Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve1207

    veterán

    Csak lepörgött a Biomutant, 21 órát ír, ténylegesen kevesebb volt pár órával. Kezdetektől egy jópofa HZD koppintásnak gondoltam, már a bemutatókban is látszott jó pár elem, környezet és technikai megvalósításnál.

    Koncepció: Jó a felépítés, mókás kivitelezés, karakterek, sok poénos szöveg, a sztorival se volt gondom. Jó a craft rendszer, a képességek, a fejlesztések, eléggé sokszínű is, úgyhogy korrekt az alap.

    Grafika: teljesítmény szempontjából főleg esős, sötétebb erdős részeken érezhetően leesik az fps, ami zavaró. A színtelített környezetet már a bemutatóban is szerettem, az UI elemek is egész jók összképre. A táj változatos, szép, egy fikarcnyit se érdekelt volna erre egy SX patch vagy hasonló. Nagyon jó a napszak váltakozás, eső, mindig van valami, ami feldobja az egészet.

    Játékélmény: Jók a sztori pontok, de sokszor "húzzuk az időt" megoldásnak éreztem a sztori köztes pontjait. Nem volt mindig ellenfél egy-egy közeli átrohanás alatt, néha direkt kerestem, hogy harcoljak, mert anélkül unalmas (viszont a harc is unalmas egy idő után). HZD-ben imádtam, bármennyit, bármi ellen, újra és újra bejárni mindent, itt sajnos nem jött össze, pedig alapvetően a környezet és karakter is adná a dolgot.
    A sok craft lehetőség tizedét se használtam ki, kb ugyanazokat a kombókat nyomkodtam a harc során és az aktuálisan jobb ruhára/fegyverre váltottam. A felszedhető tárgyak viszont mókásak :D
    A fejtörők, mint a "színek és formák" játék a 2 éveseknek, lehettek volna nehezebbek.
    A térkép és navigáció, sokszor félrevezető volt (térképről szerintem nehéz kivenni az utakat), hiába írja, hogy közel van, sokszor a rossz oldalról kerültem volna mindent a navigáció alapján és zsákutca (bénavagyok).
    A felfedezés rész amúgy tetszett, a gyűjtögetés, aréna elemek teljesítése.

    Bugok: két részben futottam bugokba. Nem egyszer esetem be olyan sarkokba, épülethasadékokba főleg a hegyek mellett, ahonnan alig vagy nem tudtam kimászni.
    Valamint szőrös állatka bossoknál, amikor közel kerül a karakter kb elvész a kamera és a boss bundáját mutatja (ami kidolgozatlan és csúnya), onnantól nem is látod a karaktered és a harcot, csak a vakvilágba harcolsz, ki kell keveredni.

    Szóval egy erős közepes, nálam 7/10 ebben a formában és inkább kidolgozásbeli, technikai gondok voltak.

    .

Új hozzászólás Aktív témák