Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz l.skywalker #4136 üzenetére

    Igazából, fogyasztói (játékos) szempontból úgy tűnhet, hogy felgyorsult az ipar. Ami abból a szempontból igaz is, hogy a AAA kategóriába éves szinten nagyon sok játék jelenik meg. Viszont fejlesztői, kiadói oldalról ezt úgy tudják megoldani, hogy rengeteg csapat és azon belül ember dolgozik a címeken. Az új AC esetében is 16 csapat dolgozik együtt. Viszont ezt úgy kell érteni, hogy a fő fejlesztő csapatnak számító Ubisoft Montreal (jelenleg 3500 fő dolgozik ennél a csapatnál!) végzi a munka nagyját. Nagy valószinisséggel már a következő 2-3 AC is fejlesztés alatt áll, de azokat másik csapat végzi. Ha majd kijön a Valhalla, akkor majd átállnak a következő címre, és arra koncentrálnak majd jobban.

    Amúgy a AAA kategóriás játékok fejlesztési ideje folyamosan növekszik. Jelenleg egy átlagos AAA játék fejlesztési ideje 3 év, de néha ez is kevésnek bizonyul. Olyan játékokról nem is beszélve mint pl a Sony exclusive-ok, vagy a Rockstgar Games játékai, ahol simán 6-7 éve egy játék.

    És igen ennek a "rövid" fejlesztési időnek köszönhető részben az, hogy nincs idő normális optimalizációnak. meg igazából nem is éri meg, ha a játékosok elenyésző része érzékeny rá. Itt vannak példának azok akiknek annyira nem tűnik fel ha csak 30fps-el (se?) megy egy játék, vagy a 30fps-es játékra simán rányomják a TV olyan képjavító képességeit, hogy a 30-ból csinál 60+ fps-t (és ezzel kapnak olyan input laggot, hogy a betárcsázós netet használó Stadia tulajok is sírva fakadnának :D )

    "Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."

Új hozzászólás Aktív témák