-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
válasz Cathfaern #37601 üzenetére
Nem emlékszem, hogy ez bekerült-e már az alapjáték chatparancsai közé. (szerk: és mivel nálam mindig van BugGrabber meg Bugsack, mindig tudok reloadolni)
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz dilipok #37604 üzenetére
A jelek szerint már alapból megy. A 3.2-ben került be a Wowpedia szerint; igaz, hogy az 2 éve volt, de előtte sokáig addonok tudtak csak reloadolni, így nekem fel se tűnt...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
ígyvanferi
addikt
Most lett 85-ös a hunterem, eddig még nem nagyon foglalkoztam shot prioritással. Az érdekelne elsősorban, hogy van-e értelme (survival talenten) Steady Shotot lőni, amikor a Cobra Shot szemre több sebzést oszt. Focust nem tudom mennyit termel a SS, csak a CS tooltipjében szerepel számszerűsítve. Ha ugyanannyit, akkor gondolom simán elhagyható a SS. Másik talentet használva nagyobb szerepet kap? MM-et nem ismerem.
-
whitezo88
nagyúr
a q adót megcsináltam, de a kövi rész megint agyrém. wowheaden azt írja maradjunk a kabinban a hajó alján és akkor megadja a Secure Tenebris Cavern -t. hát nem adta meg...
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ígyvanferi #37608 üzenetére
BM és Survival Cobra Shotot használ csak focus töltésre, MM pedig csak Steady Shotot. Szóval igen, te survival-on elfelejtheted a steady shotot.
-
ígyvanferi
addikt
válasz Cathfaern #37610 üzenetére
Így már tiszta a kép, le is vettek az actionbarról. Egyrészt ezért is lett jobb a dps-em (másrészt a legutóbbi hc óta cseréltem két itemet...), hála a CS nagyobb dmg-ének és annak, hogy szinte kizárt, hogy leessen a Serpent String mobról (míg korábban gyakran előfordult).
Ha már dps, kicsit muszáj panaszkodnom. A mainem mindig is shadow volt, nem olyan rég kezdtem el healelni vele, most már szinte csak arra használom. Ennek ellenére nagyon úgy tűnik, hogy sosem sikerült igazán megtanulnom vele játszani, mert a 338-as ilvl-ű hunterrel is több dps-t tudok összekukázni, mint azzal. Na jó, majdnem, sajnos tényleg rég játszottam shadowként, talán csak BH-ban voltam mostanában, rég láttam recount adatot. A random insta buffal 11K fölött lőttem single targeten a hunterrel, míg emlékeim szerint 13K-t sikerült csak összeügyeskedni BH-ban a pappal. HC-król nem is beszélve, 10-11K tudtam tartani csak. Azt már meg sem említem, hogy a frost DK-mal jóval nagyobb a dps-em, mint a pappal. Gear nem lehet az oka, az előbbi 355, utóbbi 354 ilvl equipped.
Ha van esetleg köztetek raidelő spriest, és segítene egy kicsit, hálás lennék. -
őstag
válasz ígyvanferi #37611 üzenetére
régen wowoztam és még régebben volt papom, de én úgy emlékszem a spriestnél sosem igazán a nagy dps volt a lényeg, hanem az hogy az egész groupja életét és manáját töltötte folyamatosan vissza (a sebzése által)
ha már nem ez a fő funkciója akkor bocs
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Arnold2
őstag
válasz LuckyL #37612 üzenetére
Hohhhó, akkor valóban rég WoWoztál
Még vissza nem vonult egy kicsit egyik guild társunk (4.0.6 alatt) ő tolta a legnagyobb DPS-t. 2k-val mindenki előtt volt. Akár mit csináltam (-unk), nem lehetett beérni (talán egy Bane of Havoc-kal megtámogatott elementium brothersnél volt esélyem). -
CactuS
Arcképgyáros
válasz Vigneau #37592 üzenetére
Én is többször tartottam már szünetet, és amit észrevettem, hogy kb 3 hónap után eltűnik az armoryról a karakter (a kereső nem találja meg), de törölni még nem törölték nekem se soha.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
kenwood
veterán
válasz ígyvanferi #37611 üzenetére
http://worldoflogs.com/rankings/players/Bastion_of_Twilight/dps/
http://worldoflogs.com/rankings/players/Blackwing_Descent/dps/Meleeket 1-2 tank 'n spank fightol elteknitve csak elvetve latni a vilag top dpsei kozott ( retri pala,cement saman peldaul egyetlen fighton sem kerult be a top 10-be)
A shadow pap azert eleg gyakran,foleg a multi targetnel ot van a spiccen,Sinsetra 10-ben az elso negy hely mindegyiket ok viszik 45-50k-val.A hunter erdekesen skalazodik,mar nagyon low gearben is durva dpst tol,de kesobb,amikor megvan a teljes raidszett,beerik a tobbiek.
A pap a nehezebben jatszhato karakterek koze tartozik,az eros dpshez fontosak a jo addonok (tk. folyamatosan monitorozni kell a dotokat minden targeten),a megfelelo rota,reakcioido,kameraallas stb ...
Egy dknal ,vagy egy hunternel mar 1-2 gomb nyomkodasaval is csunya dmg hozhato elo.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
F-ECT$
titán
válasz ígyvanferi #37611 üzenetére
A 13k nem olyan rossz BH-ban ilvl355 körül, de azért nem is olyan jó. Olvasgass egy kis EJ-t, hátha egy kis gem/enchant valamint rotáció (prio) alakítással feljebb tudod tolni. Sok múlik egyébként azon is, hogy milyen egyéb buffokat kapsz a raidtől (van-e pl int buff, stb), jókor nyomják-e el a BL-t, mennyit kell szaladgálnod, stb. (Nekem lockként hasonló ilvl-lel olyan 15-16k körüli dps rémlik.)
A hunteres megállapításodat én is osztom: mikor beestünk hc-ba éppen 329-es ilvl-lel, akkor a huntik 8-10k-t toltak, én meg olyan 6-7k-t.
Van egy 84-es DK-m is, és azzal is már elérem a 6-7k-t, pedig még csak 1 db 318-as cucca van, a többi ezalatt. Emelett a rotája is faék egyszerűségű a lockkéhoz képest.
Dive ever, work never.
-
DebilEvil
tag
válasz kenwood #37615 üzenetére
Sinestras top dps-eket es top heal-eket is teljesen felesleges nezni. Boomkin es SP is a sok eros dot-ja miatt tud "csalni" a whelp-eken, nem veletlenul kapnak nerfet a SP dot-ok es erositik a single target dmg-uket. A healerek pedig Calen-t spammelik -teljesen feleslegesen-, hogy elol legyenek a listakon.
-
kenwood
veterán
válasz F-ECT$ #37616 üzenetére
Szerencsere ez mar nincs napirenden,mert,ha igy lenne,akkor egy komolyabb 25-os raiden lenne 4 rugo,4 lock meg 4 hunter4 mage,a tobbiek pedig tank/healer.
Azt azert hozzatennem,hogy lock rota szempontjabol csak a destro huzos,az affli es a demo szinten 2 gombos tortenet.
sinestra killen nem mukodik a "csalas",olyan osszetett a fight,hogy a kieso mana/gcd max a tryokon fer bele.
az elofordulhat a a rendes dpseles kozben,mellekhataskent olyan is sebzodik ,ami irrelevans,de az,h vki szandekosan mast csinaljon ,mint amit kell,kizart.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
F-ECT$
titán
válasz kenwood #37619 üzenetére
Lehet, hogy nincs napirenden, de a bring the player elv nem mindig érvényesül. (Ha már hibrid: a cica dps 4.0 óta folyamatosan buffokat kap, annyira le van maradva cement sámlit sem sokat látok, gondolom nem véletlenül, stb.)
A 2 gombos aff rota azért vicces (meg a demo is). Most nem kezdek el számolgatni, de szerintem mindkettő 10 feletti spellel dolgozik, még akkor is ha ezek közül néhány 2 perc cd-n van (demon soul pl). Az a gond, hogy túl sok dolgot kell mindhárom spec esetén fenntartani a targeten, emelett nagyon sok procc-t, buff cd-t kell figyelni, és ehhez szinte semmi segítséget nem kapunk. Pl egy frost dk-nak 2 dolgot kell a targeten tartani, és ez olyan nehéz, hogy kapott egy spellt, ami egyből felteszi a kettőt, míg egy locknak legalább 1 curse-t, 1 bane-t, corr-t, immo-t (ez utóbbi 2 gyorsabban lejár, mint a dk debuffok) és utána kezdheti a rotát.
Dive ever, work never.
-
DebilEvil
tag
válasz kenwood #37619 üzenetére
Nem kizart, hanem az osszes hasonlo magas ertek igy szuletik.
Sinestra P2-ben, miutan meghalnak a whelp-ek szinte 0 heal kell, a rekordra hajto healer nyugodtan elhasznalhatja az osszes manajat Calen-re, mert ugye P3-ban jon a buff es max mana lesz, sot a tide es innervate cd-k is visszajonnek, mikor P3-ban leesik a buff.
DPS-nel is ha rekordot akar, akkor belefer, overgear-elve pedig foleg. Ha az elejen csak 5 healerrel ment le a boss, mert szamit a dps, egy ido utan mar a 6 healer is belefer. Ugyanigy belefer, ha egy dd class a rekordra megy a multi dot-olassal.
Ha osszetettseg alatt azt erted, hogy a normalis dps/heal mellett vidd ki a gombot a raid-bol, akkor osszetett. Szerintem nem, de jo dps kell hozza. Osszetettseg szempontjabol ossze sem lehet hasonlitani Council P2-vel, ahol figyelj a frost orb-ra, tuz-re, lightning-ra, thunder/queke-re.
Nem veletlenul van 455 Sinestra kill es 456 Ascendant Council, es a Sinestra kill-ek el fognak huzni, mert ott kijon a gear kulonbseg. Coucil-on pedig 1-1 egyeni hiba P2-ben gyakorlatilag wipe-al egyenlo. -
kkoornel
csendes tag
üdv,
tegnap letöltöttem a trial játékot, azt szeretném megkérdezni, hogy ebbe betudok lépni egy normális előfizetett accountal vagy akkor fel kell telepítenem a játék másik verzióját? -
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #37620 üzenetére
Azért azt ne felejtsd el, hogy melee-ként mozogni kell a bossal együtt, odamenni hozzá, helyezkedni, stb... mire melee-vel odaérsz a bosshoz, annyi idő alatt rangedként már felpakoltál 3 dotot. Szóval nem tehetik ugyanolyan bonyolultságúra a két role dot kezelését. (főleg ha hozzáveszed, hogy melee-nek gyakran van interrupt feladata is, ranged legfeljebb "hosszú ideig tartó" cc-re kell hogy figyeljen).
kkoornel:
Igazából már nincsen külön trial kliens, szóval jap, be tudsz lépni. -
Hekanna
csendes tag
-
F-ECT$
titán
válasz Cathfaern #37623 üzenetére
Hát nem tudom:
-manapság már a rangednek is kell szaladgálnia
-a dk példánál maradva: az egyik dotot ő is fel tudta távolról pakolni, outbreak-kel meg már mindkettőt
-a melee általában gyorsabban mozog, és/vagy egyéb módon könnyebben elér a céljáhozMivel van dk-m és lockom is, így élesben is látom a dolgot. Hogy mást ne mondjak, DK prio:
1. Diseases
2. Obliterate if both Frost/Unholy pairs and/or both Death runes are up, or if Killing Machine is procced
3. Frost Strike if RP capped
4. Rime
5. Obliterate
6. Frost Strike
Ebből a 2-5 és a 3-6 ugyanaz (meg az 1-4 is részben.)Ezzel szemben a destro lock:
1. Improved Soul Fire (Keep this buff up!)
2. Demon Soul
3. Immolate
4. Conflagrate
5. Fel Flame (4pc T11 Proc Only!)
6. Bane of Doom
7. Corruption
8. Shadowflame
9. Soul Fire (Empowered Imp)
10. Chaos Bolt
11. Shadowburn (Sub 20% HP)
12. Incinerate
Ebből csak az 1-9 ugyanaz, de pl nem írja a coe-t, nem írja a petet (amit néha vissza kell hívni).Mivel mindkét class-szal játszok, ezért nekem mindegy, hogy melyik jobb/rosszabb a másikhoz képest, csak azt akartam megmutatni, hogy egy locknak mennyivel nehezebb dolga van, mint pl egy dk-nak.
Dive ever, work never.
-
kenwood
veterán
válasz DebilEvil #37621 üzenetére
bocsi,10-esre gondoltam ( 25-ben amugy sem a 45-50k dps priestek vezetnek)
25-ben lehet bohockodni,kiveve az olyan fighotokon,ahol sok hely kell ( pl Al Akir)Persze council Hc mas tema,de az mar normalban is remlalom,melee szemszogbol.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #37625 üzenetére
Azért kicsit csalóka ám az 12 pont locknál. Pl. DK csak annyit ír, hogy Diseases, pedig azt szét lehetne bontani, a lockos írja a nagy CD-ket, a DK nem, stb. Két más stílusban megírt prioritás listát hiba 1-1-ben összehasonlítani.
Arról nem is beszélve, hogy locknál lényegében 1 proc van (vagy kettő full t11-ben), míg DK esetén a runa visszatöltődés proc alapú, emlékeim szerint az RP generálás se teljesen determinisztikus, tehát összességében a locknak sokkal kötöttebb rotája van, kiszámíthatóbb, kevésbé kell figyelni a változásokra. Lényegében locknak lehet rotát írni, csak túl hosszú lenne, DK-nak nem is lehet.
Pet kérdéskör: én még mindig tartom, hogy melee-nek többet kell mozognia, ez kb. kiegyenlíti azt, hogy locknak meg néha pettel van dolga.Szóval összességében szerintem kár önmagában megitélni egy-egy kaszttal való dps-elés bonyolultságát abból, hogy hány skillt használ. Igazából még az se mérvadó, hogy te könnyebben dps-elsz DK-val, mert ismerek olyat aki nagyon profi lockkal, de melee-vel egyszerűen nem tud értékelhető dps-t kitolni.
-
F-ECT$
titán
válasz Cathfaern #37628 üzenetére
-Dk esetén kb 5 gombot kell nyomni, a skillek elférne 2 baron. A locknál 10+ gombot kell nyomni, a skillekhez még a 2 oldalsó bart is be kell kapcsolni.
-Amit kicsit igazságtalannak érzek, hogy míg a DK 1 (max 2 ha az outbreak cd-n van) gomb után tolhatja a max dps-t, addig a locknak sokkal több idő kell, mire belekezdhet a rotába.Dive ever, work never.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Arnold2 #37630 üzenetére
Nem hiszem, hogy te lennél az akire gondoltam... de lehet akkor ez egyfajta lock betegség
F-ECT$:
1. Ugyebár itt befigyel az, hogy a DK hibrid. Egy kasztnak nem adhatnak X db-nál több képességet, mert kezelhetetlen lenne, így nyilván hibrideknek kicsit kevesebb skill jut 1-1 specre, mint a pure dps kasztoknak. Ettől függetlenül a rota akár még lehet bonyolultabb is.
2. Ez jogos, de itt jön be az, hogy nem lehet mindegyik kaszt egyforma. És oké, hogy locknak több idő mire felépül a dps-e, de ha el kell távolodnia a bosstól, akkor a lock továbbra is tudja sebezni, dk meg többé-kevésbé csak leseget.[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
válasz Cathfaern #37632 üzenetére
Már az első válasz után értettem az álláspontodat, csak itt unatkozok a melóban, és jó volt kicsit vitatkozni
Egyébként pont a cica dps-ről hallottam, hogy az az egyik legnehezebb (még csak 62-es a druidám, így nem tudom ezt alátámasztani), pedig az is hibrid
Dive ever, work never.
-
Wolverine
félisten
válasz F-ECT$ #37631 üzenetére
Annál többet. A disease-megújítás simán elvihet 4-et is (a 2 disease mellett a glyphelt Blood Boil és az Outbreak) Nem mellesleg ha minden kaszt azonnal elkezdhetné a maxot tolni, akkor hol lenne az egyediség? Már így is a homogenizáció miatt problémáznak évek óta.
szerk: a cicán egyébként sokat könnyített, hogy a Savage Roar már csak a fehér sebzésre hat és nem kell fenntartani. De a WotLK-ban... a wow.hu-n sokszor linkeltek egy képet, ha visszanézel, meg fogod ismerni
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Wolverine #37634 üzenetére
Örök kedvenc
Amúgy nagyon élvezetes volt azt a rotát tolni, csak iszonyat fárasztó is Simán mozgott az ember dps-e 5-6k és 15k között attól függően mennyire figyelt oda annál a pullnál...
Egyébként a feral druid rota tipikusan jó példa arra, hogy kevés skillel is lehet bonyolult rotát csinálni, ugyanis 5-6 skillnél több nem kellett hozzá (nagy cd-ket leszámítva).
Főleg annak a fényében jó példa ez, hogy elvileg a tank feralnak is ugyanannyi skillje volt kb, mégis a játék egyik legegyszerűbb rotája volt az övé.[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
de hülye vagyok. írtam h nem megy a necrosis, de megy csak be kell kapcsolni h out of dateet is bekapcsolja így megy a fizzle, simpleunitframes, meg selljunk is.
-
ígyvanferi
addikt
Na jól van, azt sikerült ebből a pár HSZ-ből leszűrnöm, hogy nem a legkönnyebb kaszt-talent párossal játszom, másrészt simán lehetne jobb is, csak oda kell figyelni.
Nem meglepő akkor az sem, hogy a DK-val jobban megy a dolog, tényleg egyszerűbb vele a mutatvány.
Worldoflogst nézegettem, majd legközelebb alaposan kielemzem a teljesítményemet azokhoz mérten, melyik spell hány százalékát adja az össz dmg-nek, stb.
EJ-n sajnos még folyamatban van a shadowpriest szekció feltöltése, stat prio, opening sequence pl. még nincs. A többivel meg nagyjából tisztában vagyok.
Nem meglepő módon nem vagyok HC raider, még csak igazán raider sem, az a néhány sima 10-es killem is healerként van, csak inkább a saját megnyugtatásomra akarom fejleszteni a dps-emet. -
kkoornel
csendes tag
Mitől lehet az, hogy nem látszódik a warlockom petjének a spell listje?
-
whitezo88
nagyúr
Thrall, Jaina és Gru(u)l
[link]
-
Onamish
csendes tag
Hagyom most a retri palát egy ideig, annyira "szax". Néhány partimentéstől eltekintve (jókor elnyomott lay on hands, vagy hands of protection) nem nagyon volt vele sikerélményem. A 4-5k elmaradás az azonos item lvl-ű többi dpstől elég hervasztó, 5 fős partiban még valamennyire kompenzálja a buff és az aura, de raiden már nem sokat ér.
Imperare sibi maximum imperium est.
-
válasz Onamish #37649 üzenetére
Próbáld ki vele a tankolást vagy a healt. Utóbbit én is ki akarom majd próbálni, tankként annyira bejött, hogy én végig úgy fejlődtem vele, és mostanra már eszembe sem jutna dps-elni palával.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...