Star Trek Prodigy: Supernova teszt

A legendás sci-fi univerzumba invitál az Outright Games legújabb játéka, természetesen a legfiatalabb korosztályt becélozva, néhány jópofa ötlettel.

Gyerek Trek

Ahogy arra már a DreamWorks Dragons: Legends of the Nine Realms írásomban is utaltam, a brit Outright Games évente 8-10 licenszelt gyerekjátékot is kiad, népszerű, vagy kevésbé népszerű animációs filmek sorozatok, rajzfilmek és ifjúsági csatornák kincsestárából válogatva. A gyártósoron idén sincs megállás, a kiadó berkeiből érkezett legújabb produkció pedig igen jól csengő IP-t elevenít fel. A Star Trek Prodigy: Supernova persze csak nyomokban tartalmaz klasszikus alapanyagot, hiszen a csaknem azonos című Nickelodeon animációs sorozat alapján készült kalandjátékról van szó. A sorozat tavaly ősszel jelentkezett az első évad első felével, amely hamarosan folytatódik, jövőre pedig érkezik a második szezon – az adaptáció tehát épp időben jelent meg.

A Star Trek Prodigy: Supernova egy felülnézetes akció-kalandjáték a sorozatból megismert két főszereplővel, illetve a Protostar űrhajó legénységével. A Csillagflotta büszkesége egy ismeretlen csillagrendszerbe érkezik, ahol kiderül, hogy a központi csillag erejét egy Dyson-gömb, vagy arra hasonlító szerkezet szívja el. Miután kiszámítják, hogy a csillag 72 órán belül szupernóva robbanásban megsemmisül, a legénység már állna is tovább, ám ekkor valami történik, a Protostar pedig az egyik bolygó felszínére zuhan, míg a legénységet véletlenszerű helyekre sugározzák át. Innentől a feladat összeszedni a Protostar hiányzó alkatrészeit, begyűjteni a legénység többi tagját, és ha már ott vagyunk, megmenteni a jobb sorsra érdemes rendszert.

Star Trek Prodigy Xbox

Sztenderd anyag hagyományos megoldásokkal, így a játékmenet sem fog senkit a földhöz vágni. A kampány során három bolygót járhatunk be, ez összesen 12 pályát jelent. A szintek teljesen lineárisak, néhány többé-kevésbé rejtett leágazással, és ajtókkal, amiket csak a később megmentett barátok képességeivel nyithatunk ki – ezek mögött gyűjtögethető mütyürök lapulnak, amik cserébe különböző fejlesztéseket oldanak fel. A pályák nagyon hosszúak, szerintem túlságosan is, így alsóhangon egy jó 8-10 órás szórakozásra lehet számítani, aki pedig mindent össze akar gyűjteni, és az űrhajóról elérhető mellékküldetéseket is lenyomja, még néhányat rászámolhat erre.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

  • Everspace 2 teszt

    Közel másfél évtized kellett hozzá, de a kultstátuszba emelkedett Galaxy on Fire 2 végre méltó szellemi örököst kapott, minden idők egyik legjobb űrjátéka képében.

Előzmények