-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
LucifeI2
őstag
Az ok hogy buffoljuk a huntert. De szerintem ez már az OP hunter felé halad... ennél ötletesebbet is kitalálhattak volna, mint hogy "ellopják" más class képességét
* There is now a Mortal Strike effect (Healing done on the target reduced by 50%, Duration 10 seconds) on Aimed Shot. This is a physical effect.
* The min range to shot has been reduced from 8 yards to 4 yards. The "dead zone" is now pretty much removed. -
LucifeI2
őstag
válasz Wolverine #4148 üzenetére
Szerinttem nem volt az. Van egy 70es altom többnyire PvP-zek vele és nincs 1 heroic kulcsom se, mert valahogy nincs kedvem puggal kifarmolni az insta repukat, mert értelmes party már nem nagyon megy normalba, vagy csak kevés nagyon. Én örülök ennek, mert heroicozni járnék és így patch után mehetek is. A másik sztem azért vezették be mert az egy-két PvP item is badgekbe fog kerülni és így azoknak a PvPseknek akiknek nincs repuja, 2.3ba ki tudják farmolni a badgeket, mivel a honored questelés közbe is összejön.
-
LucifeI2
őstag
Creature AI has been changed to no longer prioritize attacking unfeared targets over feared targets.
Sokat sírtak, probléma megoldva. Most már bárki tud fearelős mobot tankolni, még az a warrior is aki nem tud stance dancelni.
-
LucifeI2
őstag
Az első spellt amit castolsz annak 100% az időtartama, a második 50%-kal kevesebb, a harmadiknak 75%-kal, a negyedikre pedig már immunis lesz a targeted. 15 másodpercen belül érvényes ez, tehát ha a második CC-t 16 másodperccel az első után használod akkor az is 100%-os lesz megint, de ha a 14. másodpercbe castolod rá akkor a timer resetel tehát kezdődik 1 másodperctől a számláló és a spell csak 50%-os lesz. pl.:
1. fear 10 sec
- eltelik 10 mp
2. fear 5 sec
- kezdődik előlről 1 mp-től a számláló
3. fear 2.5 sec
4. immun
5. vársz 15 mp-t
6. fear 10 sec[ Szerkesztve ]
-
LucifeI2
őstag
válasz MCGaiwer #4462 üzenetére
Még ha a pummelre hülyeség is, silence effektekre nem jött rosszul. Arra vagyok kiváncsi hogy az interrupt és a silence effekt ugyan azon a DRen lesz-e majd vagy különbözőn. Bár jelenleg a maces warriorok mace stunja miatt jól jön majd a 15sec pummel immunitás.
[ Szerkesztve ]
-
LucifeI2
őstag
válasz MCGaiwer #4469 üzenetére
Mace stunra sose leszel immun, mindig proccol 1 secre és az is beleszakít. Elmondom neked milyen egy szerencsés warrior.
1. pummel
2. macestun
3. macestun megint
4. pummel
5. stun.
6. intercept
7. macestun.
8. pummel.Vagy valami hasonló sokszor volt már hogy egy warrior stunlockba tartot 3-4 mace stun 1-2 másodperc késéssel. De van hogy 3 sec stun után egyből jön a köv 1.5 sec. A legjobb az egészben amikor whirlwindet nyom és AoEbe stunol két embert. Persze instantokkal kitartom magam de nagyon érezhető ha egy maces warrior üt, Axe és Swordos warrik ellen sokkal könnyebb a manaburn. Warriorok ellen ugye pummel ideje alatt mehetne egy manaburn de persze a mace stun miatt ez nem fog bekövetkezni mindig.
-
LucifeI2
őstag
válasz MCGaiwer #4475 üzenetére
Elég sok, mivel sokszor volt már rá példa. Az immunitást nekem vmi másik warrior mondta szal sose teszteltem még, de attól független állandóan proccol, kiváncsi vagyok a Nerf után milyen lesz. Mert jelenleg egyértelműen jobb mint az Axe és a Sword. Szerintem hasonlóan megoldhatták volna mint a Skyfire Diamond Nerfet, 10 seces hiden CD is elég lett volna. De a hiden CD-t a destro lock Nether protectionja is megérdemelné, volt hogy megtámadott egy lock amikor én is lockoztam, 100% hp-n jött ki mert egyetlen egy spellt nem tudtam rácastolni végig immunis volt.
[ Szerkesztve ]
-
LucifeI2
őstag
válasz MCGaiwer #4490 üzenetére
Most olvasgattam utánna én is. Eddig úgy tudtam a Sword Spec is olyan mint a WF, hogy nem proccol csak white attackra, viszont azt olvastam hogy proccol mindenre MS, hamstring, stb. Így azért átgondolom, Axe tulajdonképp csak azért lenne mivel nekem ez egy alt krakter ezért többnyire BGzek alul gearelt targetek ellen ott meg ugye a chain crit az isten király, healer kari után jól jön a "kikapcsolódás" Komoly aréna csapatom nincs vele, sajna nem találok embereket így csak a main karikkal segítjük az altokat ( 900-1000pont / hét ). Többnyire ennél a karakternél így kinézettre megyek ^^ Sword, Axe is tetszik, de ha a papommal játszok tudom hogy mennyire de zavaró a mace spec, egyszerűen nem lehet eldönteni... Ez a legnehezebb döntés ebbe a játékba ^^ Jelenleg mindegyik mellett szól valami érv, bár mace spect nerfelik 3.8as fegyverrel 9.8%-ra 11% helyett 3.6-ossal akkor még kevesebb lesz, de szerintem még így is azok a random stunok nyerhetnek meccseket, mint ahogy most is volt már rá sok példa hogy azok a szencsés mace stunok miatt halok meg.
-
LucifeI2
őstag
válasz sasa311 #4515 üzenetére
PvP-ben több haszna van sokkal. Teljes pvp felszerelésbe 2.3-ba el lehet érni a 100-at is, ezzel az összes resistet adó képességet le lehet már nullázni. Pala aura, pap buff, druid buff, UD racial, demon lock passív resist, shadow res back enchant. Healerként pl. nekem is spell penet van a backemen a manaburn miatt. De demon lock ellen a legjobb az 100%, főleg duelbe.
-
LucifeI2
őstag
válasz szepi79 #4520 üzenetére
Szerintem ugyan ezt írtuk le csak röviden. De erre:
Nem sebző spelleknél (pl: fear, polimorph) a varázslat időtartama csökkenhet
Van valami hivatalos információ? Erről én még nem hallottam, azt tudtam hogy a fear megszakadhat, de hogy a polyból mondjuk 5 másodpercet resistelj azt nem.
-
LucifeI2
őstag
válasz sasa311 #4553 üzenetére
Sztem meg úgy kéne hogy lehessen vendortól venni és 300 férjen a táskába. Sok helyet foglalnak, kevesebb helyed van az actinobaron és 1 keybindinget is lefoglal... Utálom! Anno azért hagytam abba a lockot mert Destron PvP-be mindig elfogyott az összs shardom és már elegem volt...
-
LucifeI2
őstag
válasz Apophis #4556 üzenetére
Fel kéne fogni, hogy a Blizzard fosik a PvP-re
lol
volt egy gyenge próbálkozása (arena)
rofl
warrior OP
roflwpimp
Gondolom te jobb játékot csinálsz biztosan, elég nehéz egy játékot úgy balanceolni hogy PvE és PvP-ben is balance maradjon. Blizzard biztosan fosik a PvP-re, Starcraft is egy szar játék, total alkalmatlan versenyekre meg a Warcraft 3 is, szerintem sincs semmi tapasztalatuk online multiplayer játékok terén. Mindenesetre sokan élvezetüket nyerik az OP warriorok mellett is arénába. Lockot meg már elfogadtuk, megszoktuk ez egy ilyen játék így szeretjük. Fear undorító lockok is meg a nem lockok is utálják. Majd egyszer kitalálnak valamit. Balance sosem lesz az is tuti, aréna is alkalmatlan versenyekre de ez nem jelenti hogy Blizzard szarik a PvP-re, egy ilyen szerencse alapú critek, resistek, proccok játékba nem kéne elvárni hogy majd ebből fognak megélni az emberek mint az ázsiaiak a starcraftból. Elmúlt hónapokba elég sok PvP orientált balance történt például, és szerintem elég jó irányba haladnak.
-
LucifeI2
őstag
válasz Apophis #4558 üzenetére
Neked mi a rendes PvP? Játékosok ezrei élvezik az arénázást és szeretik is sokan, akkor hogy is van ez hogy nem jött be nekik? Szerintem a 45 sec poly és a 20 sec fear PvP-be nem éppen volt balanceolt a BG időszakba, meg az hogy a full PvE klános premadek szétdaráltak mindenkit és hiába akartál PvPzni, ha nem volt PvE geared bármi megölt két ütésből... tényleg élvezetes volt a PvP egy idő után. Inkább fusztráló volt hogy hiába PvP-zel akkor se lesz jobb geared mint a PvEseknek. Jelenleg a PvP gear elérhető PvP-vel és jobb PvP-re mint a PvE gear. Ez szerintem elég nagy előre lépés a rank14-es rendszerhez képest, ezen felül bevezettek egy olyan rendszert (arena, ami szerinted leszerepelt) amivel a jó játékosok hamarabb szerzik meg a jobb geart, ez mellé pedig "Gladiator" rank és egy mount a legjobbaknak. Idővel persze meglesz a casualoknak is a gear, csak sokkal később mint egy top csapatnak, ez által szinte a gear különbség sem számít arénába mert a top csapatoknak mind ugyan olyan jó felszerelésük van, persze van pár PvE kiegészítő ami esetleg jobb, de nem annyira számottevő ( főleg paladinoknak, meg egy-két trinket és fegyver). Season 3 ba jön a Personal Rating ez megint egy érdemi változás. Nem igazán értem hol látod te ezt hogy nem törődik blizz a PvPvel, folyamatosan jönnek a kisebb nagyobb változások. Minden aréna mapnak megvan a sajátossága és máshogy lehet használna más tényezőket tudsz kihasználni, nem érzem hogy ez lenne a PvP-be a legnagyobb gond jelenleg. Kiegészítőbe pedig lesz teljesen új PvP zóna, szerintem az is mókás lesz ha jól csinálják. Aki azt mondja hogy a BG időszak jobb volt az vagy nem próbálta még arénát komolyabb szinten művelni, vagy próbálta és nem megy neki, vagy csak a PvE miatt játszik és bőven elég volt neki PvE gearbe BG-be bemenni 1 shotolni az embereket amit most azért nem mindig olyan könnyű végrehajtani a HP és Resilience növekedés miatt. Vedd azt alapul hogy a PvE sem volt mindig ennyire jó mint most, ott is elég sok újítást vezettek be így a kicsit casualabbak is könnyebben élvezhették a játékot (tierekhez tokenek, consumable nerf, badge, daily questek) ha azt nézem hogy Aréna még nincs 1 éves se és Blizzard tempót nézzük akkor jó irányba halad, csak vannak dolgok amik kicsit sok időbe telnek mire megváltoztatják.
-
LucifeI2
őstag
-
LucifeI2
őstag
válasz sasa311 #4750 üzenetére
Nem csak hunterre értettem. Hidd el hogy sok esetben nagyon hasznos az, hogy ha kijössz combatból pár secre és éppen nem figyel az ellenség te szépen leülsz inni aztán shadowmeld és addig iszol amíg jól esik. WotF-t nem cserélném le rá, de a 10 shadow rest igen ^^. Priestnek jobb a Dwarf arénába, bár Fear Ward nerf miatt végre nem annyira imba mint volt. De egy NE druid szivatós tud lenni, főleg a "mana csatás" arénákba. Hunterek úgy tolják hogy FD + drink aztán egyből meld és csak nézhetsz hogy hova lett. =)
-
LucifeI2
őstag
Új AV mekkora egy fos lett . Régen 20-25k honort simán össze lehetett szedni 1 nap alatt, most 10k volt a tegnapi termés
-
LucifeI2
őstag
-
LucifeI2
őstag
válasz Polacheck #5217 üzenetére
Azért mert a vesztésért már nem kapsz annyi honort mint régen, ezért nyerni kell. Másik meg az hogy a killekből is sok honor jön be így, ha nem leechelek. 30-40 perces AV-t leechelni amit aztán vesztesz és kapsz 60 bonus honort... Inkábbb akkor játszok AV-n és a killekből is jön honor. Legjobb leech hely amúgy SH GY melletti kis ház, belemész sose fognak reportolni. Engem párszor vettek észre, egyszer azért nem reportolt a tag ( whisperbe írta) mert állítása szerint jó helyet találtam és nem reportol Másik pedig azért nem mert full mercilessbe voltam. Szóval a lényeg, hogy jobban megéri játszani most már és mindent megtenni hogy nyerjetek, persze azért ha nagyon ráunok benézek abba az SH GY melletti házikóba és elindítok vmi japán animét^^
-
LucifeI2
őstag
Blizzard persze megint elbaszta a címek kiosztását, legalábbis US realmeken. Gladiatorok Rival rankot kaptak, és az összes embernek season 2-es drake helyett season 1eset küldtek. Nem valami sokszor kell rankot osztani, múltkor sikerült nekik elrontani... de hogy most megint az már vicc.
-
LucifeI2
őstag
Linkelnél egy talent buildet többet tudnánk segíteni. Voidot lvl 30 után akár el is lehet felejteni, lvl 60 fele imppel érdemes menni a jó manaregenje miatt. lvl62-n pedig már illene wand helyett Drain Lifeot használni. Nemtudom miért baj az ha üt téged a mob, feart felejtsd el ha 1 mob van, told bele a drain lifeot és meg fog halni.
-
LucifeI2
őstag
-
LucifeI2
őstag
Pár oldallal visszább te mondtad hogy mennyire nem vagyunk segítőkészek, hárman írták már le neked mit csinálsz rosszul és hogy kéne jól csinálnod. Azért mégegyszer:
1. Talent:
[link] lvl 51en ezt a talentet ki tudod már rakni, tehát mivel te 62es vagy maradni fog egy csomó pontod azokat variálhatod. Ezek az alaptalentek amiket rakj ki, mert szükségesek a fejlődéshez.
2. Mob ölés menete:
UA,Corr,CoA Drain Life halálig. Siphon Life-ot is használhatod, nekem sok volt a spell dmgem ezért nem nagyon volt rá szükségem, mivel nem töltötte vissza azt a manát se nagyon amennyibe került. Persze ha több mobbal harcolsz tedd fel azt is.
3. Mana:
Impet használj, mivel ennek a petnek a legnagyobb a manaregenje. Minden mob után használd a dark pactet, ha a petnek nincs már manája vagy te full HP-n vagy akkor Life Tap.
Egyesével tudod így húzni a mobokat és nem kell fearelgetni, meg hasonló dolgokat amikkel te próbálkoztál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Corsair 110Q ATX Gépház Eladó!
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest