-
GAMEPOD.hu
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dfsz34
őstag
válasz TESCO-Zsömle #49919 üzenetére
1) Már az is sokat segítene, ha tegyük fel a mostani mm kiválasztana 30 játékost, eddig gondolom az egyszerűek is tudnak követni, semmi változás.
Utána egy algoritmus, ami figyelembe venne egy csomó szempontot (játékos tudása, tank felszereltsége, akár figyelhetné az adott napi eredményeket, ki van leszálló ágban stb stb), megpróbálná a lehetőségek szerint kiegyensúlyozni a két csapatot.
Hangsúlyozom, ugyanarról a 30 játékosról beszélek, mert különben jönnek a károgók, hogy mennyit köll várni.
Ez egy nagyon könnyen megvalósítható dolog lenne.
2) Az RNG mágiát minimálisra szorítani, mert jelenleg túlságosan beleszól a csatába. Túl gyakran nem engedi kilőni a tankot, ott futkos egy csomó két számjegyű hp-s tank, de lepattanó, kritikál nulla meg totál mellé, ilyeneket lehet rájuk lőni. Ez nagyon gyakori jelenség.
3) Ha mégsem akarnak jobban kiegyensúlyozni, meg RNG hatás csökkenteni, akkor legalább annyit megtehetnének, hogy a győzelem súlyát a kapott xp-re és kredit-re lecsökkentsék. Ez a jelenlegi rendszer teljesen torz, tegnapi példám, hogy a vesztes csapatban brutál sebzés, komoly harc után kapok annyi xp-t, mint a győztes csapatban egy olyan tank, ami elgurult a közeli bokorig és lőtt egy sebzőt.
Ha a győzelem helyett az egyéni teljesítmény lenne a kapott xp és kredit fő tényezője, persze lenne bónusz a győzelemre, csak ne ilyen brutális különbség legyen, mint most.
A medálok valamit segítenek, de nem kapok mindig medált, sokkal bátrabban meg kéne reformálni ezt az xp és kredit számolást.
Amikor ennyi agyhalott van és a győzelem sokszor fizikailag sem lehetséges, hiába szántja fel az ember a pályát, akkor az iszonyú frusztráló. Mert egy olyan tényező, amire ilyenkor egyszerűen nincs hatással az emberi teljesítmény, max ha kilövök 10 tankot és sebzek 10 ezret, akkor nyerne a csapatom, ugyan már. Lényegesen csökkenne a frusztráció.
Az ok, hogy esetleg nem a foglalásra törekednének a csapatok, hanem a harcra, de jelenleg túl sok a bónusz, ami a győzelem után jár és rengeteg lett az idióta, akik miatt nem lehet győzni.
A másik, hogy szerintem még a csata menetére is jótékony hatással lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Mozgásban a 33 Immortals
- ASUS routerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Automata kávégépek
- Marvel Snap
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...