Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz Apollyon #1823 üzenetére

    Szerintem implementálható lenne a ship designer, mert itt csak arról van szó, hogy a játékos hajóhoz jutását kell átalakítani, a játékban az egyéb NPC hajók maradhatnának proc.gen alapon ettől függetlenül. A mostani megoldás nem jó, nagyon macera egy rendes hajóhoz jutás, és egy végtelenített kockadobás lesz tőle a játék, ami nem igazán jelent játékélményt. Azt viszont sokan szeretik, ha olyan hajó van alattuk, ami tetszik is nekik, de annak esélye, hogy valaki találjon egy olyat, ami minden szempontból megfelel, annyira kicsi, hogy ha nincs szerencséje, akkor akár hetekig, hónapokig is keresgélheti egy alapvetően unalmas metódus ismételgetésével. Inkább azt kéne megoldani, hogy ezt az energiát egy olyan hajó építésébe ölhesse a játékos, amit ő maga akar megépíteni a saját igényei szerint. Ez vonatkozik a külsőre, és a hajó képességeire is. Például úgy, hogy kereskedőknél szintén reandom generálva lennének hajóelemek, de akár lezuhant hajókból is ki lehetne szerelni, persze a megfelelő nehezítéssel, pl. spéci technológiával amit előbb meg kell szerezni.

    Én is használom a save editort, de csak egyetlen dologra, ez pedig a WarpCell utánpótlás. Teljesen feleslegesnek érzem az állandó grindelést emiatt, mert rengeteg kell, rengeteget ugrál az ember (éppen az előbb tárgyalt hajó keresgélés miatt is), és ez már túl sok grind nekem. Úgyhogy a warpcell gyártást kivettem az egyenletből, de máshoz dierkt nem nyúlok, különben értelmét vesztené az egész játék.

    HG nem igazán tudja még, mit is akar a programmal szerintem. Alapvetően egy kis vicces akármit akartak, de akkora lett a hype és olyan sokan látnak bele -jogosan-, komolyabb lehetőségeket is, hogy az eredeti koncepciótól kicsit távolodnak. Számos kérés érkezik a fórumokon, redditen, ahol más space játékokhoz hasonlítják -pl. Elite, pedig az egy másik liga-, és hogy mekkora potenciál lenne benne, ha nem úgy nézne ki az egész, mint valami Lego fantázia. A hajók is Lego-szerűen, a fajok is amolyan Disney figurák, stb. De érdekes módon, a fregattoknál már sokkal több egészen vállalható forma van, az kevéssé gyermekded.
    A színekkel is ez volt, mert sokaknak meg az volt a baja, hogy irreális amikor minden bugyirózsaszín és egyéb rikító színek vannak, mert az eddigi csillagásazti megfigyeléseink nem engednek arra következtetni, hogy ilyesmi sűsűn előfordul az univerzumban. Szóval kapkodnak össze-vissza, de rengeteg tartalmat tettek bele, és véleményem szerint, ez nem tett rosszat a játéknak.

    Azzal viszont egyetértek, hogy hiányoznak a hosszabb távú célok a játékból. És az is igaz, hogy rendkívül statikus minden egyelőre, remélem ezen változtatnak. Ha mást nem, majd az NMS 2.0-ban. :-)

    Empyriont ismerem, de utoljára akkor próbáltam, amikor az NMS bebukott a startnál, tehát nem ma volt. Akkor nem igazán fogott meg, sem a grafika, sem a kezelőfelület, de lehet, hogy teszek vele még egy próbát, talán azóta már jobb lett.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák