Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #4902 üzenetére
Azért kérdeztem főleg így, mert ha tudjuk, hogy jön rá, akkor azt is tudjuk, hogy Július 22-e előtt jön az Event. Egyébként én már régóta YouTube-on nézem az Xbox-os eventeket, mert bár minőségileg nagyon jó a Mixer, de rengeteg bug volt nálam. A MixPot meg még létezik? Mert az elmúlt pár alkalommal nem volt semmi, de azelőtt is szinte már csak alig volt valami értékelhető ajándék (szemben az első ilyen akcióval).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Beniii06 #4923 üzenetére
Az Operencia az multiplatform,de lényegtelen. Azok a játékok meg főként indie csapatok játékai és már ők se nagyon látnak abban lehetőséget, hogy jelen generációra csináljanak játékot. Illetve a nagy stúdiók is, ha lehet inkább már váltanának. Mondjuk az mainstream évenkénti játékok egy része fog még jönni... talán... esetleg..., hiszen azt is lehet mondani, hogy ott van a X360 amire még 2019-ben is jöttek "új" játékok (már ha valakinek megfelelt az új Just Dance meg a FIFA.
De ezt már megmondták többen is, hogy senki nem kényszerít a váltásra, ha jól érzed magad X-en akkor maradj ameddig számodra megfelelő.
Viszont rengeteg új megjelenés már csak SX-re és PS5-re fog érkezni. Amiknek meg lesz talán jelen generációs változata az vagy olyan, hogy nem kerül sokba a fejlesztönek (pl a FIFA, Just Dance, vagy pár indi cím), vagy pedig lesz rá, de abban nem lesz köszönet, hogy X-en is szenvedni fog, cserébe rosszabbul néz ki, és fut, mint egy 360-as cím... Sajnos a Jaguar CPU, és a HDD már most szűk keresztmetszet sok címnél. De ezt is már le lett írva... de leírom még egyszer... nem kötelező váltani, de a fejlesztöknek se kötelező rá játékot csinálni...(#4924): az a játék ami Lockharton 1440p/30fps/medium-on fut, az valószínűleg X-en el se indul. De ha csak a felbontás számít, meg a fps szám... One S-en a Doom64 pl 1440p/60fps-el fut... milyen idióta egy bagázs az a CD Projekt Red, hogy képtelen ilyenre megcsinálni a Cyberpunk-ot! Sőt szerintem egy Pc-Man is képes lenne One S-en 8K/240fps-re minimum, csak a lusta fejlesztők sírnak, hogy kevés a hardver
Egyébként, részben értem, a trollkodásodat, meg hogy megjátszod a h*lyét, csak vannak olyanok akik komolyan veszik a dumád...
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #4971 üzenetére
Miért Don Mattrick is milyen jól járt azzal, hogy miután földbe állította a One rajtját, szépen átment a Zynga-hoz... hogy két év után onnan is lelépjen
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz eL Geri #4966 üzenetére
Nézd, bár pontos infókat nem tudunk, de valahogy úgy nézhet ki jelenleg, hogy 10 Xbox One-ból csak olyan 2 körül lehet ami One X (elvileg hasonló az arány PS4/PS4 Pro esetében is). Azért a felhasználók többsége nagyon árérzékeny, még ott a hanyatló nyugaton is. Plusz, bár ez így csúnya szó, de grafikára, futás teljesítményre nagyon sokuk "igénytelen". Pontosabban, nincs rá igényük, hogy minden 4K/60fps-en fusson. PC-n is sokáig ment az, hogy elég sokan olyan beállításokkal játszottak, amit a játék első indításkor beállított magának (még én is láttam olyant, aki Black Ops-ot játszott évekik 1920*1200-as monitoron 800*600-ban, mert valamiért arra állt be a gép).
Vagyis igaz, bizonyos értelemeben a sztereotípia, hogy a konzolosok nem látják a 30/60fps közti különbséget. Tehát, a legtöbb One S/PS4 tulajt, nem igazán érdekli, hogy a PUBG ép hogy csak eléri a 30fps-t... a menüben . Régen se érdekelt nagyon senkit hogy SNES-en a Star Fox vagy 10 fps-el ment.
Én azt gondolom, hogy ha az MS kijön egy nagyon olcsó géppel (helló Xbox360 Arcade), akkor azzal elviekben (mármint ha nem 2020-at írnánk ) le tudná tarolni a piacot.
Az esetleges Xbox Series S (aminek inkább ne írjuk le a rövidítését ) kocka miben léte meg igazából még vállalható is lenne, de nem hiszem én se hogy ezt meglépik. Hiába kerül ki belőle a optikai meghajtó, illetve kerül bele kisebb méretű SoC, azért maga az alaplap/táp/hűtés mérete nem változik annyira. Főleg ha a hátoldali csatlakozásokat is meg akarják tartani. Valamint egy esetleges Digital Only SX esetében valamilyenre át is kéne tervezni a tornyot, mert itt nagyon nem jönne ki a All Digital S esetén alkalmazott - letakarjuk a lemezmeghajtó nyílását - opció, főleg a hűtés szempontjából. PS5 Digital-nál is más a kinézet (bár ott igazából olyan, mintha a lemezmeghajtó hozzá lett volna tervezve, így a hűtést annyira nem zavarja.).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Legalább 15 éve $60 a játékok alapára. Előtte nem volt igazán egységes $40-$80 között mozgott a NES/SNES korszakban, utána meg $50 körül a 360/PS3 megjelenéséig. Akkor emelték meg hivatalosan $60-ra. Sok elemző mondja azt, hogy igazából a mai DLC/mikrótranzakciós/games as a service felépítésben $80 lenne az ideális. Vagy ha el akarjuk engedi a plusz költségeket, akkor 100, de inkább $120.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #5052 üzenetére
A Ryse-on is vagy 1000 ember dolgozott, és valószínűleg ott is eltapsoltak a világ pénzét. Mondjuk az nézet is ki valahogy akkoriban.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #5055 üzenetére
A 2010-as Red Dead redemption-t becsülték 80-100 millióra. (látom csak elírtad a reddead2-t)
A 2018-as Red Dead Redemption-t pedig a nagyon durva becslések szerint akár 600 millióba került (marketinggel együtt). Hogy valójában mennyi azt nem tudni, de Michael Pachter-t abból indult ki, hogy ha csak 200 ember 8,5 éves munkaköltségét nézzük, akkor csak az 170 millióba került, de ugye elvileg több mint 1000-ra dolgoztak rajta, sokszor túlórában. Bár ez az 1000 valószínűleg nem végig mind a 8,5 évben. Nagyon találgatnak ez ügyben.
Ugye a GTA V az marketinggel együtt 250 millióba került 2013-ban.Egyébként az ex. játékoknak igazából az a dolga, hogy eladja a konzolt, behozza a platformra a játékosokat. Sony-nál se tudni mennyi megy el egy-egy címre. És nem hiszem, hogy annyira, hogy a Zero Dawn csak 45 millió euróba került. Max. a Guerrilla Games-nek került ennyibe, a Sony része kitudja.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Hát ha adják mellé a DC/Wizarding World/Middle Earth jogokat akkor miért ne... De már az is szép lenne, ha csak az így hozzájuk kerülő stúdiók által birtokolt címek is elég lenne (jó tudom, hogy a NOLF jogait senki se tudja, hogy hol vannak,de egy Xbox exclusive NOLF3/reboot-ért sokan ölnének).
Vagy egy Mortal Kombat vs. Killer Instinct???
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ahogy írtam, nem biztos, hogy a Warner által birtokolt képregényes, filmes jogokat is adják mellé. Max. a stúdiókat és az általuk birtokolt jogokat. A WB által birtokolt jogokat pedig (pl. DC, HP, LoTR, Lego), kiadják licencelhető formába.
Ugye alapvetően az ismertebb saját címeket is rendelkező stúdiói (tehát nem WB licence tartalmazó stúdióik) a Monolith Productions (Blood, F.E.A.R., NOLF) és a NetherRealm Studios
(MK), illetve ott lenne még a Rocksteady Studios, de ők eddig csak Batman játékokat csináltak. A többi studioja meg vagy mobil, vagy filmes licence alapján csináltak játékokat. Illetve ugye a TT Games akik a Lego játékokat csinálják.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Beniii06 #5137 üzenetére
Pedig szerintem a Max Payne 3 egy baromi jó játék. Pont azért mert nem akart az lenni mint az 1-2 (és pont ezért utálják sokan), hanem inkább lett az adott kornak megfelelő. És ez alapján lehetne egy 3. rész a NOLF-ból is, vagyis meghagyni azért amiért szerettük, de mint játék egy ízig vérig modern logika alapján felépített lenne. vagy másképpen fogalmazva, húzzanak ezzel a címmel is egy God of War-at (2018). Ugyanis van rá példa nem is egy, ahol megoldották az evatizeddel későbbi folyatást, megújulást (pl. AC, amint szintén már nem neveznének AC-nek, de jót tett neki az Origins).
Ott van úgye a Half-Life is amit abban a formában már nem lehetne megcsinálni, folyatni, de mégis siker lett az Alyx (igaz itt a VR miatt is)De általában ezekre jönnek azok a kommentek, hogy ez a játék már csak címében ugyan az mint régen.
Azért be kell látni, hogy normális sztori FPS (cső) manapság már nincs nagyon, olyan meg főleg nincs aminek ilyen hangulata lenne (mint a NOLF).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz zozika84 #5151 üzenetére
Azért a Naughty Dog, meg a legtöbb PlayStation-ös stúdió, a kvázi felvásárlásuk előtt is elégé PlayStation közeli cégek voltak. Az ND az kb olyasmi mint MS-nél a Moon Studios.
De ott van a Playground Games is amit csak 2018-ban vett meg az MS, pedig Forza Horizon-on kívül mást nem csináltak.Vagyis egy esetleges WBIE megvásárlásra az kb. olyan történet lenne, mint pl. az Obsidian, vagy a Ninja Theory.
wesder: A Sony a Columbia Pictures-t vette meg még 1991-ben. A Universal amire te gondolsz az nem a filmes cég, hanem a Universal Interactive Studios volt, amit később Vivendi Games néven szűnt meg. És nem birtokolták a az ND-t hanem három játékra szóló szerződést ajánlott fel (ez volt a Crash Bandicoot) egy bizonyos Mark Cerny (igen az a Mark). Ugye a Vivendi Games megszűnt, és beleolvadt az Activion-be. Ezért vannak ott a Carsh jogok.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz F_Peter #5192 üzenetére
C verzió: mivel maga a Game Pass nyílt titkokként, nagyrészben a használt játék piac ellen jött létre, pontosabban annak az ellehetetlenítése (ezért is utálja sok használt játékok értékesítésében érdekelt gamer bolt).
Másrészt sok az olyan játékos akik vagy nem engedhetik meg maguknak teljes áras játékokat (még most is sokan sírnak a neten, hogy sok a $60 egy játékért), eleve nem érdekli őket csak pár cím, de ha bent van GP-be akkor kipróbálják, vagy csak szimplán olyan fillérb*szók mint Crytek. Ezen emberek többsége ezen játékok nagy részét sose vette volna meg, vagy max. ha nagyon olcsó, így a kiadóknak igazából bevételt már nem nagyon termel az adott cím esetén. De így a szerződéseknek köszönhetően, bevételhez is jutnak (szemben mondjuk egy használt játék értékesítése utáni $0.00-al szemben. Ráadásul ha kikerül egy játék, és az illetőtt érdekli akkor még meg is veheti.
Egy esetleges CP2077 bekerülésével így-is, úgy-is megveszik teljes áron akik meg akarják venni. Persze lesznek azok akik kapva az alkalmon 300Ft-ért is beszerzik,mert ha már ott a lehetőség akkor miért ne. Viszont sok esetben túlbecsülik azoknak a számát akik 300Ft-os akciókkal játszanak, vagy mindig csinálnak másik profilt (Netflix/Amazon Prime esetében is ott a lehetőség, hogy folyamatosan 30 napos Free trial-al néz végig mindent, és mégis valahogy működik a rendszer, és még mellé a mozit, lemezes filmes piacot se nyírta ki).Ez a használjuk ki a kiskapukat mert milyen jó így nekem, dolgokat szerintem a felhasználók kis része csinálja. mint ahogy pl. a PC piacot se az otthon összerakom majd saját magamnak a NASA2.0-át, emberek azok akik miatt él a hardvaerpiac. Hanem átlag (90%+) vásárló aki bemegy egy Walmart-ba és megveszi az előre összerakott asztali, hordozható gépet. És ha esetleg esetleg megváltozik a startmenü kinézete akkor sikítva rohan a szervizbe, hogy most mi van.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Kiskapu az MS részéről, ahogyan az aránylag könnyű regionális vásárlási lehetősség. Illetve az is kiskapu, hogy csinálsz egy új profilt, le home-olod azt mehet az állandó 300 Ft. De a lényegen nem változtat, hogy ez a fajta mentalitást (folyamatos home új profillal, várni, hogy újra 300 Ft legyen), a GP/GPU felhasználók elég kis része használja.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Mivel a bejelentéskor elmondták, hogy a konzol hivatalos neve az Xbox
The next generation of Xbox is just called ... Xbox
The Series X is a version of the Xbox, not the name of the new generation
Viszont ez a kép alapján vagy nem lesz Series S, vagy ha igaz, hogy később jelentik be, úgy majd akkor rakják rá a borítóra, hogy Series S (hiszen addig minek lelőni a dolgot)
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #5277 üzenetére
Hát ige, az MS-nek nem mindig jön össze az egyszerű kommunikáció a felhasználókkal (de még mindig jobbak mint a Rockstar Games, akik magsaról sz*rnak a kommunikációra ).
Viszont itt szerintem két külön dologról van. Mert ugye az a dolog, hogy MS belső stúdió nem add ki SX exclusive játékot kb. 2021 végig az nem azt jelenti, hogy nem is fog később, vagy más ne adhatna ki rá.
De másképpen fogalmazva, a PS5 indulására szánt játékok között, van olyan ami nem futna el egy alap PS4-en? Mert ugye a Spider-Man: MM még a Insomniac szerint is igazából egy "Spider-Man spin-off DLC-nek"-nek indult. Vagyis az motor alapjai a PS4-es rendszerre épülnek. Tehát elvileg futhatna is rajta.
A többi launch cím se mutatott videón olyat, ami igazából nem lenne megoldható egy PS4/Pro-n. Viszont ott úgy gondolkodtak, hogy el is kell adni a konzolt, vagyis legyen csak PS5 ex.Mert igazából ahogy nézem a magasabb felbontás/fps szám és a szinte 0 betöltés/fast travel kivételével nem igazán nextGen játékok (vagyis PS4-en is működne, alacsonyabb felbontás/fps szám, és hosszabb betöltés/fast travel-el).
Ezért Xbox-ék úgy gondolták, hogy minek egy olyan játékot csak SX-re kihozni, ami a fejlesztési alapok miatt nem nagyom kamatoztathat igazán az SX-ben rejlő lehetőségekből. Vagyis futni fog One-on is igaz lassabban csúnyábban hosszan töltve, de futni fog. Ne feledjük, hogy bár manapság nagy divat a pixel/framrate matek, de azért a játékosok döntő többségét ez nem érdekli (mármint épphogy megüti a 30fps-t 720p-n x360-as szintű textúrákkal).[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Beniii06 #5274 üzenetére
Azért reklámozzák, a betöltési időkkel, mert az a legszembetűnőbben demonstrálható újdonság. Hogy: "Nézed ez One X-en 2 perc, itt meg SX-en 10mp alatt tölt be". Azt már nehezebben eladható, hogy: " Nézd, ez a játék-ot nem tudtuk volna így megcsinálni One X-en mert ott a HDD-röl csak ~150MB-nyi textúrát tudtunk neked betölteni egy mp alatt, de itt már akár 4,8GB-ot is, vagyis igazából a nincs is szükségünk LOD fázisra, meg nem lesz pop-up a játékban".
A Valhalla pedig még egy ízig vérig jelen generációs játék, a jelen generációból származó összes korláttal (pl a ~150MB-os olvasásai limittel együtt, amit még a motor tervezésekor építettek bele). A 4K/30fps pedig igazából úgy valós, hogy a 4K/30fps-t minden esetben minimum hozza, vagyis ennél csak több lesz.
Ha meg a tartalomra/jó játékra hivatkozunk, akkor az egyértelmű, hogy ott nem számít a grafika, sose számított ezeknél.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #5280 üzenetére
Hát igen, azért ő tudd, ha nem is marhaságokat, de érdekes dolgokat érdekesen nyilatkozni. Én amúgy én azon a véleményen vagyok, hogy jelen tudásunk alapján bár kihuzata a sz*rba került Xbox-ot 2013 után, azért neki is erősen köszönhető volt az, ami a Xbox-al történt a 360 életciklusának második felétől. Konkrétan az, hogy bár ő volt akkor az Xbox gaming divizíjának a feje, mégsem próbálták meg felenni versenyt játékok terén a Sony-val. És azóta se próbálnak velük versenyre kelni.
Itt arra értem, hogy mit szeretne tőlük a "hangadó" játékos közösség. Mert szép és jó (nekünk), hogy szolgáltatás alapú játékvilágot álmodtak meg, de csak erre építeni kockázatos, mert ezt a konkurencia is megcsinálhatja. És ha nincs az Xbox-nak olyan eladható presztízs márkája mint pl a Last of Us/God of War/Spider-Man, akkor sajnos a mai világban nagyon nehéz a helyzete. Azt kell látni, hogy a mai világban hatalmas blockbuster címek kellenek, akik magas pontokat kapnak, és kritikailag az egekig magasztalják. Nem kell, hogy mindenki szeresre, de eladható dolgok kellenek amikkel meg lehet venni a játékosokat (pontosabban azokat akiknek a játékosok többsége hallgat).
De sajnos igen, Fülöp nem egy Peter Moore.
De a Ratchet nem valószínű, hogy launch cím lesz, de ott igen, ebben a formában PS4-en az nem megvalósítható.
l.skywalker: Haver is Destiny 2-vel játszik SSD-vel (Samusung T5), de ő nem számolt be ekkora növekedésről. kb 1/3-al csökkent nála a betöltés. De ugye ez az SSD konzolon eléggé változó. A legtöbb amit láttam az ilyen max. fele idő Horizon 4 esetében.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #5284 üzenetére
"De a jövőt az xCloud-ban és a Game Pass-ban látják egyértelműen"
Maga sz MS nyilatkozott erről, hogy nem tekintenek úgy az xCloud-ra (tényleg ennek megkapjuk majd a nevét most 23-án?), mint a konzolok, játékvilág jövője, hanem csak mint egy kiegészítője. a GP meg csak akkor lesz életképes, ha tudja hozni a kívánt növekedési (új felhasználók, régiek megtartása) görbét.
Ezt a fajta hozzáállás, hogy akkor most elviszik a játékokat egy 2 milliárd-os piacra (streaming piac mobilra potato PC-re, LG okoshűtőre, stb.), ez szerintem egy túl optimista felfogás. Ugyanis ezek a felhasználók többsége nem azért nem vett konzolt, gaming PC-t nem telt volna rá, hanem mert nekik megfelel a budin/értekezleten ülve az 5-10 perc Candy Crush.
Eleve ha megnézzük a gaming piacot, főleg a PS korszak óta, azért konzolokból generációnként nem adtak el összesen olyan 150-200 milliónál többet
5. gen: ~150 millió
6. gen ~211 millió
7. gen ~270 millió, de ugye itt benne van a 110 millió Wii is ami már hardverileg nem volt közvetlen vetélytársa a 360/PS3-nak
8. gen ~jelenleg olyan 160-70 millióra becsülik a PS4+Xbox One+Wii U összesített eladást plusz ott van a 60 millió Switch ami megint külön utakon jár.De itt ugye kérdés, hogy mennyi az átfedés felhasználók tekintetében (főleg a Nintendot vs Sony vs MS tekintetében)
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Beniii06 #5308 üzenetére
Vagy elmegy játékot tervezni mint az Xbox Live volt vezetője
Former head of Xbox Live joins EA to work on the Skate franchise
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Viszont a BC-ben nem lesznek olyan játékok amikhez Kinect kell a futtatáshoz, és a most már " next couple of years"-ként van jelezve a XGS játékok esetében a One támogatás. Illetve kérdés az, hogy mit is jelent pontosan az, hogy az xCloud esetén "in supported countries".
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #5333 üzenetére
Mert csődbe megy a Microsoft és akkor meg tudja majd olcsón vásárolni a céget??? Természetesen csak akkor ha belefér €4.99-ba...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
De itt nem csak a sebsebég miatt csinálták a külsőt, hanem direkt a Velocity architektúra miatt, hogy minden SX-es játék a külső meghajtóról is ugyan úgy menjen mint a belsőről. Direkt így és erre lett kifejlesztve.
Mivel mást nem tudsz oda berakni (pontosabban ami működjön, mert megpróbálni meglehet bármit berakni oda ), így ha az a külső SSD akár 10GB/s-os azt akkor is csak USB-n keresztül lehet rákötni.[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #5523 üzenetére
Plusz ugye az angol nyelvű kiadásban benne lesz szinkronhangként George Takei
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz NyMRooD #5537 üzenetére
Attól függ, hogy milyen szemüvegen keresztül nézzük azt. De ugye a hozzászólásom, bár tudom, hogy túlzó, de csak ironikus volt. Főleg arra reflektáltam egyrészt, hogy egy MS-nek sokkal nehezebb dolga van az ilyen Metacritic felé értékelés rendszerben (vagyis pl. egy MS felé 90+ nem mindenkinek ér ugyan annyit mint pl. egy Nintendo, vagy egy Sony felé 90+), a másik meg már a régebb óta létező probléma, hogy egy 80% alatti játék már az ilyen értékelésre vevők között már a hulladék kategória.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Scarletiel #5642 üzenetére
Részben egyet értek, hogy szerintem se volt túl, jó. Viszont ezért meg én leszek megkövezve, hogy igazából a PS5 show se mutatott többet. Maximum az ottani játékokat jobban el tudták adni. Részben a (valamilyen szinten létező) Sony hype miatt, másrészt meg az ebben generációban sikeres játékainak a folyatása miatt.
Hiszen nagy címeik közül egyedül amit tudunk az a Spider-Man spin-off (csúf néven DLC) ami érkezik majd launch-ra. A többi ex. meg vagy indie szerű volt, vagy nem tudni mikor jön(GT7/R&C/Horizon 2).] De ugye lesz ott is még egy Show, ahogy Xbox esetében is (amik nagyobb horderejűeknek kell lenni, hiszen azoknak már el kell adni a konzolokat, amiknek már akkor valószínűleg tudjuk az árát és a megjelenését is.A Tetris Effect-et pedig meg kell hogy védjem, mert egyrészt wow, hogy ide is jön, másrészt meg megmutatta, hogy igen is meg lehet újítani a Tetris-t (ráadásul VR-ban is nagyon jó működik).
Azért az érdekes megjegyzés volt, hogy minden a Show-ban bemutatót játék jön GP-be, de azért a Crossfire X kampány előzetesbe kiírták, hogy csak a multi lesz benne.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ugye a GP-t sokan hasonlítják, a Netflix modelljéhez. Viszont a Netflix pont, hogy a kiváló minőségű saját tartalmak miatt hatalmasra nőni. Ami azóta kicsit csökkentet, de még is is a jó-nagyon jó vonalat képviseli (a nézhetetlen, meg a szörnyű mellet, de erre is van kereslet).
Vagyis a GP modell hossztávú fenntartása jó, de ahhoz kellenek a kiváló címek amik el is adják azt. És tudom, hogy ez a megnevezés furcsa, de itt kiváló alatt a Sony/Nintendo féle exclusive felhozatal minőségre kell gondolni. Vagyis hogy igazából az Internet népe ezen címek hallatán (old kerTV-s mondás alapján) ősznépileg f*ssa le a bokáját az örömtől. Pontosabban koppanjanak az állkapcsok a földön. Igaz most bemutattak potenciális címeket, amik majd valamikor jönnek és ha sikeresek lesznek (előbb említett módokon), akkor utána már nagyon le fog redukálódni a fanyalgok száma.
A félreértések elkerülésének érdekes azért tudom, hogy most is sikeres a GP, de hogy elérje azt amit az MS szeretné vele ahhoz ide is kell egy TLoU/GoW/Horizon (tudom, ezek egy részéből van Xbox változat, csak az más játék ) szintű játékfelhozatal. Vagy egy GTA VI day 1 GP-be (vagy akár az új CoD )
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bogyi007 #5685 üzenetére
Igen, tudom, és erre írtam múltkor azt, hogy a játék minőség elégé szubjektivitás élvez, hiszen egyértelműen sz*r játék nem létezik, mert mindig lesznek olyanok akik még a "játszhatatlan hulladékot" is minden idők legjobbjának tartják (mondjuk ezen elv alapján egyértelműen jó játék sincs, de ... ). És vannak a GP-be kiváló nem MS blockbuster szintű játékok, de azok nem Day 1 kerültek be.
De mint írtam ez is csak nézőpont kérdése (te szerintem már egy Ori 3 bejelentés estén is már most vonulnál ki tábort verni valamelyik konzolbolt elé ). Jó irányt tettek le, a kérdés, hogy jó is lesz-e (az, hogy csináltak hozzá egy besza-behugy előzetest még nem jelent semmit. Pontosabban a Halo/Forza/Fable triót csak nem rontják el, mert ezek még azért olyan nevek amikre MS oldalon is aránylag vakon meg lehet bízni (probably).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Igazából minden címnél kb. hasonló az arány. Redditen volt valaki aki ezt azzal próbálta védeni, hogy azért ilyen alacsony (torzitott) ez a szám, mert sokan soha nem kötik netre a gépet és úgy játsszák végig, de szerintem kicsit felülreprezentálja azok számát akik az ólommal belét pincébe alufóliasisakban játsszák ki a pókembert PS4-en (amit persze szobabicikli táplál árammal )
És igen, ezek a "rinyagépek" sajnos a mai világban eléggé befolyásolni tudnak sok mindent. Pontosabban a szórakoztató ipar termékeit használó felhasználók 80+%-nak (őket hívjuk átlag felhasználóknak, vagy casual-nak) a megítélést a különböző termékek iránt. Múltkor futottam bele egy régi ismerősbe akiből nem nézné ki az ember, hogy tudja mi az a konzol. Valahogy szóba került a PS4 és Xbox és csodálkozót, hogy Xbox-om van, mert ő azt hallotta a neten, hogy az sz*r mert a PS4 mindenben jobb. De hogy konkrétan miért sz*r a box és mi mindenben jóbb a PS azt nem tudta megmondani, de majd a gyereknek is PS-t vesz karácsonyra.
Alcsi69: azért ezeket a címeket hozom fel, mert ezt barmi sokan ismerik (mint pl a Star Wars-t). A fent említett volt osztálytáram is Spider-Man-t is vesz majd a gyereknek rá, mert csak PS-re van.
wesder: az még semmi, de a trailer előtt ott volt, hogy Console Launch exclusive (bár lehet mindig az volt, csak elkerülte a figyelmem). Vagyis most vagy SX-re
(és One-ra )jön előbb és később PC-re, vagy majd jön PS5-re is később. De szerintem inkább utóbbi.[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #5709 üzenetére
Sőt, ismerve a első rész fejlesztési ütemet, lehet még ez is korai becslés.
frankdelgado: Az volt a kijelentés, hogy a következő pár évben megjelenő XGS játékok fognak futni majd One-on is! De ez se kötelező érvényű (vagyis dönthet úgy egy belsős stúdió, hogy nem adja ki a játékát mát One-ra, még ha az jövőre is jön). Igen ellentmondásos, de már ezen bejelentésnek a kezdte óta az.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #5715 üzenetére
Hát 2001-ben lett bejelentve hivatalosan, de már előtte is tudtak a létezéséről. És ugye 2007-ben jelent meg (2003-4 környékén várták eredetileg. Illetve ha jól tudom ez már régen nem az a csapat aki az elsőt csinálta (azok elmentek Metro-t csinálni).
Bogyi007: A Control hivatalosan jön SX-re és PS5-re (hogy frissül, vagy újra kiadják azt nem tudni... vagy de?.. nem tudom).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
-
negyven2
veterán
válasz #99499520 #5807 üzenetére
Azért savazzák, mert itt kellet volna megmutatni, hogy miért is ez a "Most Powerful Console", és ezt leginkább pont a Halo-nak kellett volna bemutatni, hogy miért is az. De nemhogy a Halo, egy játék se mutatta be ezt be. Vagy legalábbis nem úgy mutatta be ahogy azt várták. Mert igazából a Target Render/In-Engine Gameplay, CGI nem az. PS oldalon ott volt legalább a GT7, a R&C, és részben a Horizon 2, de az ha jól tudom az inkább In-Engine.
Ettől függetlenül látni, hogy miben less/lehet több az SX, de az nem kifejezetten a grafikában látszott meg (Everwild, Forza Motorsport, bár ez csak in-engine és igazából autós játéknál nehéz már újat műtani grafikában).
Az lett volna mentség, ha pl. a SoD3, Avowed vagy a Fable esetén kiírták volna pl., hogy In-Engine teaser. De nem mert ezek CGI előzetesek voltak. Plusz az itt lévő játékok jó részét valószínűleg csak előzeteseken fogjuk látni még évekig.
A Halo-t meg joggal szólják le a grafika miatt, mert ezzel grafikával tényleg csak egy átlagos One-os szintet hozott. a X360-at lehet túlzás, de meg kell nézni, hogy ugyan ez a csapat mit hozott ki grafikailag az X360-ból egy Halo 4 esetén (igaz az már egy generációs vége játék)!
És bár ezt már leírtam, hogy ha pusztán a PlayStation/Xbox bemutató alapján kéne eldöntetnem, hogy melyik konzolt válasszam, akkor bajban lennék, mert számomra mindkettő igazából olyan semmilyen volt. Maximum a Sony ezt jobban el tudta adni ugyan ezt amit itt láttunk.
De a többség valószínűleg ugyis azt a konzolt veszi majd ahol eddig is játszott, mert ott vannak a barátai, a játékai, az eredményei...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Igen én is láttam, hogy elkezdtem lk megjelení a BC-s játékok, natívan is a Store-ban (vagyis még lehet őket venni most már Gift Card-al, vagy telefon számlára is... és persze másik régióron is anélkül, hogy át kelljen állítani a 10 havonta változtatható xbox360 profil régiót)
Cserébe valószínűleg az így megvásárolt 360/OG játékok nem mennek majd 360-on“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Mondjuk ezt már korábban is írtam, hogy technikailag nem egy nagy dolog ezt megcsinálni (One-os Store-ban közvetlenül megvenni őket), mivel ugye igazából a BC-s 360/OG-os játékok One-os játékoknak minősülnek.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz NyMRooD #6177 üzenetére
Pont emiatt van (volt) kiakadva pl. a Spotify is, hogy fent lehet, de ha te az Apple-ös alkalmazáson keresztül fizetsz elő, akkor megy rá az Apple féle 30%, viszont ha weben keresztül akkor nem. És mivel a felhasználók többsége nem fog külön felmenni a Spotify oldalára, hogy külön előfizessen, árat meg nem emelhettek, mert akkor ott van ugyan annyiért a beépített Apple Music, és emiatt lényegében le kénye nyelniük a veszteséget. xCloud (vagy akkor már Cloud Gaming a neve???) esetében is ez lenne, hogy ha a user egy Apple készüléken lévő alkalmazáson keresztül fizet elő rá akkor levonná a 30%-ot ott is.
Plusz ugye azt nyilatkozták még régen MS-ék, hogy minden Xbox-os játékkal működni fog ez, vagyis nem csak Game Pass-ban lévő játékokat, hanem külön vásárolt is menni fog vele. Viszont az ilyen külön, alkalmazáson belüli vásárlásokat úgy tudom az Apple nem igazán szereti.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #6183 üzenetére
+ hombre[EU]
Ahogy írod, igen a Cloud Gaming jelenleg beta-ként fog elindulni, limitált Game Pass-os játékokkal (több mint 100). De az xCloud bejelentésekor volt olyan, hogy minden az Xbox Store-ban lévő játék gond nélkül futtatható a felhőből is. Ne felejtsük el, hogy ugyan ezt nyilatkozták anno a X360-a BC esetében is, hogy technikailag minden olyan játékot amihez nincs szükség külön hardverre (pl. kinect 1.0) az gond nélkül tudd One-on futni.
Viszont xCloud esetében is, ugyan az a helyzet mint BC esetében. Vagyis minden játékot egyesesével átnéznek kompatibilitás okokból . Plusz még ott a license helyezett, mert egy kiadó megtilthatja, hogy a játékát xCloud-ba/BC-be rakja a Microsoft.De igen a szeptemberi induláskor még csak ez lesz (plusz a konzol streaming, de ahhoz kell egy konzol, plusz rajta a játék). Később lehet jönnek a saját digitális játékok is, amiket a konzollal nem rendelkezők meg is vehetnek.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #6186 üzenetére
Nem csak a 60fps a gond (eleve 720p a stream is) hanem, az is, hogy 21-ig biztosan nem lesz olyan játék xCloud-ban amelyik már csak SX-en futna el. Így valószínűleg az SX alapú átállás után jöhet majd esetleg a saját katalógus játszássá felhőből opció.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 5 / etaHEN / 3.00 FW / Cfi-1016A / (1x kibontott)
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BONTATLAN! Nintendo Switch OLED 64GB!
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen