Új hozzászólás Aktív témák

  • Plasticbomb

    addikt

    válasz Simulacrum #64816 üzenetére

    1; Gondolj bele, mennyi töltésidővel kell számolni egy 8-10 artyval. Ha maximalizálni akarom a sebzést, akkor az első spotra már készen kell állnom, lehetőleg fullra odaszűkülve. Márpedig maximalizálni akarom, mert különben lófütty xpt kapok... Lásd, artyval kb még soha nem voltam top xp, pedig simán csináltam már high calibert, stb.
    2;Counter Arty. Mikor artyztál utoljára? Volt közben egy tracer módosítás. Eléggé megnehezítette a tracer alapján counter artyzást.
    3; Ha nincs arty, akkor van 10-10 TD simán. Varázserdő megvan?
    4,RHM! 4 skilles optika és ventivel felszerelt tpe59 legényéggel 100 méteről neki van ideje nyugodtan becélozni és meglőni a torony kupakot, miközben a typeom a lövéskor sem veszi észre! 100 méterről! És nem az egyedüli TD akit kb csak akkor veszel észre, ha nekimész. Míg ő kilométerekről lát téged.

    Nem az a baj, hogy minden csatában van egy-2 arty. hanem amikor 4-5. 1-1 arty mindkét oldalon frankó. 2 esetében már simán van, hogy megjelölöm, hogy lövöm, és a másik leszarja és kikapja. Szal egymás elől veszik el a sebzést. 3 és több ugyanez, csak sokkal hatványozottabban.

    Más is mondta: Közelíts meg egy E3at, hogy beflankeld, úgy hogy mögötte még vannak öten. Jó eséllyel az első felvillanásnál szét is van csapkodva a pici popsid. És a gold sem hatásos, főleg, ha rossz a szög. T95 vs E3 Prohorovka 1-2 sor. Volt benne részem. Túl alacsonyan voltam T95el, én nem láttam kb a kupakján kívül semmit, ami ugye lutri alacsonyabbról, illetve lőhetetlen, míg ő lazán szétlőtt engem.

    [ Szerkesztve ]

    ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)

Új hozzászólás Aktív témák