For Honor teszt (Xbox One)

Vizuális mestermű

A For Honor legnagyobb erénye, hogy teljesen egyedi. A témaválasztás már önmagában is kiváló, és a fejlesztők előtt mindenképp megemelhetjük a kalapunkat, hogy teljesen hűen visszaadták a nemes lovagok, a brutális vikingek és a végsőkig becsületes szamurájok világát, hangulatban, dizájnban és látványban is. Ezt nemcsak a karakterek ruházata és fegyverei, de a helyszínek is tökéletesen átadják. A romos kastélyok, dús erdők, havas tájak, bambusz erdők, folyópartok és sok más helyszín ritkán látott változatosságot és szépséget kölcsönöz a játéknak. Sok fejlesztő örülne, ha egyetlen témát ki tudna dolgozni ilyen szinten, nem hogy hármat!

For Honor Xbox One

A játék a Ubisoft saját fejlesztésű AnvilNext grafikus motorját használja, amit az Assassin’s Creed, a Rainbow Six vagy a Steep játékok közben is megcsodálhattunk már. Az egyes helyszínek, tereptárgyak kidolgozása elképesztően szép, a bevilágítás teljesen természetes. A dús növényzet, a rusztikus pagodák, várak, hegyek-völgyek között gyakorlatilag nincs egyetlen csúnyább részlet sem. A különböző speciális effektek (eső, hó, tűz stb.) csak tovább fokozzák ezt a látványt, a karakterek animációja pedig egészen példátlan. Minden egyes rezdülésük, mozdulatuk, irányváltásuk teljesen természetes, érdemes például megfigyelni, hogy sprintelés közben is mennyire élethűen váltanak irányt. Lobog a ruhájuk, a kardjuk az oldalukon, lenyűgöző látvány.

Ez pedig nagyban hozzájárul a játék hangulatához, ahhoz, hogy a csaták tényleg úgy működjenek, ahogy. A rendezés vagy a szinkron hiányosságait bőven pótolja a látvány és a kellemes zenék. Tényleg úgy érezhetjük, hogy nem csak egy szimpla multiplayer térképen futkosunk, hanem valóban belebújunk egy lovag, egy viking vagy egy szamuráj harcos bőrébe. Minden csapás erejét érezzünk, minden mozdulatunknak súlya van. És ettől lesz annyira élvezetes játék a For Honor, ettől működik a multiplayer többi része, ez húzza vissza a játékost, és ez miatt lehet az, hogy hosszú távon is számolhatunk a játékkal. Nemcsak egyedi, hanem kellően szép, szórakoztató és jól felépített ahhoz, hogy akár több évig is támogassák majd.

Szerencsére nem is kell aggódnunk a jövő miatt: aki a For Honort megveszi, abban a tudatban teheti ezt, hogy a jövőben tartalmi frissítések (játékmódok és pályák) mind ingyenesek lesznek. Fizetni csak az új karakterekért, és bizonyos előnyökért (például prémium tagság plusz XP-ért) kell majd. Így a közösség egyben marad, és minden adott ahhoz, hogy a videojátékok történetének új háborúja sokáig tartson. Akit vonz ez a világ, és beszáll, nem valószínű, hogy megbánja.

Pro:

  • Jól felépített online multiplayer;
  • nehezen tanulható, de élvezetes harcrendszer;
  • kitűnő karakter- és vizuális dizájn, változatosság;
  • élvonalbeli grafika és animációk;
  • hosszú távon is komoly potenciál van benne.

Kontra:

  • Az egyjátékos kampány rövid és jellegtelen;
  • a bonyolult harcrendszer egyeseket elijeszthet;
  • rendszeres szerver-problémák;
  • apróbb technikai bakik.

82

dreampage

Azóta történt

Előzmények