzt, de minek? Van egy újabb fregatod, elküldöd küldetésre, azt annyi. Hoznak vissza ezt-azt, jelentést tesznek, néha megkérdezik, hogy a megsérült hajóval tovább menjenek vagy térjenek vissza. Hát ez engem nem nagyon mozgat meg. Ez az egész annyira üres és érdektelen. Nincsenek csaták, nem kell komoly döntéseket hozni. De ha már ilyen kraftolós célú a játék én pl. a következőket szeretném benne látni:
1. Számítson a légkör összetétele. Belélegezhető levegőjű bolygón le lehetne venni a sisakot, nem használnád a létfenntartást. Ugyan ez igaz lenne, akkor is ha belépsz a bázisodba.
2. Ha mérgező, vagy légkör nélküli bolygón építesz bázist, zsiliprendszert kell építened.
3. A bázis energiaellátásról gondoskodni kelljen. Áramellátás generátor, oxygen generátor (nem belélegezhető levegőjű bolygókon) víztisztító, körforgató rendszer építése, ezek rendszeres üzemanyaggal való feltöltése (magyarán mindig keresni kell hozzájuk forrásokat)
4. Alvás szükséglet (ha nem alszol időnként, csökken a teljesítményed, nem tudsz sokáig futni, akár el is ájulhatsz, ugyan így táplálkozni is kelljen.
5. Még mindig életlenek az űrállomások. A karakterek csak álldogálnak, meg integetnek. Jöjjenek-menjenek, az űrállomáson leszálló hajókból szálljon ki a pilóta menjen a dolgára. A fregattokon a legénység járjon-keljen a folyosókon, legyenek épp javítással foglalatoskodó személyek; egyszóval éljen, lelegezzen a játék mert ez igy halott, üres.
6. A bázis felszereléshez bizonyos dolgokat csak pénzért lehessen venni, ne legyen kraftolható. Tehát legyen értelme pl. régészkedni, eladni a talált cuccot, hogy azon a pénzen a bázishoz szükséges dolgot lehessen venni.
7. Alkudozás más fajokkal.[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Vesa
veterán
válasz Apollyon #1823 üzenetére
Szerintem implementálható lenne a ship designer, mert itt csak arról van szó, hogy a játékos hajóhoz jutását kell átalakítani, a játékban az egyéb NPC hajók maradhatnának proc.gen alapon ettől függetlenül. A mostani megoldás nem jó, nagyon macera egy rendes hajóhoz jutás, és egy végtelenített kockadobás lesz tőle a játék, ami nem igazán jelent játékélményt. Azt viszont sokan szeretik, ha olyan hajó van alattuk, ami tetszik is nekik, de annak esélye, hogy valaki találjon egy olyat, ami minden szempontból megfelel, annyira kicsi, hogy ha nincs szerencséje, akkor akár hetekig, hónapokig is keresgélheti egy alapvetően unalmas metódus ismételgetésével. Inkább azt kéne megoldani, hogy ezt az energiát egy olyan hajó építésébe ölhesse a játékos, amit ő maga akar megépíteni a saját igényei szerint. Ez vonatkozik a külsőre, és a hajó képességeire is. Például úgy, hogy kereskedőknél szintén reandom generálva lennének hajóelemek, de akár lezuhant hajókból is ki lehetne szerelni, persze a megfelelő nehezítéssel, pl. spéci technológiával amit előbb meg kell szerezni.
Én is használom a save editort, de csak egyetlen dologra, ez pedig a WarpCell utánpótlás. Teljesen feleslegesnek érzem az állandó grindelést emiatt, mert rengeteg kell, rengeteget ugrál az ember (éppen az előbb tárgyalt hajó keresgélés miatt is), és ez már túl sok grind nekem. Úgyhogy a warpcell gyártást kivettem az egyenletből, de máshoz dierkt nem nyúlok, különben értelmét vesztené az egész játék.
HG nem igazán tudja még, mit is akar a programmal szerintem. Alapvetően egy kis vicces akármit akartak, de akkora lett a hype és olyan sokan látnak bele -jogosan-, komolyabb lehetőségeket is, hogy az eredeti koncepciótól kicsit távolodnak. Számos kérés érkezik a fórumokon, redditen, ahol más space játékokhoz hasonlítják -pl. Elite, pedig az egy másik liga-, és hogy mekkora potenciál lenne benne, ha nem úgy nézne ki az egész, mint valami Lego fantázia. A hajók is Lego-szerűen, a fajok is amolyan Disney figurák, stb. De érdekes módon, a fregattoknál már sokkal több egészen vállalható forma van, az kevéssé gyermekded.
A színekkel is ez volt, mert sokaknak meg az volt a baja, hogy irreális amikor minden bugyirózsaszín és egyéb rikító színek vannak, mert az eddigi csillagásazti megfigyeléseink nem engednek arra következtetni, hogy ilyesmi sűsűn előfordul az univerzumban. Szóval kapkodnak össze-vissza, de rengeteg tartalmat tettek bele, és véleményem szerint, ez nem tett rosszat a játéknak.Azzal viszont egyetértek, hogy hiányoznak a hosszabb távú célok a játékból. És az is igaz, hogy rendkívül statikus minden egyelőre, remélem ezen változtatnak. Ha mást nem, majd az NMS 2.0-ban. :-)
Empyriont ismerem, de utoljára akkor próbáltam, amikor az NMS bebukott a startnál, tehát nem ma volt. Akkor nem igazán fogott meg, sem a grafika, sem a kezelőfelület, de lehet, hogy teszek vele még egy próbát, talán azóta már jobb lett.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Apollyon #1829 üzenetére
"Ha a playerek alá tennék a shipek építésének lehetőségét, akkor eléggé kivennék a procedural tech alól az egyik táptalajt."
A player hajónál nem érzem, hogy ez bármiféle kárt okozna a koncepcióra nézve. Gyakorlatilag a procedural rész abban az értelemben megmaradna, hogy üzeltenként eltérő lenne a kínálat, tehát így is össze kéne vadászni a megfelelő alkatrészeket az univerzumban, de így meglenne rá a lehetőség, hogy olyat építsen a játékos ami az igényeinek megfelel. Meglátjuk, beteszik-e. Sokan kérik, de ez mondjuk nem jelent semmit.
"Másrészt én mindig csak gazdag rendszereket látogattam (prosperous, wealthy, advanced, high supply stb.) mert ott biztosan találni max slotos S class hajókat."
Az a baj, hogy a játék osztályonként generál slotokat, tehát hiába tetszik nekem egy hajó, ha az nem Hauler, vagy Exotic Hauler, akkor soha nem fogok belőle 48slotosat találni! És innentől megette a fene az egészet, mert pont a Haulerek többsége ormótlan, aránytalan rondaság. A szép hajókra meg nem lehet slotot bővíteni. Na ezért nem jó ez így.
Megírtam már nekik, nem is egyszer! :-) A Hotas vagy legalább joystick támogatással együtt, mert az a másik bajom, hogy rettenetesen arcade az irányítás. Nyilván, soha nem lesz ebből szimulátor, de azért az,hogy a hajóval nem tudok lebegni, se finom gázvezérlésre nincs lehetőség (vagyis nem tudok egy általam kívánt sebességet tartani), az gáz. Vagy rohan, vagy cammog a hajó, a kettő között gyakorlatilag nincs semmi. sajnos ez a konzolos irányítás miatt van, de PC-n az ember ennél többet várna.Az Elite más kategória, az dedikáltam szimulátor, a galaxis ott valós csillagászati adatokra építkezve épül fel, tehát alapvetően egy sokkal komolyabb játék...LENNE, ha nem szarnának rá évek óta, és nem hagyták volna magára. Mert gyakorlatilag semmi tartalom nincs benne, minden cél kimerül abban, hogy nagyobb és táposabb hajód legyen, és bár van planetarty landing, de értelme az nincs, mert tök üres minden, sziklákon kívül sehol semmi, azt a néhány scriptelt alien bázist vagy roncsot, meg pár monotith-ot leszámítva.
Egyébként most X4-ezek. X3-ban van 3000+ órám, remélem ebben is lesz. Más kérdés, hogy szokásos Egosoft termék, tehát zero day bugos rendesen. De ha kipofozzák, jó lesz.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
válasz Apollyon #1846 üzenetére
Köszi.
Most, hogy említetted az Awakenings küldi nevét, rákerestem (YT-on). És igen, azt nyomom. Viszont én miután felszálltam a hajóval, valami jelet követtem egy másik bolygóra. És ott lelőtt egy olyan repülő scanner robot amikor bányászni akartam. Szóval én nem Space Station-re mentem.
Ezeket a multiplayer opciókat is átnézem majd köszi.
"Chill game", igen azt látom, hogy rá kell hangolódni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
válasz Apollyon #1853 üzenetére
Ezt a feltöltést majd megnézem köszi.
Illetve még lehetnek meglepetések... ;D
Na, kíváncsi vagyok. Pár száz órát még nem veszem tutira, most még csak ismerkedek a játékkal, de ki tudja..?!
Írtam a PS4 topikba, hogy mennyire komoly, hogy így 3 év után, 4000ft-ért elég jó játék lett ez. Egyrészt nagyon gáz amit az elején csinált a Hello Games, másrészt meg tiszteletreméltó, hogy végül eddig jutottak.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Rison77
senior tag
válasz Apollyon #1871 üzenetére
39. Galaxis? Mennyi órád van már benne ? Én alig vagyok a legelső galaxisban féltávon kb 180 óra után, pedig aztán kb kizárólag a core-hoz vezető úton mentem. Túl sokat nem játszottam tegnap kb 1-2 órát Space anomaly nálam egyáltalán nem működött, lesummoltam de a bevezető animáció alatt mindig kifagyott a játék, de ahogy olvasom a twittert dolgoznak a srácok. Teljesítményileg rengeteget javult pc-n, bár így, hogy nem kezdtem új mentést eléggé elveszettnek éreztem magam, már az előzőben is, a sok újdonság/rework miatt.
A mentés úgy néz ki most működik rendesen, bár nem néztem még meg minden változtatást, hogy áthozza e.
Nyilván nagyobb élmény lenne az elejétől kezdeni az egészet, de amennyit én már beleraktam, hát túl sok kedvem nincsen hozzá. -
mrzed
senior tag
válasz Apollyon #1887 üzenetére
Teljesen magával ragadott a játék... bár most már nem bánnám ha story dobná az exocraft lehetőséget, mert a folyamatos kutyagolás kezd idegesíteni. Kb 4x10 órám van a játékban, négyszer kezdtem elölről. Az első 10 a legelső, 2.0-ás vb verzióval, ekkor úgy gondoltam, hogy újrakezdem, mert már úgy gondoltam, hogy kapisgálom a játékmenetet . Belement újabb 10 óra, ekkor telepítettem egy újabb vb verziót, ami letolta az előző mentésemet, ismét nagyjából 10 óra, amikor megvettem.... a vb verzió mentését már nem akartam átbütykölni a steames vásárlás alá.
A bolygók felfedezése egy élmény, viszont majd 1000 óra ED után a hajamat téptem az "űrszimulátor" résztől... aki képben van, annak nem kell részletezni. Kár, hogy a pc-sek életét megkeserítik a konzolokból örököl irányítással.
-
mrzed
senior tag
válasz Apollyon #1908 üzenetére
Értem, köszönöm.
Félreértettem a logikát, azt hittem, hogy a pod data aktiválásával generálódik a helye...
Jól értem, hogy akkor a több milliárd bolygó mindenféle objektummal együtt a szerver már legenerálta, és oda csöppenünk bele egy új játék kezdetekor?
Még mindig nagyon tetszik a játék, viszont van egy-két bosszantó dolog. A legfrusztrálóbb, hogy nem voltak képesek rendesen portolni az irányítást pc-re, egérhez és billentyűzethez optimalizálva. Őrület a menüben pörögni két kattintás helyett. Nehezen viselem, hogy nincs lehetőség rendes tájékozódásra, poi-k rögzítésére, nagyon észen kell lenni, hogy kétszer megtaláld egy-egy bolygó ugyanazon pontját, hiába teszek le jelölést a visorban. Azt sem értem, hogy a kibányászott teléreket miért nem veszi le a szkennerről... -
mrzed
senior tag
válasz Apollyon #1910 üzenetére
Köszi a részletes választ... hazudnék, ha most rávágnám, hogy értem... inkább csak sejtem...
A NMS hivatalos oldalán rengeteg patch kiadásáról írnak, viszont a steam-en sokkal ritkábban jön frissítés. Ezt tényleg jól látom, vagy csak egyszerűen nem veszem észre a letöltését? -
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a warez! (másolt tartalmak, másolásvédelem kijátszása, stb.)
● Profil értékesítés tilos! (Steam, GOG.com, PSN és PH! végfelhasználói szerződése alapján)
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Futás, futópályák
- Fűnyíró topik
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Kupon kunyeráló
- Projektor topic
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- További aktív témák...
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- Nintendo Switch Lite 256GB Dual Boot (Eredeti SW vagy CFW) 18.0.1 + Atmosphere, 3 hónap garanciával!
- Extra Akciósan Eladó Xbox One 500gb
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest