Új hozzászólás Aktív témák

  • kchryss

    addikt

    Na első rangsorolt csatámban teszteltem a maus-t és az új xp rendszert:

    Mint látható az xp maradt továbbra is sebzés/kill központú. Ez a jármű szerep xp arányaiban az xp kisebb része, ezért nincs nagy hatással az egészre és amíg a normális xp kiszámíthatatlanul működik addig itt is lesznek érthetetlen esetek.
    Mint látható blokkolt sebzést sem érdemes farmolni, majdnem 6k-t pattintottam a szerep xp-m mégsem lett számottevő. Jobban megéri sebezni, mint pattintani.

    És hogy mi a probléma az eredeti alap xp-vel? Erre mindig a két szezonnal ezelőtti ranked példát hozom fel ami klántársammal esett meg és amit már többször linkeltem ide a topikba:

    Itt jól látni, hogy az E4 úgy lett top5 xp-ben a csapatból, hogy konkrétan semmit sem csinált. Nincs sebzés, nincs kill, nincs felderítés, minimális assziszt van és mégis 5. lett és olyanokat előzött meg akiket nem szabadott volna. Amíg ilyen esetek előfordulnak addig az xp rendszerről nem lehet elmondani, hogy jól működik.

    Ami magát a rangsorolt rendszert illeti:
    Már korábban is írtam, ugyanolyan teljesítménnyel el lehet érni a létra tetejére 100 és el lehet érni 200 csatával is, a kettő között csak az a különbség, hogy előbbi esetben szerencsés mm volt sok győzelemmel, utóbbi esetben meg szerencsétlen mm sok vereséggel. Ugyanakkor az is elmondható, hogy mégis van szerepe a haladásban a tudásnak és teljesítménynek, mert a jobb játékos több vesztes csatát fordít át nyertesbe, többször lesz top1/3/5/10 a saját csapatában ezért ugyanolyan mm mellett gyorsabban halad a jobb játékos, mint a rosszabb.
    Ha valakit bosszant az ha sokszor a többiek miatt nehezebben halad, ha előfordul hogy jól játszik mégsem megy előre sőt néha hátraesik és ha nem képes hosszú távon átlagban nézni a dolgokat, nem elég kitartó akkor tényleg nem érdemes rankedeznie.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák