Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz DrGonzo22 #32093 üzenetére

    A WoW PVE része nem e-sport. E-sport az, aminek nézőközönsége van, amiből versenyeket rendeznek, ami nézhető, követhető. Ahol vannak közvetítések, kommentárral, és ami a legfontosabb: aminek a szponzorálásában és közvetítétésben pénz van (Ensidia-t hagyjuk, kivétel, ráadásul ott se az egész guild kap fizetést, mint egy sport esetén). Az, hogy néhány ember nagyon sok időt beleöl és komolyan veszi, még nem teszi sporttá.

    Igazából olvastad a Cata-val kapcsolatos infókat, vagy csak annyit hallottál, hogy ugyanaz a loot/achi 10-esben és 25-ösben? Ugyanis a tények (értsd: bluepostban le lett írva, hogy így lesz) :
    - 25-ös normálban fejenként több badge lesz, mint 10-esben (és elképzelhető, hogy loot is több lesz)
    - 25-ös HC-ban több loot is lesz fejenként
    - A jelenlegi 10 fősök szándékosan könnyebbek, mint a 25-ösök. Ennek az egyik oka, hogy rosszabb lootra vannak tuningolva (próbáltad már ICC10-et úgy, hogy mindenki csak ToC10-ből van felöltözve?), másik oka, hogy szándékosan könnyebbre tervezték őket. Ellenben Cata-ban ugyanolyan nehézségre fogják belőni mindkettőt, már tervezési szinten is. És mivel nem lehet majd overgearelni (adott contentben), ezért gyakorlatban sem lesz könnyebb (pontosabban valószínűleg az lesz a helyzet, hogy bizonyos fightok könnyebbek lesznek kicsit 10-esben, másik meg 25-ösben). Szóval, mégegyszer: azért csináltátok meg könnyebben az ICC10, ToC10 és ToGC10 raideket, mert egyrészt overgearelve voltatok, másrészt alapból könnyebbre lettek tervezve.

    Spell range-ről:
    A duplát csak hasból írtam, lehet 10 yard helyett 12 vagy 15 is, nem ez a lényeg. Azzal, hogy ezek úgy lennének tervezve, hogy pont ki tudj érni belőle, és ha nem akkor meghalsz, két probléma van:
    1. Ha így lenne, akkor még a HC guildek se tudnák letolni, mert reakcióidő, lag, stb miatt nem lehet mindig pont kiérni belőle
    2. Cata-ban nem lesz ilyen mértékű spike dmg. Healerként nem az lesz a feladat, hogy mindenkit tarts maxon, vagy meghal az első kósza (kikerülhetetlen) aoe-ben, hanem hogy tartsd mindenkit megfelelő szinten, hogy ne halljon meg, de közben maradjon manád is. Emiatt nem csak a tankokat érő sebzés lesz más típusú, mint jelenleg, hanem a raidet érő is

    "A legkisebb beavatkozás a küzdőtér arányos csökkentése"
    Elméleti oldalról igen, design munka szempontjából többé-kevésbé lehetetlen megoldani (úgy, hogy ne legyen erőltetett). Kétlem, hogy ehhez az eszközhöz nyúlnának, főleg, hogy megoldható máshogy is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák