Új hozzászólás Aktív témák

  • Yodamest

    veterán

    válasz Cathfaern #81193 üzenetére

    Elolvastam a reddites visszajelzésed, remélem sokan írnak még hasonlókat és megfogadják a blizzesek. Ez amit írtál nagyon utópisztikusan hangzik, sajnos egész biztos, hogy ők ennél sokkal "keményebb" feladatnak szánják a szintezést...

    Egyébként nem értem őket, eddig azon voltak hogy a wow szintezés egy streamlined élmény legyen, gyors, pörgős, haladós. Ezzel pár ős RPG fanon kívül szerintem nem sokaknak volt különösebb baja, legalábbis sokkal kevesebbeknek mint a mostani rendszerrel. Akár hagyhatták volna úgy is... Szerintem arról van itt szó, hogy elérte őket is, ez az egyébként bizonyos játékokban kiválóan működő - khm dark souls khm - "no pain no gain", "git gud", "igen megcsináltam", életérzés.

    Annyi a baj ezzel, hogy míg egy pörgős kb 20-30 órás story játékban ez jól működik, addig egy monoton izgalommentes több száz játékórát igényénylő leveling szakasznak nem biztos, hogy ilyennek kellene lennie. Nem az kéne, hogy sikerélményt adjon ebben a játékban, hogy fúú ezaz Tanarisban letudtam győzni 3 skorpiót és meglett a lvl 43 jeee! Ennek egy fájdalommentes pörgős élménynek kellene lennie, mert nem áll jól neki az, ami a dark soulsnak jól áll, hogy minden egyes ellenféllel keményen meg kell küzdeni és minden egyes szintlépésért keményen kell farmolni, harcolni. Ez egyszerűen nem az a játék, csak most ennek van divatja, egyre több stúdió veszi át ezt a formulát, lásd "souls-like" játékok és a blizz is úgy érezte, hogy a wowot egy souls-like élménnyé kellene tenni....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák