Tomb Raider Anniversary - Nosztalgia bemutató

Végszó, ajánlás

A Tomb Raider Anniversary című játék sokkal nehezebb és hosszabb lett, mint a Legend, sőt, még az első részt is túlszárnyalja. Aki minden relikviát meg akar szerezni, mellette pedig a Time Trial (időre kell végigmenni) módot is ki akarja próbálni mind a 15 pályán, az készüljön fel egy legalább 20 óráig tartó kalandozásra. Nekem a végén 72%-ra sikerült kivinnem a játékot, melyhez 15 óra és 40 percnyi játékidőre volt szükségem.

Véleményem szerint a Tomb Raider Anniversary lett az eddig elkészült részek között a legjobb, mellyel méltóképpen emlékezhetünk meg a klasszikus kiadásról. Aki már játszott vele, annak jóleső érzést fog nyújtani a modern köntösbe bújtatott régi helyszínek látványa, aki pedig még nem próbálta, most bepótolhatja, amiről eddig lemaradt. A program hibájaként az ellenfeleket irányító mesterséges intelligencia színvonalát lehet csak felhozni. Nem taktikáznak semmit, csak egyenesen jönnek nekünk vagy lövöldöznek ránk, amint meglátnak bennünket. Ezt azért egy kicsit jobban is megcsinálhatták volna, minden más tekintetben nagyszerű játék lett a Tomb Raider Anniversary.

A bemutató elkészítéséhez a Steames verziót használtam, ahol kapható az eddig megjelent összes epizód, így aki szeretné kipróbálni a klasszikus Tomb Raider játékokat, onnan beszerezheti őket. Még a régi játékosok számára is, akik végigjátszották már az eredeti kiadást, ajánlom, ha még nem tették, próbálják ki az Anniversaryt, sokkal másabb, mégis ismerős élményben lesz részük általa.

Azoknak pedig, akik még mindig túl nehéznek találják a Tomb Raider játékokat, de ellenben a legújabb, átdolgozott, idei kiadás elnyerte tetszésüket, nyugodtan tegyenek egy próbát az Underworlddel is. Ugyanis az más lényegesen könnyebb, mint a korábbiak, de még megvan benne a régihez hasonlító, feladatok megoldását előtérbe helyező játékmenet. Így, miután azt már kitapasztalják, nekifoghatnak a Legendnek, végül jöhet az Anniversary... Nem bánják meg. :)

Azóta történt

Előzmények