Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz Cifu #139 üzenetére

    Ismerem a kérdéses kerge gobbókat a fantasy-ban. A hatásuk mindig fenomenális és pusztító, csak épp azt nem tudni soha, hogy kire nézve lesz az. Náluk a doom diver (csúcsos sisak, bőrből eszkábált sárkány a siklás segítése végett a gobbó hátára és egy nagy csúzli amiből kilövik őkelmét) a másik ilyen nyominger, kiszámíthatatlan, ön és közveszélyes egység. Talán még zakkanttabbak is mint a fanatic-ok. :C

    Knight-ok esetében én is elsősorban kézifegyverekkel (rakéta, squig, gránátok, kézi fegyverek és közelharciak) számoltam még ha a példámba egyéb módokat is bevettem a leírás színesítése végett, de alapvetően nem csak ez szokott egy seregben lenni.
    Semmi járműre pakolt cucc nem szükségeltetik a legkisebb titán tönkretételéhez, csak kézi és gyalogságnál lévő sima nehézfegyverekkel. A kannon is lehet gyalogságnál már régóta, ráadásul orkokhoz képest pontos is, mert gretchin-ek kezelik a kerekekre szerelt cuccot. Shoota boy valóban nem nyomja le a zsebtitánt, mert semmi eszköze nincs erre alapból és nem is ez a dolga.
    Ám amint hozzácsapjuk az egység opciókat is a képlethez, úgy mindjárt más a leányzó fekvése, elvégre több spéci fegyver (rakéták) és kis főnök is befigyel ilyenkor olcsóért. Már pedig ha ott van velük egy nob, főleg ha van nála power klaw is, akkor az kis szerencsével robbantani tudja a knight titánt probléma nélkül közelharcban egyetlen rohamból amennyiben túlélte a titán taposási támadásait és nem lett elnyomva mint egy cigicsikk.
    Azonban egy valódi titán (warhound a legkisebb ami jogosan viseli a titán nevet) esetében ezen fegyverek csak úgy pattognak lefelé a gépről, köszönhetően a void shield-nek és a komolyabb páncélzatnak.

    Nem csak a terminátorok kapták meg ezt a lassítást (én nem tartom nerf-nek, ahhoz a fegyverhez ez jár, ha már a háttér szerint is lassú fegyver), hogy 1-es kezdeménynél ütnek power fist-tel, hanem minden más egység is ami ezt a fegyvert használja vagy ehhez hasonlót. Mivel nagyon erősen páncélozottak (azért vicc, hogy tankokat és megerősített épületeket előbb tud kinyírni a játékban az ember mint egy terminátor páncélos marine-t), így nem gond, nem származik belőle hátrányuk. Kivételek persze vannak, így például a walker-ek (SM esetében ez a dreadnaught-ot jelenti), szörnyetegek, meg szokás szerint Marneus Calgar aki gyorsabb is mint egy normál marine (initiative 5-nél osztogatja a parasztlengőket 2 db power fist-tel a kékek vezére).
    Ha meg annyira közelharcba akarnak menni, akkor ott vannak a közelharci változatok, akár lightning claw-val, akár egyéb power weapon-nal (balta/kard/bot), netán thunder hammer és storm shield kombóval (na ez az alap, egy 5 fős egységben 3 kalapácsos és két karmos, így van aki gyorsan üt sokat meg van akit irgalmatlan nehéz leverni, utóbbiak mennek elöl és fogják fel a lövéseket, csapásokat). Sima terminátor egységben meg az őrmester rohangászik karddal és így gyorsan tudja osztani a pofonokat ha épp szükségét látja a dolognak.

    A snotling-ok és gretchin-ek meg az orkokat is beelőzik, mert olyan gyorsak mint az emberek, míg a terminátor a maga nehézkes páncéljában azért már nem olyan Villám Vili mint power armor-os társai. :N Valahol ezt hiányoltam mindig is a játékból, hogy a nehéz és mozgást gátló páncélzat ezen hátránya szabályok terén is jelentkezzen. Tehát ne legyen ugyanolyan gyors egy marine terminátor páncélban mint ugyanaz a legény power armor-ban vagy épp scout armor-ban ami bár kevésbé jó védelmet biztosít de a mozgást nem gátolja sehogy sem. Ehhez képest csak előnye van a páncéloknak, hátrányuk semmi.

Új hozzászólás Aktív témák