Új hozzászólás Aktív témák

  • #43783936

    törölt tag

    válasz Iratus bug #34098 üzenetére

    Én a laggot 150 körül kezdem csak érezni.
    Ha belegondolsz, hogy mekkora adathalmazt dolgoz fel folyamatosan a játék, hogy összehozza a csata fizikai részét, ami a tankok, a tereptárgyak és a lövedékek mozgása és egymásra gyakorolt hatása, akkor már érthető számomra, hogy miért kezd ilyen hamar laggolni, illetve ezek az apró fizikai hibák.

    Sokan panaszkodnak, amikor megszivatja őket a játék például az ilyen fals lövésekkel, de akkor senki se panaszkodik, amikor egy lehetetlen helyre elküldött kapáslövése betalál. :)

    Egyszer karélián 400 méterről egy kapáslövéssel menetből kiszedtem egy Tortoise-t Pantherrel.
    Gyakorlatilag csak felvillant valami a szemem sarkában bal oldalt. Odafordítottam a tornyot, és elengedtem egy lövést abba az irányba miközben a sziklák között padlógázzal rohamoztam.
    Olyan helyen volt, hogy arty nem lőhette, ráadásul egyik csapattársam se tudott rálőni a helyzete miatt.

    Ez volt az a helyzet, amikor a játék nekem kedvezett.
    Mondjuk, ekkora malacom ritkán szokott lenni, de azért elég sokszor kedveznek nekem a játék hibái.

    Máskor elfelejtkeztem róla hogy tankot váltottam, és a negyedik sniperkedős 400 méter feletti kilövésnél jöttem rá, hogy kv-3-al- vagyok, ami ugye néha 100 méterről is képes elvéteni az állócélt. :Y
    Akkor is az én javamra hibázott a játék az ágyúpontossági adattal. :)

    A hibák mindkét irányba működnek, de csak azt vesszük észre, ami hátrányosan érint minket. :)

Új hozzászólás Aktív témák