-
GAMEPOD.hu
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
S.Copperpot
tag
válasz Iron Funeral #64794 üzenetére
"akkor be szoktam menni középre, kikukkantani" - lásd, amit az előbb írtam. Szinte minden csatában van egy okos, aki legtöbbször ugyanott kezd el nézelődni... Valszeg az S-51 is számított valakire, ezért előre becélozta a helyet.
We have our own place in the universe, and it is a dark, cruel role we play. We are the revolutionaries, we are the usurpers to the heavenly thrones. We are the enemies of the Gods.
-
rlazol
addikt
válasz #40993792 #64786 üzenetére
írtam már korábban, magamból kiindulva a tomato-k99% nincs tisztában azzal, h ő tomato. Nem tartja magát talán topnak, de átlagosnak érzi magát. Próbál fejlődni, de nem tudja, hol tud segítséget kérni, miből tud tanulni.
Ha a játék egy bizony WR/WN8/dmg alatt egyszerűen elküldené az illetőt pár gyakorló csatába, vagy beosztaná szakaszba erre vállalkozó jobb játékosokkal (mentor rendszer), sok tomatonak nyílna ki a csipája.Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
tag
-
SoulReaver
veterán
Nagyon fogok szívni az AMX 12 t -vel? Vagy T21 inkább?
-
csapee
senior tag
A Gw Tiger (a prototype ugyanaz igy egynek veszem) 200-250 csata alatt egyszer sebzett maximumot egy Amx50b-be, amugy nagy atlagban inkabb 500. Pedig ez eleg nagy alphaju lenne. A zero sebzest nem vettem be az atlagba mert ugy siralmas lenne. Ezt a 42seces toltesidovel szamolva meg se kozeliti egy Borsigot. En csak akkor mozgok ovatosabban ha arty szakasz van, azok kepesek fokuszolni az meg mar nem vicces. Kicsit tul van misztifikalva.
Az Amx12t-t nagyon szerettem foleg ha T10-be tett, mivel ugyse lo at semmit igy nem zavart a celozgatas. A spotsebzes meg itt a legnagyobb. Lassan fordul foleg az Amxhez kepest de nem olyan veszes.
[ Szerkesztve ]
Csapee
-
Iron Funeral
őstag
válasz S.Copperpot #64802 üzenetére
Ez konkrétan min változtat? Becélozhatok én is helyeket a kis medium tankjaimmal és mégsem fogokok több százat sebezni azzal, hogy mellélövök.
(#64795) vhw: na de ezzel el is érkeztünk ahhoz amit mondatm, hogy beza az arty ne ma hátul kempelőket bünteti hanem azokat akik mennek és csinálnák a dolgukat, köszi
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
emre
veterán
válasz SoulReaver #64807 üzenetére
A scout játék mindig dupla vagy semmi.
Ha jól játszol a 12t-vel akkor elfogy a lőszered. A 13-75-nél ez a veszély nem fenyeget de ott már kevés a pen. Jó majd a 13-90-nél kezdődik.
A t21 olyan semmilyen, túl kell esni rajta, és a T71 lesz igazi fun, a T69 meg egy teljesen más világ.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
dfsz34
őstag
válasz Iron Funeral #64809 üzenetére
Szerintem az arty téma kimeríthetetlen, de úgysem fogod meggyőzni azokat, akik nem hajlandóak gondolkodni. Me' ami a játékban van az el kell fogadni, nem szabad gondolkodni. Mindegy is.
Az biztos, hogy az artyk nélkül nagyon jól meglenne a játék és ahogy kifejtettem nőne a játék élmény, hiszen lehetne kreatívabban is játszani, nem kéne sablonosan. Amúgy ez is tipikus WG féle megoldás volt, hogy elbújnak a játékosok az arty-k elől? Jó, akkor kitaláljuk a brit artykat amik nagyobb ívben lőnek és sokkal több helyre is be tudnak lőni. Így már alig marad tényleges igazi fedezék. Annyiban rendesek voltak, hogy pl az fv304-nek kicsi lőtávot és arty szemmel kicsi alfa sebzést adtak, de amúgy nagyon kilóg a lóláb a WG féle "megoldás" esetében.
Az is igaz, annyi lehet az artyk védelmében, hogy vannak nehéz helyzetek, amikor beássa magát és keményfejű vagy jól páncélozott tank, de erre sem kell arty igazság szerinte. Van HE (esetleg ballanszolnák a sebzését és kész), van arany lőszer, oda lehet hívni a brutál penes saját TD-t illetve lehetne flankolni, illetve lehetne csapatmunka, de persze az nincs, de mint elméleti megoldás ott van. Az is egy baromság szerintem, hogy ott van egy kemény ellenfél és akkor sírok az artynak, hogy szedje ki, ahelyett, hogy kitalálnék valamit magam.
Azt kell megérteni, amit mondott is a WG, hogy nem fognak hozzányúlni (egészen biztosan főleg üzleti okokból, a játékmenetre gyakorolt hatás egy baromság, mellébeszélés, sokkal hatékonyabban meg lehetne oldani a kempelés kérdését, rengeteg jobb javaslat is van), úgyhogy el kell fogadni a létüket, lázadni felesleges ellenük, bár tény, hogy a nemtetszést le lehet írni és már miért ne lehetne gondolkodni a játékról magáról? Az a baj sok ember nem akar gondolkodni és nem szeretik azt sem ha valaki más gondolkodik sajnos... fogadd el, legyél nagyvonalú és hagyd őket "nyerni"
-
Iron Funeral
őstag
válasz dfsz34 #64811 üzenetére
Amúgy lehetne ezt értelmesen csinálni, ott van a Warthunder példának okáért, ha hívják a tüzérséget akkor szólnak neked hogy lehívták az áldást a területedre, van lehetőséged időben elmenni onnan, ha maradsz akkor meg jó eséllyel agyoncsap, great success. Emellé hozzájön hogy nincs játszható arty tehát a játékos sem fog azért anyázni mert most éppen mellé lőtt vagy mert pont 568-at sebzett csak pedig azt a tankot amúgy egy lövésből kellene kiraknia.
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
vhw
addikt
válasz Iron Funeral #64809 üzenetére
De nem a dolgukat csinálják, hanem;
- kényszeredetten próbálnak olyan helyen maradni, ahol nem kéne, mert nem védhető, főleg artykkal szemben. Meglövik őket de nem mennek el onnan (még csak azt se várják meg, hogy eltűnjön róluk a spot), csak anyáznak míg szét nem lövik őket. Mintha oda lenne betonozva a tankjuk abba a pozícióba és onnan nem mehetnének el. (nem 5-10 méterrel odébb - ezzel még arty szempontból ugyanott maradtak)
- egyáltalán nem időzítik a mozgásukat, nem figyelik a minimapet, nem néznek szét maguk körül, nem akkor mozdulnak ki, amikor már ellőtte magát vagy amikor jó eséllyel nem az ő oldalukkal van elfoglalva az arty. Amint lövést kapnak ők, vagy épp közeli csapattársuk akkor húzodnak vissza, blokkolnak le, figyelmen kívül hagyva a tényt, hogy most már artyt illetően szabad lenne a pálya.
Az arty azt tudja lőni akit lát, egyértelmű, hogy nem a bázist kempelő tankokat fogja lőni, akiket senki nem spotol. A frontvonalban is lehet kempelő tank - ezt látja az arty - ezt (is) fogja lőni. (inkább egy mozdulatlan, jórészt álladóan spotolt tankot, mint egy sunyi, véletlenszerűen fel-fel villanó, folyton mozgó játékost)
Tiszta sor, hogy a tapasztalatlan játékosok soha nem tűnnek majd el, aki viszont szeretne feljebb lépni, tudatosan szeretne fejlődni, jobb eredményeket elérni, annak számolnia kell velük; intézze úgy, hogy ne ő legyen a kényelmesebb célpont, hanem ők;
- menjenek ők előre
- nem kell őket olyan pozícióba követni, ahonnan később nem lehet kijönni élve
- legyenek ők akik spotolva maradnak mire újra betölt az artyTetszik-nem tetszik, ha már aktív ko-operációban nem lehet sok játékosra számítani, akkor csak így lehet hasznukat venni; meat-shield.
Senki nem állítja, hogy mindez könnyű; sok tapasztalatot, figyelmet, ismeretet igényel. De mindenképp elsajátítható. És az anyázással szemben van eredménye.
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
dfsz34
őstag
válasz Iron Funeral #64813 üzenetére
Igen, csak ha nem lenne arty, akkor a WG elveszítene x darab játékost, akik lehet, hogy a csatáik döntő részét artyval nyomják vagy csak artyval tudnak értelmesen menni.
Üzlet, ennyi, gondolkodni sem hajlandóak alternatív megoldásban.
Elküldtem FTR-nek azt az ötletemet, hogy ha egy kemény kemper nem hagyja el a 15m sugarú kört 1 percen belül (lehet más paraméter is, ez amolyan has per kb) akkor indul egy visszaszámlálás és felspotolódik, ha még akkor sem mozdul. Kivétel az lenne, ha ő maga spotol (passzív scout), arty (mert azoknak "muszáj" kempelni) meg ha közben már felspotolták.
Azt mondta tulajdonképpen nem rossz ötlet és segít a továbbításban, aztán meglátjuk. Kempelés ellen szerintem ez jó lenne.
-
Simulacrum
senior tag
válasz Bingisz #64777 üzenetére
Hagyjuk már! Többször mondta már csak artyval játszó, hogy természetesen a lightokat és a medeket fogja lőni, egyrészt mert azok veszélyeztetik az ő játékát, másrészt mert azok villannak föl. Minden artysta azonnal ráfordul az első spotra és lövi a lightokat-medeket. Annyira ritkán látni már counter artyzást.
És fordítva is igaz, ha nincs arty mindenki bátra játszik, legyen akár TD-vel is.
Lehet itt mutatni sok TD-s képeket, de kit érdekelnek, ha sokan vannak? Egy normálisan kifejlesztett med vagy light harckocsi, ami álcával, optikával van felszerelve, normális skilles legénységgel annak semmi félnivalója nincs a TD-ktől, mert sokat ő vesz észre hamarabb, ha pedig nem akkor is tudja egy pár csata után az összes TD helyet bárki és azt óvatosan közelíti meg.
Keveset játszom mostanában, de úgy vettem észre egyre több az artysta megint. Semmi szükség nem lenne rájuk ebben a játékban. -
Diarmand
senior tag
válasz dfsz34 #64811 üzenetére
Már megint az a fölényeskedő mentalitás, hogy amit más gondol az hülyeség és nem úgy van, de amit te írsz, azt el kell fogadni, mert te csak az igazat és az okosat tudod idevésni.
Tehát ne legyenek artyk. Rendben.
- Láttad az általam betett képeket? Túl sok ilyen csata van, több, mint amennyinek lennie kellene.
- Az artykat már nerfelték egyszer. Anno egy GWPanther teljesen beszükülve 100%-ra el tudodd találni egy álló nehéztankot, manapság ez legyen olyan 35%. És ez még mindig pontos arty.
- Jóval több heavy és td lenne, ami még több campfestet idézne elő.
- Kreatívabb játék. Mitől lenne kreatívabb? Több felé lehetne menni? Nem. Más útvonalak is megnyílnának? Nem. Megszűnnének a campfestek? Nem, lásd előző. Jobban ki lehetne állni a nyílt mezőre? Ja. Egy kicsit. Ha hülye vagy. Mer' ugyanúgy agyonlőnek.
- HE lőszer? Hehehehehe... hatalmas poén. Aranylőszer? Wow... na üssél meg KV1 arannyal egy hull down T29-et. Nem annyira végletekben gondolkodva, egyrészt nem mindenki használ, vagy mire igazán kéne,addigra elfogy, vagy akár az arany se viszi át stb... különben is minek tanítod a jónépet a skilless-ségre?
- Odahívni valakit? Ugyanazt a játsszuk? Már annak is örülni lehet ha figyelnek az F7 nyomogatásra, nem hogy még odajöjjön csak azért, mert nem bírok el egy E3-mal.
- Flankelni. Nem mindig van erre lehetőség. Millió meg egy példa van arra, hogy most lehet, most meg nem, nem kellenek ide. Előfordul olyan, mikor nem lehet.
- Amikor betalál a Zarty, akkor kapja be. De mikor segít, akkor persze mosolyogtok meg nyomkodjátok az F5-öt, meg mennek chatbe a thx-ek.
- Az is milyen GJ arty nem, mikor a lassú szaroddal nem érsz vissza resetelni és már vörös fejjel üvöltenél mert bukjátok a meccset, de van 3-4-xk sebzésed és az arty visszalövi a bázist? Vagy ilyenkor sem jó az arty?Ez pedig a lényeg:
Az a baj sok ember nem akar gondolkodni és nem szeretik azt sem ha valaki más gondolkodik sajnos
Én sem értem, hogy a frászba nem lehet alkalmazkodni az artykhoz. A sírás és a stathúzás az megy, de ez már nem.Ez csak feltételezés, ezért nem lehet komolyan venni:
Igen, csak ha nem lenne arty, akkor a WG elveszítene x darab játékost, akik lehet, hogy a csatáik döntő részét artyval nyomják vagy csak artyval tudnak értelmesen menni. -
vhw
addikt
válasz dfsz34 #64815 üzenetére
Most akkor az arty a probléma vagy a kemperek?
Az arty nem a hátul maradt, sosem spotolt tankok ellen van kitalálva, hanem;
- a beállt frontok felpuhítására - amikor bekempel a két csapat ugyanannak a sziklának/dombnak/háztömbnek a két oldalára és várnak, hogy a másik kövesse el a hibát. Ilyenkor lehet megmozdítani az embereket egy jól elhelyezett artyval.- a hulldown-ba beásott tankok ellen, amiket nem lehet flankelni, mert nekik is vannak csapattársaik.
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
Bingisz
addikt
válasz Simulacrum #64816 üzenetére
Jaja. Odaosonsz a TD-hez, mondjuk egy hull-down E3-hoz/JagE100-hoz/Ob 263-hoz, jól kispotold és? Utána mi lesz? Majd a ti tankjaitok próbálják belőni 300 méterről a gyenge pontjukat? Főleg úgy, hogy egy jól skillezett tier 10 TD-nek simán van annyi látótávja, mint egy mednek, szóval sokkal közelebb nem mehetsz hozzájuk, mert kispottolnak.
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
Iron Funeral
őstag
válasz Simulacrum #64816 üzenetére
Ott a pont, hidden village mapon sem azért célozta az S-51 a dombot mert úgy gondolta, hogy a Maus fog ott kempelni a játék kezdete után 40 másodperccel.
(#64820) Bingisz: Ha nagyon megerőltetem magam akkor azért egy tizes meddel elzavarok minden hulldown tankot kivéve az E3-at és IS-7et, bár ezeket sem lehetetlen csak elcseszettül nehéz (nerf e3 pls). Amúgy meg van a te csapatodban is TD vagy legalább egy E-100 (azért ez nem egy ritka tank) és ha mással nem is akkor egy-egy HE-vel odébb lehet tessékelni az ellent (kilőtt löveg, lövész, stb).
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
vhw
addikt
válasz Iron Funeral #64821 üzenetére
200-300-as HE pötyögtetéstől nem tudom melyik komoly hulldown tank fog fejvesztve menekülni... Főleg, ha ő mindig normál sebzéssel díjazhatja a HE dobálózást - ki fogyna el előbb HP-ból?
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
rudii
tag
Sziasztok! Szakaszt társakat keresnék T10be! Artysok ha lehet kíméljenek. Aki szeretne jönni vegyen fel: rudii
-
-
mcwolf79
veterán
válasz Simulacrum #64823 üzenetére
E3-at még prémlőszerrel sem könnyű elporlsztani.
E100 prémammo-val is hajlamos pattanni elég sűrűn.Diarmand:
mindig megmosolyogtatsz,mikor az objektivitásról papolsz (TOG)Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
-
Diarmand
senior tag
Aha, aha, aha, szal azt mondod, hogy a TOG szar tank ugye? Hogy nincs páncélja, lassú, mint a tetű (mint egy naagy-naagy-naagy tetű) és sok a lelőhető hp róla? Érdekes. Az fel sem merült benned, hogy ez az egyetlen olyan tank a játékban, aminek két teljesen egyedi tulajdonsága is van igaz? Hát persze, hogy nem. Az egyik a HP a Páncél, a másik, maga a HP pool, ami ezeröccá. Kérlek alássan, mindenféle túlzással állíthatom Neked, hogy én egész jól tudom használni a TOG-ot és asszem ez látszik is. Csak mert te még az életben nem mentél vele és nem értesz hozzá, ne sajnáld le, mert lehet, hogy még egyszer kikapsz ellenfélnek T6-ban TOG-ommal
Ja és ma este elalvás előtt nézz be az ágyad alá, nehogy elkapjon a rézcsövű TOG és fájó popóval ébredj
[ Szerkesztve ]
-
Plasticbomb
addikt
válasz Simulacrum #64816 üzenetére
1; Gondolj bele, mennyi töltésidővel kell számolni egy 8-10 artyval. Ha maximalizálni akarom a sebzést, akkor az első spotra már készen kell állnom, lehetőleg fullra odaszűkülve. Márpedig maximalizálni akarom, mert különben lófütty xpt kapok... Lásd, artyval kb még soha nem voltam top xp, pedig simán csináltam már high calibert, stb.
2;Counter Arty. Mikor artyztál utoljára? Volt közben egy tracer módosítás. Eléggé megnehezítette a tracer alapján counter artyzást.
3; Ha nincs arty, akkor van 10-10 TD simán. Varázserdő megvan?
4,RHM! 4 skilles optika és ventivel felszerelt tpe59 legényéggel 100 méteről neki van ideje nyugodtan becélozni és meglőni a torony kupakot, miközben a typeom a lövéskor sem veszi észre! 100 méterről! És nem az egyedüli TD akit kb csak akkor veszel észre, ha nekimész. Míg ő kilométerekről lát téged.Nem az a baj, hogy minden csatában van egy-2 arty. hanem amikor 4-5. 1-1 arty mindkét oldalon frankó. 2 esetében már simán van, hogy megjelölöm, hogy lövöm, és a másik leszarja és kikapja. Szal egymás elől veszik el a sebzést. 3 és több ugyanez, csak sokkal hatványozottabban.
Más is mondta: Közelíts meg egy E3at, hogy beflankeld, úgy hogy mögötte még vannak öten. Jó eséllyel az első felvillanásnál szét is van csapkodva a pici popsid. És a gold sem hatásos, főleg, ha rossz a szög. T95 vs E3 Prohorovka 1-2 sor. Volt benne részem. Túl alacsonyan voltam T95el, én nem láttam kb a kupakján kívül semmit, ami ugye lutri alacsonyabbról, illetve lőhetetlen, míg ő lazán szétlőtt engem.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
vhw
addikt
Érdekes...
hogy a hulldown tankokra, nagy TD-kre milyen könnyedén repkednek a megoldások; flankelni, felspotolni, gold ammo, HE lőszer...Ám az arty az leküzdhetetlen akadály... az mindig maxot sebez, mindig telibever, azt sose lehet spotolni, az ellől sose lehet elbújni...
De egy beásott E3 likvidálása a sleppjével együtt az csemege.
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
Bingisz
addikt
válasz Plasticbomb #64835 üzenetére
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
Plasticbomb
addikt
válasz Bingisz #64837 üzenetére
Csak rá is kell látni. Sajnos pozíció előnyben volt, én csak a kupakot láttam fel fel villanni. Ha már láttam volna azt a pontot, akkor régen megpróbálkozom pl a képen a tank bal felső oldalán látható kukucskáló nyílással. Régen ott szét lehetett verni, nem tudom, ez most is megvan e még. Azért volt pozíció előnyben, mert kb a mi spotterünk valami csodás módon képtelen volt felspottolni, mielőtt elpárolgott volna, aztán jött az E100 meg az E75 is, mindkettő párolgott kb. Aztán én párologtam.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
S.Copperpot
tag
válasz Iron Funeral #64809 üzenetére
Hát azon, hogy hogyan vezeted a tankodat, hol állsz meg, mennyi időre, hogyan nyomulsz előre és vonulsz vissza. A fenébe is, még azt is befolyásolja, hogy honnan lövök, és honnan nem! Ezen kívül más most nem jut eszembe.
Amúgy elgondolkoztál már azon, hogy a kis medium tankjaidnak nagyobb a DPM-je, mint az artinak, de legalábbis összehasonlítható a két érték? http://tank-compare.com/en/compare/t-62a/t92#T1=403I329I277I503I188&T2=51I46I36I63I113
Amúgy félreértesz, én nem akarok vitatkozni veled, tőlem nyugodtan sírhatsz az artisták miatt, csak megjegyeztem, hogy a számodra rendkívül ravasznak tűnő taktikád hogyan vezethetett egy szép nagy S-51 puszihoz.
We have our own place in the universe, and it is a dark, cruel role we play. We are the revolutionaries, we are the usurpers to the heavenly thrones. We are the enemies of the Gods.
-
mcwolf79
veterán
válasz Diarmand #64833 üzenetére
Már megint az a fölényeskedő mentalitás, hogy amit más gondol az hülyeség és nem úgy van, de amit te írsz, azt el kell fogadni, mert te csak az igazat és az okosat tudod idevésni.
Tessék elfogadni, hogy valaki NEM szeret a TOG-gal játszani
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Diarmand
senior tag
válasz mcwolf79 #64840 üzenetére
Anno is leírtam, de úgy látom túl primitív vagy ahhoz, hogy leessen vagy megjegyezd. Amikor akosf-vel "vitatkoztam" erről, ugyanígy belekötöttél (ne feledd, visszakereshető) és akkor is leírtam, hogy mindenki más fel bírta fogni annak aminek szántam -> lásd poénnak, csak te nem
Erre most ugyanezt eljátszod megint. Mond, nem szokott kongani a fejed?
-
Bingisz
addikt
Van aki nem szeret TOG-al játszani???
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
Iron Funeral
őstag
Te hogyan spotolod a map másik felén levő, 63 bokor meg 4 szemétkupac mögötti artyt? Hála égnek a WG úgy szórakozott az idők folyamán a tracerekkel, hogy nehéz legyen megtalálni az artykat ha netán counterelni szeretnél. És ha meg is találod persze akkor is rá vagy utalva az RNG jótékonyságára, az nem teszi meg, ha nem találod mert az csak időpocsékolás, eközben lőhetnéd a tankokat is.
Amúgy igen, elég sokszor telibe veri az embert, persze jó eséllyel lő mellé, de nem baj a csodás splash miatt, akkor is jó nagyot kapsz. El kellene menni a domb mögül? De hát akkor meg a többi tank lő szét! Hol itt a lehetőség a kontrajátékra? Én bemegyek a fedezék mögé a tankok elől, ez kontrajáték, de utána kipiszkál onnan az arty, ami megint kontrajáték, de erre én hol tudok reagálni? Sehol. Ha ott maradok akkor az arty vág ki, ha kimegyek akkor meg a tankok, remek lehetőségek.
Legyek passzív? Ne csináljak első spotokat? Ne akarjak kulcs helyeket elfoglalni? Minek nyomok rá a battle gombra akkor? Arty körül forog a játék? Kit érdekel, ez így jó! (Itt megjegyzem, hogy értelemszerűen csak akkor forog körülötte ha van a játékban arty, és akkor sem annyira mint 0.8.6 előtt, ...szerencsére.)
Megint csak ott vagyunk, hogy az agresszív játékot bünteti az arty, és nem a passzivitást és kempelést.Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
vhw
addikt
válasz Iron Funeral #64843 üzenetére
Egy beálló front, sziklák mögül lövöldöző állóháború az nem passzivitás?
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
vhw
addikt
válasz Iron Funeral #64845 üzenetére
Lőni persze fogják egymást, mert mindig lesz hülye aki kimászik a többi elé... de a cél nem ez lenne.
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
Patrick76496
őstag
válasz bigobert #64761 üzenetére
Az, hogy egyike a dedikált camper pályáknak (főleg T9-10-ben), plusz az arty-k kedvence.
Azzal viszont egyet értek, hogy ráférne a light-okra a buff. Én medként szeretem használni a WZ-132-t, amire jó is lenne a saját szintű tankjai között, spotolni viszont ilyen pályákon tényleg nem lehet. De az a szomorú, hogy sok dolgot még oldalról sem üt át, pedig ez a light tank rendelkezik a legnagyobb átütéssel a játékban a saját osztályában. Randomban játszani szopás vele, viszont stronkhold módban nagyon jó kis gépezet tud lenni.
"I have a few jokes about unemployed people but none of them seem to work.."
-
vJokka
aktív tag
Ez most jólesett a sok paradicsom-terrorista csapat után
Victory!
Battle: Prokhorovka
Vehicle: Object 261
Experience received: 4 185 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 68 979
Battle achievements: High Caliber, Gore's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"Artifóboknak különösen ajánlott
"I'm Gonna Sine Yo Pitty on da Runny Kine!"
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***
- Ukrajnai háború
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Stellar Blade
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gitáros topic
- EAFC 24
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- iPad Air 1 alkatrésznek eladó
- A képen látható PC házak egyikét keresem
- BONTATLAN ÚJ iPad Pro 2021 2022 M1 M2 Chip 11 és 12,9 128-2000GB DEÁK TÉRNÉL AZONNAL ÁTVEHETŐ
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 36GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel