Új hozzászólás Aktív témák

  • kchryss

    addikt

    Elkészült az is-6 - is-6b camo teszt.
    Az is-6-on volt nyári, sivatagi és téli álcafestés is. Mindkét tankban camo skill nélküli legénység ült, venti, álcaháló nem volt egyiken sem. A camo skill hiánya miatt a bia, pótellátmány és a legénység képzettségi szintje nem volt érdekes mivel ezek csak akkor befolyásolják a camo-t ha van a legénységen camo skill.

    3 pályán teszteltünk, 1 nyári, 1 sivatagi, 1 téli. Mindegyiken 2 tesztet végeztünk el:
    a) amikor egymás mellett állt a kétféle is-6 és egy lttb jött velük szembe így az lttb-ben ülve megállapítva melyik álló tankot spotolja előbb, illetve pontosan melyiket hány méterről spotolja.
    b) amikor az lttb állt fel és az is-6-ok mentek felé egymás után így az lttb-ből megnézve melyik mozgó is6-ot hány méteren spotolja

    Eredmény:
    A fekete is-6-ot minden esetben picit hamarabb spotolta az lttb, mint a simát!
    Vagyis ugyanaz a helyzet, mint a t34 és t34b esetében. A fekete álcafestés erősebb, mint a festés nélküli, de gyengébb, mint a normál festéses.

    Nem akarom telespammelni a fórumot képekkel ezért csak néhányat rakok fel:

    Álló helyzetben lévő is-6b-t mindegyik pályán kb 368m-en spotoltam az is-6-ot pedig 365m-en.
    Mozgó is-6 és is-6b esetében is hasonló a különbség 376 és 379m körül.

    Végszó:
    Engem nem zavarna ez a kicsi eltérés. A fekete festést logikusan könnyebben észrevenni, mint a terepszínűt. Viszont akkor írják ezt oda a tank eladásánál is. És ami a legfontosabb, ne kommunikálják az ellenkezőjét, mert az pofátlanság!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák