Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi111

    csendes tag

    válasz GEPESZ66 #39473 üzenetére

    Kezdem az elején.
    A Win 10-et nem frissítéssel, hanem tiszta telepítéssel tettem fel, a Win 8.1-em kulcsát használva. Alapból aktiválva volt. (Most, hogy a kulcs, vagy az miatt, hogy a MS az alaplaphoz kapcsolja a regisztrációt, és mivel az már az előző (W8.1) rendszerrel is aktív volt ez is az lett - nem tudom.)

    A mostani telefonos aktiválásra azért került sor, mert új gépet vettem, és hiába próbáltam a régi kulcsommal az eredeti Win 8.1-et telepíteni rá, nem aktiválta. A Gépház-> aktiválás résznél kifejezetten telefonos aktiválást kért hardverváltozás esetére.

    (Ja, a szám egyébként a 0680018749)

    Figyelem! Nem 24 órás az ügyfélszolgálat! (Angolul az...) Magyarul hétköznap 9-17h - ha jól emlékszem, mert esküszöm, nem láttam még ennél komplikáltabb felépítésű honlapot, vagy nálam hülyébb felhasználót...de nem találom sehol, pedig egyszer már megvolt.
    Nem a saját termékkulcsom kérte! Először egy listából kiválasztottam az országom, ekkor megadott két telefon számot (egy ingyenest és egy fizetőst). A Win generált egy 9x8 számból álló sort, amit kérésre be kellett gépelni a telefonba (mármint a szám hívása után) , csak ezután kapcsol az ügyintézőhöz! Ő készséges és kedves volt, továbbirányított egy géphez, ami bediktálta az aktiváláshoz szükséges számokat (6x8) . Ezeket begépelve a megjelenő ablakba az új alaplapra integrálja (aktiválja) a Windowst.
    A jövőben - ha jól értelmezem - már nem is lesz szükség a kulcsra (azért elraktam...), mert az alaplap alapján azonosítja be a Windowst.
    Azt írta valaki a MS Community-n (fórum), hogy a következő alaplapcserénél lehetőség van a Gépházon keresztül a régi termék deaktiválására, így az újnál sem kell majd telefonon szenvedni, megoldható neten keresztül.

    Mindezt egy nem OEM! , hanem dobozos változattal vittem végig. Az OEM változat elvileg nem vihető át másik hardverre, de én már olvastam olyan tapasztalatról, hogy - a tönkrement alaplapra hivatkozással - sikerült telefonon keresztül.

Új hozzászólás Aktív témák