-
GAMEPOD.hu
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
McLaca
őstag
A 2.4-es legalább fél éves verzió.
S^3-ra való (touch) verzióban van tárcsázó.
Viszont én több adatot mértem, 350kB körülit, igaz, ha tesztelem, mindig egy ivr-t hívok, ami folyamatosan karattyol, és én is zörgök a mikrofonba, hogy kifelé is menjen az adat, tehát a maximumot mérem. Ha csönd van mindkét oldalon, akkor 200kB se kell neki.Tegnap korlátozott nettel kipróbáltam, ment a mobile voip is, és SIP-en iLBC kodekkel is csont nélkül, 3G-n a jó ping miatt még közepes térerővel se volt gond, és belefért a hang 32kbps-ba. T-mobile-ról van szó.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
andatti
senior tag
Igazad van, a telefont tényleg soxor ingyen adják, de csak előfizetésesbe, meg lekorlátozva, meg baromi sok havidíjat jelentő csomagban, részletfizetésre... A hívást meg csak flottákban adják olcsóbban, de "állítólag" a legolcsóbb percdíjú flottát is azért függesztették fel, mert nem akarták, hogy túl sokan használják... (kb. 5 Ft) Most úgy 7 Ft körül adják asszem a legolcsóbb flottás percdíjat, (rokonnak olyan van) vagy a korlátlan 0 Ft-os percdíjat egy tizesért. Lehet, hogy Ő erre gondolt...
-
McLaca
őstag
Nem mér rosszul egyikünk telefonja se, én emlékeztem rosszul. MobileVoIP 200-220kB/perc (fel+le együtt), SIP-en iLBC kodekkel ~350kB/perc, SIP-en G729 kodekkel ~350kB (tehát SIP-en érdemesebb az iLBC-t használni).
andatti: a publikus flottákra gondoltál? Mert nekem melóhelyemen jobb percdíjas flotta van (bruttó 5Ft alatt van minden), de az nem publikus. Hogy ennek ellenére miért voipozok? Ez már bonyolultabb.
Üdv!
[ Szerkesztve ]
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
Andralin
aktív tag
Valaki próbálta már ezt az új v3.00(1) verziót symbianra?
Megbízható, érdemes lecserélni? Vagy inkább maradjon az ember a stabil, bevált, régi verziónál?Mire gondolsz hogy kilép magától, a felhasználói fiókodból, vagy magából az alkalmazásból?
Én Nokia N97-en használom október óta a v2.04(1) verziót. A telepítés után kb. 2 hónapig nagyon sokat vacakolt, kb. naponta megcsinálta, hogy indítás után nem logolt be, és elfelejtette a usernevet/jelszót is, újból be kellett írkálni őket. Aztán hirtelen megjavult, anélkül, hogy bármit is csináltam volna vele, és hónapok óta tökéletes, egyszer sem vacakol már semmivel.
-
KTU
addikt
válasz ggggg5 #12975 üzenetére
Most én is tapasztaltam ilyet,
nejem telefonján nem tudtunk telefonálni
hívást indítottam, egyik fél se hallja egymást wifi, és tök mindegy milyen alkalmazás
mellette az enyém, wifi, és simám felhívtam,
és igen mobilt hívtunk.kipróbáltam a nejem telefonján hogy vezetékest hívok, Ephon, kábel TV mellett, modemből, és simán csörög, és halljuk is egymást.
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
phanfantom
senior tag
válasz ggggg5 #14439 üzenetére
Valakinek esetleg van ötlete, hogy milyen problémám lehet? Leírom a jelenséget:
a felállás: van egy freevoipdeal-es számla(feltöltve) + egy cisco ATA adapter + egy analóg telefon
kb. 3 napja azonban nem lehet telefonálni vele, valami angol szöveget kezd el mondogatni, ez az egyik problémaannyit kell még tudni, hogy mellette van a netszolgáltató tulajdonában lévő grandstream adapter is, amin szintén van egy telefon, ezen lett megtartva a régi telekom-os vezetékes számunk
szóval ez a kombó év eleje óta egymástól függetlenül tökéletesen működött
A másik probléma az, hogy ezt a vezetékes számot fel tudtam hívni a saját browsercalls-os számlámról, de 3 napja ez sem lehetséges (ha sima mobilról hívom , akkor persze kicsöng) kipróbáltam reenger-rel is, szerencsére erről is működik
Szóval lehet, hogy a netszolgáltató(ami egyúttal a régi telekomos számot is kezeli) belenyúlt a rendszerbe és véletlenül vagy szándékosan el kezdte tiltani a többi voip telefonálást(bár akkor a reenger-ről miért tudtam elérni a számunkat?).
Köszi a tippeket/véleményeket előre is
-
ther
aktív tag
válasz ggggg5 #14439 üzenetére
Ha nekem írtad az ajánlott szolgáltatókat, azokkal tisztában vagyok, a kérdésem lényege igazából az volt, hogy valaki, aki nem Browsercallst használ, tapasztalt-e ilyen kicsöngéses hibákat pl SIP vagy MobileVoip-s hívás során (tehát a teljes Dellmont palettánál jönnek ezek a hibák, vagy csak a terheltebb szolgáltatóknál).
[ Szerkesztve ]
Aálírás
-
anadroid
senior tag
válasz ggggg5 #26422 üzenetére
A zárolás amiatt is lehet, hogy vissza lett kérve a befizetett pénz (PayPal vagy bankkártya esetén).
Teljes zárolás (be se tudsz lépni) akkor fordulhat elő, ha legalább 1 éven át semmilyen aktivitás nem volt az adott felhasználónévvel. SIP szerveres bejelentkezés nem számít (most punnyadt meg egy barátomnál a fiók, hívásfogadásra használta csak). Webfelületen, mobilkliensből vagy PC-s kliensből be kell jelentkezni, vagy hívást kell indítani bármilyen módon az 1 év alatt.
A Dellmontnál mostanság nem működik az újraaktiválás, valamit elkütymürésztek.
[ Szerkesztve ]
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
instantwater
addikt
válasz ggggg5 #28831 üzenetére
Nekem egyszer volt ilyen, hogy a kártyás fizetést letiltották, mert meghiúsult a tranzakció, de azt hiszem egy idő után feloldották ezt a korlátozást.
Mondjuk én a saját oldalon akartam feltölteni nem hanstelen keresztül.
Sosem értettem miért jó egy közvetítőt is fizetni. A Dellmont így is, úgy is ráteszi a maga kis kezelési költségét...Ha sürgős, akkor regisztrálj egy új fiókot és minden működni fog.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz