-
GAMEPOD.hu
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Kb. 2 hónapja Nokia N97-es mobillal használom MobilVOIP programot FVD szolgáltatóval és nagyon bejött a dolog, meg vagy vele elégedve.
Karácsonyra egy családtagot is szeretnék meglepni egy VOIP képes telefonnal. Az egyik legolcsóbb, legegyszerűbb Androidos készüléket néztem ki, a Samsung Galaxy S5360 Y-t. Tudom, hogy nagyon belépőszintű modell, de az illetőnek nincs szüksége semmilyen extra funkciókra, se fotózásra, csak a lényeg, hogy a telefonálás meg a VOIP menjen rajta. Ezen elvileg mennie kellene a MobilVOIP-nek, hiszen Androidos.
Viszont a neten olyan homályos infókat találtam, mintha valami gond lenne vele, MobilVOIP-el indított hívás esetén a hívott fél nem hall semmit...
Tudna valaki segíteni, hogy tényleg inkompatibilis-e ez a modell az MobilVOIP-el?
Vagy csak elszigetelt problémákról van szó? Esetleg valaki használ is pont ilyen telót?Ebben a topikban a 2230-ban is olvastam hasonló gondról, de az egy Galaxy Ace-n volt. Lehet hogy a Samsungok alapból nem jók VOIP-re?
Előre is köszi a segítséget!
-
Andralin
aktív tag
-
Andralin
aktív tag
Szia!
Nagyon köszi, hogy írtál!Ezek szerint a MobilVOIP csak a fülesen keresztül megy? Tehát a telefon beépített hangszóróján keresztül "rendesen" nem is lehet vele telefonálni?
És ilyen régebbi verziójú MobilVOIP telepítőt lehet találni a neten könnyen? Konkrétan az FVD-hez kellene.
-
Andralin
aktív tag
Köszi Cinedog, hogy megkérdezted és köszönöm mindenkinek az infót!
Úgy döntöttem nem Samsungot veszek, ha ilyen megbízhatatlan rajta a mobilVOIP, pl. hogy csak régi verziójú szofttal megy, vagy csak kihangosítva van rajta hang...
Jelenleg az LG Optimus L3 E400-on gondolkozok, ez kicsit drágább, de jobb telefonnak néz ki, remélem ezen megbízhatóbb lesz a mobilVOIP.
Esetleg ezzel van valakinek tapasztalata?
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Gondoltam beszámolok a végső fejleményekről ha már ennyien segítettetek tanácsokkal.
Szóval nagynehezen sikerült kipróbálnom egy Samsung telefont a MobilVOIP-el és működött rendben.
Először a TESCO-ban próbálkoztam, a tapicskálásra kirakott modellek között. Megkérdeztem beletehetem-e a SIM kártyámat, hogy kipróbáljak a mobilneten valamit mielőtt megveszem, de udvariasan elküldtek a francba, állítólag ha SIM-et rakok bele, onnantól elindul a garancia...
Aztán a Média Marktban a tapicskálós kirakott telefonokkal több sikerem volt, mert fenn voltak a MM saját wifi hálózatán! Egy Samsung Galaxy Mini2 S6500-t néztem ki és játszadoztam vele ott helyben. Letöltöttem a MobileVOIP klienst, feltelepítettem és beléptem a saját adataimmal. Felhívtam a mobilszámom és kicsörgött, a hangtovábbítás mindkét irányba tökéletesen működött, kihangosítás nélkül! A környéken lévő vásárlók elég furcsán néztem rám, hogy hogyan beszélgetek a bemutatóra kirakott telefonon... De szerencsére az eladók túl elfoglaltak voltak a karácsonyi tumultusban.
Aztán végül mégsem a MM-ban vettem meg, mert fehéret szerettem volna belőle, de ott csak fekete volt. Visszamentem a TESCO-ba és ott megvettem a fehéret.
Köszi mégegyszer mindenkinek a segítséget!
-
Andralin
aktív tag
válasz sumsang #2464 üzenetére
Hogy tiltanák már a mobilnetet?
A mai okostelefonokat kb. eldobhatnánk, ha nem lenne mobilnet.Másrészt meg a mobilnet ára ha lassan is, de évről évre csökkenő trendet mutat, most nem fogják csak azért megemelni mert bejött a VOIP! A fejlődés az egyre olcsóbb mobilnet irányába mutat, nem csak itthon hanem külföldön is mindenfelé.
-
Andralin
aktív tag
-
Andralin
aktív tag
Apropó, hamár szóba került, találtam egy nagyon hasznos kis oldalt, új regisztrálóknak!
-
Andralin
aktív tag
Szia!
Én Nokia N97-en használom a MobileVOIP-et.
Nálam is elég gyakran elfelejti a user/pass-t, és újra be kell írni. És sokszor igen sokáig tart mire bejelentkezik, 30..40 másodperc is lehet!
A Wifi/3G választás nálam így müködik:
A mobilnet APN beállításaiban a használathoz azt adtam meg, hogy "Megerősítés után".
Így a MobileVOIP indításánál mindig feldob egy pop-up-ot "Szükséges kapcsolat" címmel. Ha a 3G-t akarom használni, akkor "Igen"-t nyomok. Ha pedig azt választom, hogy "Másik hozzáférési pont használata" akkor nekem automatikusan a WIFI-t használja mindig!
Így a legegyszerűbb szerintem. -
Andralin
aktív tag
Most nézem csak az elmúlt napok FVD-s híváslistáját, és döbbentem látom, hogy több budapesti vezetékes szám hívására is számolt fel díjat!
Egy szolgáltató ügyfélszolgálatát hívogattam többször is és 6 próbálkozásból kétszer is felszámolt 3 centet a 2 perces hívásomra!Ez most mégis mi??? Más is tapasztalt hasonlót??? Mióta kell fizetni vezetékes hívásért, és ha fizetni kell érte, akkor miért nem az összes hívásért???
Freedays-ből van még több mint 100, szóval ez nem lehet a gond!
-
Andralin
aktív tag
Igen, azért számolt fel díjat, mert az előző hívás még aktív volt?
Ez érdekes, nem én szakítottam meg, hanem mindig megszakadt magától a vonal, ezért próbálkoztam többször. Szóval ha hívás közben csak úgy megszakad a vonal, akkor maga a hívás aktív marad és "büntetést" kell fizetni ha egyből újratárcsázok?
Ilyenkor mennyi időt érdemes várni, hogy biztosan megszakadjon a vonal, ha nem akarok fizetni?
-
Andralin
aktív tag
OK, köszi a megoldást és a tippeket.
Akkor ezentúl várni fogok egy kicsit ha megszakad a vonal. -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy a szolgáltatás és a MobilVOIP alkalmazás mobilneten használva működik-e megbízhatóan az Xperia X10 Mini telefonon, vagy van esetleg valamilyen ismert bug, probléma?
-
Andralin
aktív tag
válasz adolfo01 #3423 üzenetére
T-Mobilos számra küldted?
A T-Mobil sajna nem engedi "meghamisított" küldővel kézbesíteni az SMS-eket a saját előfizetőinek. Ezért nem működik irányukba a saját számoddal kiküldött SMS, hanem a tényleges küldő SMS szerver számát fogja látni a címzett.
Ezért maximum a T-nél reklamálhatsz, de azt is hiába, az FVD meg nem sokat tehet az ügyben.
-
Andralin
aktív tag
Valaki próbálta már ezt az új v3.00(1) verziót symbianra?
Megbízható, érdemes lecserélni? Vagy inkább maradjon az ember a stabil, bevált, régi verziónál?Mire gondolsz hogy kilép magától, a felhasználói fiókodból, vagy magából az alkalmazásból?
Én Nokia N97-en használom október óta a v2.04(1) verziót. A telepítés után kb. 2 hónapig nagyon sokat vacakolt, kb. naponta megcsinálta, hogy indítás után nem logolt be, és elfelejtette a usernevet/jelszót is, újból be kellett írkálni őket. Aztán hirtelen megjavult, anélkül, hogy bármit is csináltam volna vele, és hónapok óta tökéletes, egyszer sem vacakol már semmivel.
-
Andralin
aktív tag
Azért kérdezem, mert igaz elvétve fordul csak elő, de ebben a topikban olvastam olyankról, hogy bizonyos telefonmodellekkel nem tökéletes a MobilVOIP, pl. egyáltalán nem hall az egyik fél semmit, vagy csak kihangosítva lehet vele beszélni, stb...
Egy ismerős venne Andoridos telót, csakis a MobilVOIP kedvéért. Ezt a típust nézte ki, és jó lenne ha nem futna bele egy véletlen bugba.
Szóval érdekelne, hogy a Xperia X10 Mini működik-e rendesen vele, vagy van-e esetleg valamilyen rejtett bug, csak nehogy utána derüljön ki, miután az illető megvette a telefont.
Köszi előre is, ha valaki tudna segíteni!
-
Andralin
aktív tag
Dear Sir/Madam,
I'm one of the users of your services provided by FreeVoipDeal. Previously I've been really satisfied with the quality of the service for a long time, but recently, specially in the past few days I've been experiencing a significant decrease of call quality generally when calling to Hungarian mobile networks. The problems are present whether I make the call using mobile internet access or reliable Wi-fi or wired connection.
The typical problems I observed are crackling, hissing, clicking noises during a conversation, sometimes the called party can not hear my voice at all and it also happened that I heard a voice of a stranger from another conversation. I'm not the only one experiencing these issues, I know several other FreeVoipDeal users from an online forum community who have reported the same problems. We really need to be lucky to be able to make a call to a Hungarian mobile network with acceptable quality. Some users of other providers of the Dellmont group have been reporting the same problems as well.
Could you please kindly investigate the reason of these problems and provide us a solution at your earliest convenience?
Kind regards,
DOG Cine -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Van itt valaki, aki ismerős az USÁ-ban mobilszolgáltatók terén?
Rövid, egyhetes tartózkodásra milyen szolgáltatótól érdemes prepaid SIM-et venni?
Lényeg, hogy a MobileVOIP-ot akarom használni Callback-el, szóval elérhető legyek USA számon és tudjak egy pár MB-nyi mobilnetet használni a hívások indításához?Megéri egyáltalán egy hétre venni ottani SIM-et?
-
Andralin
aktív tag
Kicsit off, de azért még kapcsolódik a VOIP témához, így válaszolok.
Szóval vitatnám, hogy mi vezetünk árban az USÁ-hoz képest!
A T-Mobile USA oldalán olyan csomagokat találtam, hogy pl.:
- havi 50 USD-ért korlátlan hívás bármilyen szolgáltató felé USÁ-n belül, korlátlan SMS és 500 MB mobilnet
vagy
- havi 70 USD-ért korlátlan hívás bármilyen szolgáltató felé USÁ-n belül, korlátlan SMS és korlátlan adatfotgalom 4G hálózaton!!!
Csak egy hétre azért rohadt drága lenne így egy havi csomag nekem, de amúgy szerintem ez nagyon vesenyképes ajánlat a magyar szolgáltatók által kínált árakhoz képest is!!!
[ Szerkesztve ]
-
Andralin
aktív tag
válasz Andralin #4507 üzenetére
Plusz még most olvasom, hogy van külön csomag nemzetközi hívásokra, International Unlimited Talk and Text havi +10 USD, amiért teljes hónapban az USÁ-ból korlátlanul INGYEN lehet hívni magyar vezetékes számokat és INGYEN lehet korlátlan számú SMS-t küldeni Magyarországra! Valamint még további 49 országra is vonatkozik ez a korlátlan csomag Mo-n kívül.
Egyre szimpatikusabb nekem ez az amerikai T-Mobile! Az otthoniak miért nem akarják követni a példájukat?
[ Szerkesztve ]
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Segítsetek nekem!
Ma este megpróbáltam feltölteni az egyenlegem Paypal-el, immár sokadik alkalommal tavaly november óta.
A végén a Paypal visszairányított a FVD oldalára, ahol ez az üzenet fogadott:Your payment has failed because of a technical problem.
Please try again in one hour or use another payment method (Process Error Code 1252-9000).Ennek ellenére a bankkártyámat simán megterhelte 10,75 EUR-al! Megpróbáltam kér óra elteltével, megint megterhelte a kártyámat, de ugyanez az üzenet fogadott és az egyenlegem nem változott.
Most mit csináljak? Meddig próbálgassam még, amíg tízezreket leszednek a kártyámról a nagy büdös senmmiért? Vagy mi legyen most? Rohadt dühítő a dolog, mert eddig mindig megbízhatóan működött a Paypal fizetés!
Egyébként a Paypal számlatörténetemben semmi nyoma a tranzakciónak és a szokásos e-mailt se küldték róla, de a bankom küldött SMS-t a tranzakció pillanatában és a banki számlatörténetben ott szerepel mindkettő tranzakció Paypal / Dellmont elfogadó névvel!!
-
Andralin
aktív tag
Az említett hiba két nap elteltével még fennálll, ma reggel ismét próbálkoztam, és ismát leszedte a pénzt a kártyámról, de hibát jelzett a FVD oldala és nem írtak jóvá egy fillért sem!
Jelenleg már 32,25 euró terhelés van a kártyámon, de telefonálni meg nem tudok! Röhej ez az egész rendszer mostmár!!!
A kártyám adatait meg nem fogom közvetlenül megadni senkinek sem, nekik sem, régebben elég bátran fizetgettem így netes oldalakon és jól meg is szívtam egy nagyobb összeget elloptak a kártyámról! Azóta csak a Paypal-on keresztül fizetek mindenhol ahol lehet...
-
Andralin
aktív tag
Kérdés: szerda óta van köztetek bárki, aki sikeresen fizetett Paypal-al?
Szóval csak nálam van ez a szívás, vagy másnál is??
-
Andralin
aktív tag
válasz ActionPS #4944 üzenetére
Én is hozzászólok ehhez a témához, mert már engem is kezd idegesíteni ez a folyamatos VOIP lehúzás!
Én 10 hónapja használom a FVD-t, mióta felfedeztem gyakorlatilag csak ezzel telefonálok. Otthon Mo-n vagy wifin használom, vagy a T-Mobile 3G hálózatán közvetlen netes hívással. Nálam szerencsére csak elenyésző esetben jelentkeznek az itt felsorolt problémák. Mondjuk hogy 5 indított hívásból egyszer rosszabb a hangminőség, ilyenkor egyszerűen leteszem és újrahívok, de egyébként teljesen elfogadható a minőség. Kizárólag mobiltelefonról használom, MobileVOIP szoftverrel.
Az otthoni használat mellett rendszeresen utazok mindenfelé és a VOIP egyszerűen verhetetlen a roaming ellen!
Nemrég érdeklődtem itt a topikban USA T-Mobilos SIM kártyával kapcsolatban, azt sikerült is megvennem és egyhetes otttartózkodásom alatt az FVD-vel használva súlyos tízezreket spóróltam meg a hazatelefonálás költségén.
Pár napja pedig Malájziába érkeztem, ahol a repülőből kiszállva, telefont bekapcsolva a következő üdvözlet fogadott kedvenc magyar T-Mobile szolgáltatómtól: "Üdvözöljük Malájziában! A forgalmazás díja eltér a hazaitól. Hívásindítás 1191 Ft/p, fogadás..."
Ezt olvasva elmormoltam egy ízes magyar káromkodást és a reptéren az első utam rögtön egy turisták számára helyi prepaid SIM kártyákat árusító kioszkhoz vezetett. Itt vettem egy helyi SIM-et 100 Mb adatfelhasználással mindössze 30 Ringgitért, ami kb. 2200 Ft, ez kevesebb mint 2 perc beszélgetés díja roamingon, majd belőttem a MobileVOIP-ot rajta, azóta azt használom, call-back-el, mivel a maláj mobilszámokat ingyen hívja az FVD!
Párnapos itttartózkodásom alatt már kb. 2 órányit hívtam magyar mobilszámokat az FVD-vel a 3 forintos percdíjért, ez a kapcsolási díjakkal együtt (call-back) kb. 400 Ft-omba fájt eddig. Mindez a közkedvelt magyar T-mobile által bíztosított roamingtarifákon a tutibiztos megbízható hiper-szuper GSM hálózatán keresztül több mint 140 ezer forintomba került volna!!!Szóval lehet itt szapulni a VOIP-et, így is, meg úgy is, de amíg a pénzéhes rablóbandák képesek 400-szoros percdíjakat elkérni, addig azt hiszem nincs miről beszélgetni, nincs az az ember aki nekem megmagyarázná miért érné meg nekem a négyszázszoros percdíjat kifizetnem az ugyanolyan jól működő VOIP helyett!
-
Andralin
aktív tag
válasz Andralin #4958 üzenetére
Na és még egy nagy előnye van a megvett helyi USA illetve a mostani maláj SIM kártyáknak!
Van pár közelebbi ismerősöm, rokonom otthon, akiket szintén rábeszéltem a MobilVOIP használatára, nagyon hálásak is érte. Ők bármikor felhívhatták/felhívhatják az USA vagy a maláj számomat 0 forintos percdíjért az FVD-nek köszönhetően!
-
Andralin
aktív tag
válasz Jamcsabi #5657 üzenetére
Szerinted ezt most komolyan megtehetik, hogy egyszerűen blokkolják bizonyos szerverek, IP címek, subnetek elérését? Minden következmény nélkül?
Mert szerintem ezzel minimum két törvénysértést is megvalósítanának:
1. Az áruk és szolgáltatások szabad áramlásának korlátozása
2. Szabad információáramlás korlátozása = CENZÚRA
Sőt, megkockáztatom, hogy a 2-es pont által megvalósulna a tisztességtelen piaci magatartás ténye is, mivel nem engedik, hogy megismerd a konkurenia ajánlatát, árait, stb, annak teljes blokkolásával!
Ha ezt tényleg megtennék, akkor lehetne akár egy pertársaságot is alapítani a topik résztvevőivel és nekikmenni egy jó ügyvéddel! Már ha vagyunk annyira tökösek, hogy ezt nem tűrjük el. Vagy pedig lehet erre is majd birka módra hümmögni és beletörődni, hogy hááát, ez van....
-
Andralin
aktív tag
Nem megoldás, mert:
- ha csak emiatt fizetnél elő egy VPN szolgáltatásra, akkor az úgy elég költséges lenne
- a VPN használata mindenképp további késleltetést okozna a már amúgy is általában késő VOIP hangátvitelben
- nagyon jó minőségű VPN kapcsolatra lenne szükséged, különben további minőségromlást okozna
- laptopról OK, de kérdéses, hogy a telefonok mennyire lennének képesek a VOIP kódolás mellett még párhuzamosan a VPN kódolással is foglalkozni, gyanítom, hogy ez a mobilok nagy részén további minőségromlást, szaggatást okozna
- NEM AKAROK kerülőutakat használni, teljes szolgáltatást fizetek, nem vagyok hajlandó tűrni, hogy cenzúrázzanak, blokkolják bármilyen oldal/szerver elérhetőségét!!! -
Andralin
aktív tag
válasz instantwater #5767 üzenetére
Én használtam a Neophone-t egy ideig, de mióta rászoktam a FVD-re, nem töltöttem rá újat, hagytam lejárni, mert ahhoz képest nagyon drága a Neo.
Ott tényleg ingyen adták a 21-es hívószámot bármilyen külön díj nélkül, de cserébe 6 havonta legalább egyszer fel kell töltened az egyenleged, különben 6 hónappal az utolsó feltöltés után inaktíválják az ember accountját, szóval ennyi egy feltöltés érvényességi ideje. És mióta FVD-t használok erősen pénzkidobás lenne a Neo-t töltögetni, úgyhogy hagytam is a francba lejárni...
Viszont van ismerős Neo-s számmal, akit rendszeresen hívok FVD-ről, és az FVD mindig 0 Ft-os percdíjat számol, mintha rendes vezetékes számot hívnék!
-
Andralin
aktív tag
válasz Andralin #5768 üzenetére
Azért kíváncsiságból kipróbáltam, bár idén még nem is használtam a Neo-s accomat.
2013 áprilisában lejárt a fiókom érvényességi ideje, de még simán bejelentkezett rá a PC-s SIP kliens, és felhívva a régi 21-es számomat ki is csörgött! Szóval annak ellenére, hogy lejárt, nem töltögetem már, meg hívást nem tudok indítani, a 21-es számom látszólag él még!
-
Andralin
aktív tag
Úgyértettem hogy lejárt az account, hogy neked is pl. hiába van rajta 300 Ft-od, azt nem tudod lebeszélni, nem enged a rendszer hívást kezdeményezni, mert túllépted a 6 hónapot feltöltés nélkül.
Ha újra töltenél fel akármekkora összeget, akkor ismét aktiválódva az accod, tudnál hívást kezdeményezni, és a régről megmaradt 300Ft hozzáadódna az új feltöltésedhez.De mint az #5770-ben írtam, a 21-es hívószám ettől függetlenül él továbbra is.
-
Andralin
aktív tag
válasz tomjoint #6234 üzenetére
Igen, ahogy szilard28 írta párhuzamos hívásindítás miatt számláz négyszeresen.
Nekem is gyakran van ilyen, ha beszélgetés közben megszakad (pl. netkapcsolat hiba miatt) és utána azonnal próbálok újrahívni, akkor kiírja a négyszeres tarifát. Ilyenkor azonnal leteszem és várok egy kicsit, hogy észrevegye a FVD szervere is, hogy nem él már az előbb megszakadt hívásom.
Kb. 30..40 másodperc várakozás után indítva újra a hívást már rendes tarifát szokott számolni. Ez olyan büntetésféle tarifa, hogy egy accot ne lehessen, vagyis ne legyen érdemes használni egyidőben több hívásra is.
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Furcsa tapasztalatom volt az imént.
Épp be voltam jelentkezve számítógépen az FVD programmal.
Közben hívott egy ismerős a mobiljára telepített MobilVOIP programmal, a T-mobilos mobilszámomat (!) tárcsázva!Egyszerre elkezdett csörögni a mobiltelefonom, GSM bejövő hívást jelzett a hívó regisztrált mobilszámáról (ez még eddig normális is) plusz egyidőben a számítógépen a FVD program is csörögni kezdett! Kíváncsiságból rákattintottam a zöld felvétel gombra a programban és létrejött a kapcsolat a gépen, miközben a mobilom azonnal abbahagyta a csörgést és nem fogadott hívást jelzett.
Ez másnál is így működik?? Ha a mobilszámomat hívják FVD-vel, akkor a bejelentkezett kliens is kicsörög a mobil mellett mindig? És ilyenkor ha az FVD kliens-t veszem fel, akkor mennyit számláz a hívónak? Mert ugye GSM kapcsolat nem valósul meg, a beszélgetés neten keresztül fog menni?
-
Andralin
aktív tag
Kiszámlázták neki a teljes hívás díjat mintha a mobilt vettem volna fel.
Akkor ezek szerint ezzel nem lehet spórolni, hiába veszem fel a netes kliensen a hívást, ugyanúgy számláz, mintha GSM-en venném fel!
Próbáltam még visszahívni a History-ból a bejövő híváshoz megjelent FVD-s usernevét, de azt mondta a kliens, hogy ismeretlen hívószám...
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Lecseréltem a symbianos Nokiámat egy új androidos Samsungra.
A MobilVOIP androidos verziója sokkal szebb, jobb, kellemesebb mint a symbiános verzió volt.
Viszont van egy brutálisan zavaró hibája!
Amikor VOIP-on/neten beszéltem a Nokián, és közben hívta valaki a mobilszámomat, akkor a Nokia automatikusan elutasította a hívást foglalt jelzéssel, ami tökéletes megoldás volt.
Viszont az új telcsin ha VOIP beszélgetés közben valaki felhív, akkor beszélgetés közben becsörög ez az átokfajzat, először azt hittem földhöz vágom az új telefont! De írtó kellemetlen, zavaró is, meg muszáj kinyomnom is a bejövő hívást és utána magyarázkodhatok, miért nyomtam ki...Szóval van bármiféle megoldás, hogy az androidos verzió is visszautasítsa a bejövő hívásokat? Vagy vegyem ki a SIM-et wifis VOIP hívás előtt, ha nem akarom, hogy belecsörögjenek a beszélgetésembe?
-
Andralin
aktív tag
Kicsit lemaradtam a qwerty billenyűs androidos beszélgetésről.
Én évekig használtam Nokia N97-et aminek gyárilag magyar qwerty kiosztása volt és imádtam gépelni vele, fantasztikusan gyors volt az írás rajta. Most februárban cseréltem le, mindenképp Androidos készüléket szerettem volna de ragaszkodtam a már jól megszokott qwerty-hez is. Hosszas böngészés, olvasgatás után a Samsung Captivate Glide mellett döntöttem, amit sajnos csak az USÁ-ból tudtam beszerezni.
De nem bántam meg, eddig nagyon tetszik! És megfelelő segédprogrammal (External Keyboard Helper) az eredeti angol kiosztás helyett teljesen személyreszabott magyar kiosztást is tudtam a qwerty-re csinálni az N97-nél már megszokottak szerint, hogy amire már úgyis ráállnak az ujjaim.
Szóval szerintem igenis van működőképes megoldás androidos querty telefonra, a Cappyt csak ajánlani tudok aki ilyet szeretne!
-
Andralin
aktív tag
FVD-n másnál sem megy a hívószámkijelzés?
Nálam kb. 3 hete senki nem látja a számomat, függetlenül attól, hogy milyen eszközön indítom a hívást.
Ma írtam nekik és ezt a választ kaptam:Thank you for bringing this to our attention! Unfortunately we are experiencing some technical problems. We are working very hard to resolve the matter as soon as possible. The problem should be resolved very soon.
We apologize for any inconvenience caused and we thank you for your patience and understanding.
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz