-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
LucifeI2
őstag
válasz Cathfaern #41694 üzenetére
Az nem oldotta meg nekem teljesen, csak annyit értem el vele, hogy elindult a launcher, de továbbra sem csatlakozott a blizzard szervereihez, nem töltött le semmit. Viszont amit fentebb leírtam az működik, az előbb sikerült beloggolni a bétába végre.
[ Szerkesztve ]
-
LucifeI2
őstag
Tud valaki jó magyar hordás PvP guildet? Ahol az átlag rating azért 2000 felett van RBG-be vagy arénába.
-
LucifeI2
őstag
válasz Fandango #42979 üzenetére
Kezdjuk ott, hogy a karaktert maxra huzni sokkal tovabb tartott 60ra huzni, mint most 1rol 85re.
Ez nem igaz.
igy tenyleg volt erteke es elismerese annak aki epicben feszitett, arrol mar nem is beszelek, hogy mekkora szam volt ha legendary fegyvered volt.
Én azt veszem észre, hogy a legtöbb ember aki dícséri a vanillás időket, az arra élvezkedett, hogy egy fővárosban AFKolt full epic gearben, hogy mások is láthassák, hogy ő mennyire jó játékos. Vagy ugye full PvE gearben akkor még egy ütésből meg lehetett ölni a játékoskat, ami ugye szintén demonstrálja, hogy valaki mennyire nagy PvP császár.
Az hogy skill rota kb ismeretlen fogalom volt, es ahhoz, hogy tenyleg jol toljal dpst vagy healt vagy jol tankolj tenyleg erteni kellett a karakterhez. Most ha egy kicsit is tudsz jatszani minden megeroltetes nelkul tolsz egy atlagos dpst. A boss modok se voltak olyan szinten mint most, hogy kb azt is megmondja mikor vegyel levegot.
A legtöbb dps classnak egy gombot kellett nyomnia vanillában a dpseléshez, a tankoknak meg többnyire meg se kellett mozdulnia egyetlen egy csatában sem, az aggró generálás meg kimerült abban, hogy sunder spam. Mágusnak konkrétan csak frostboltot kellett spammelni, a druid meg úgy tudom semmi mást nem castolt csak Rejuvot.
A boss modok olyan szinten voltak régen, hogy például én egy top guildben voltam akik már Naxxramasban jártak, aztán jött egy patch ahol nem müködtek az addonok és BWL sem ment le, mert a legtöbb ember menni nem tudott addon nélkül. A papok nem tudták a különbséget a disease meg a magic között Chromaggusnál, mivel eddig a decursivebe csak mouse1-et kellett nyomogatni és automatikusan kiválasztotta neked a targetet és rácastolta amit le kell szedni. A Healbotot már meg se említem.
A theorycraft is csak BCben kezdett beindulni, most felmesz egy guide oldalra ahol leirjak hogy mit hogyan talentolj, gemelj, enchantolj, mi a BIS gear, ezek utan mar agyalni sem kell a nagy atlagnak mit, hogyan fejlesszen a karakteren.
Ez vanillaban is volt valamilyen szinten, max. te nem látogattál ilyen oldalakat. Nem volt annyira népszerű, mert annyira egyszerű volt a legtöbb class, hogy nem kellett sok ész hozzá. Ez megint csak nem értem, hogy miért "kihívás csökkentés", hogy ha más is hozzáférhet valamennyi alap információhoz a classról amivel játszik.
Épp azért kérdeztem szerinted miért volt nagyobb kihívás, mert én kezdetek óta játszok, de vanilla egyáltalán nem volt nagyobb kihívás. Amiket te felsoroltál azok meg inkább frusztráló és idegesítő dolgok voltak. Összekeverik az emberek a kihívást azzal, hogy kinek van több ideje játszani. Jelenleg fel tudod szerelni a karakteredet normális gearbe még akkor is ha nem játszol a héten minden nap 8 órát, ez vanillában kb. lehetetlen volt. Régen egy top PvE guildben egy boss tryra közel 5-6 féle potit meg elixirt kellett inni, ehhez rohadt sokat kellett farmolni, de attól még a farmolást nem nevezném kihívásnak. PvP-ben szintén csak akkor tudtál geart szerezni, ha minimum napi 10 órát tudtál játszani, de még szerintem keveset is mondok.
Az változott, hogy mostanra már a legtöbb halál unalmas farmolás és grind sokkal kevesebb ideig tart és még élvezhetőbb is, szóval sokkal több ember élvezheti a játékot sokkal hamarabb. Nem tudom, hogy miért mazohisták az emberek és miért szerették azt, hogy a mostanihoz képest hatszor annyit kellett játszani, hogy érvényesülni tudj a játékban.
Különben szerintem vannak olyan PvE achievementek amik elég nagy kihívást jelentenek guildek számára. A High Warlord rankhoz se kellett nagy játéktudás, most viszont egy Gladiatort azért már kihívás megszerezni.
[ Szerkesztve ]
-
LucifeI2
őstag
válasz Fandango #42981 üzenetére
1-60 olyan 6 nap körül volt nekem, 1-85 meg most 7 körül van. Legrosszabb esetben is kb. ugyan annyi idő a kettő szerintem.
Gondolom, ha te céget vezetnél, te a játékosok 1%-ra készítenéd a tartalmat, mert ennyien voltak körülbelül Naxxramasban még 60-on, de lehet még kevesebben is.
Az akkori és a mostani játék teljesen más, mert kevesebbet KELL játszani.
Arra válaszolj kérlek, hogy a te játékélményedet miért rontja az, hogy másoknak is könnyebben elérhető a tartalom?
[ Szerkesztve ]
-
LucifeI2
őstag
válasz ígyvanferi #42984 üzenetére
Kétlem, hogy 3 nap lenne 85 heirloomok és guild bonus nélkül, de mint mondtam szerintem kb. ugyan annyi időbe telik elérni 85-öt, mint régen 60-at (egy új játékosnak).
[ Szerkesztve ]
-
LucifeI2
őstag
válasz DrGonzo22 #43090 üzenetére
Én többnyire csak a PvP miatt játszok már a játékkal, úgy hogy én nagyon örültem az LFR-nek. A story mindig is érdekelt a játékban, az viszont zavart, hogy a bossokat nem nagyon tudtam "élőben" látni miután abbahagytam a PvE-t.
func93: Most lehet tesztelni az új raideket.
[ Szerkesztve ]
-
LucifeI2
őstag
Kapott itt valaki Shadowlands alpha invite-ot? Lenne pár kérdésem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest