Új hozzászólás Aktív témák

  • nyunyu

    félisten

    válasz Atlantis #1687 üzenetére

    Ha már szóba került az XVM, azt hogy lehet állítani, hogy milyen információkat írjon a tankok fölé játék közben?

    Erdemes tanulmanyozni a \xvm-doc\samples\Full config EN\XVM.xvmconf-ot, abban mindig benne van az aktualis XVM osszes lehetseges feature (max nincs bekapcsolva), aztan abbol lehet ihletet meriteni.

    "markers" bekezdes felel az OverTargetMarker felirataiert, gyarilag a tank tipust irja ki, Alt-ra meg a nicket, en csak a WN6 meg csatak szamat tettem hozza, hogy lassam, kit kell menet kozben ignoralni. :DDD

    Nalam igy nez ki:
    "markers": {
    // Ally
    "ally": {
    // Ally - alive
    "alive": {
    // Ally - alive - normal mode (without 'Alt')
    "normal": {
    ..
    // Block of text fields
    "textFields": [
    // Text field with the name of the tank
    {
    ...
    "format": "{{vehicle}}{{turret}} <font color='{{c:rating}}'>{{rating}}</font> <font color='{{c:wn}}'>{{wn}}</font>" // Text format (see description of macros in the readme-en.txt)
    },
    ...
    // Ally - alive - alternative mode (pressing 'Alt')
    "extended": {
    // Block of text fields
    ...
    "textFields": [
    // Text field with the name of the player
    {
    ...
    "format": "{{nick}}" // Text format (see description of macros in the readme-en.txt)
    },

    Bar bekezdessel lejjebb ugyanigy allithato az ellenfel is.

    Láma kérdés nem is vagyok infomókus az lenne a kérdésem,hogy xvm online editorral melyik fájt kell megnyitni ha módosítani akarom a kijelzéseket?

    Sajat konfigod mindig a \res_mods\0.8.x\gui\flash\XVM.xvmconf alatt van.
    Mivel minden csata elott ujra betolti, igy nem kell ujrainditani az XVMet+jatekot ha valamit modositasz, hanem egybol latod az eredmenyet a kovetkezo korben.

    [ Szerkesztve ]

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

Új hozzászólás Aktív témák