Új hozzászólás Aktív témák

  • MIG21

    tag

    Segítségeteket szeretném kérni. 1 hete használunk Gigaset A510 IP készüléket Browsercalls account-tal.
    Tegnap délelőtt óta jelentkezik a hiba, a készülék valamilyen oknál fogva nem tud a szolgáltatónál bejelentkezni. A Gigaset webes felületén is ellenőriztem a beálltásokat, elvileg minden rendben van, mégis ezt látom: Registration failed.
    Kettő felhasználónév van regisztrálva a Browsercalls-nál, megpróbáltam hát beírni a másik account adatait. Ugyanez a probléma jelentkezik. Leteszteltem androidos telefonon is, azon viszont a CsipSimple alkalmazás (SIP protokollt használ) minden további nélkül be tud jelentkezni ezekbe az account-okba.
    Eszembe jutott, hogy volt nekem egy Freevoipdeales számlám is (amin már nincs egyenleg), így tettem ezzel is egy próbát. Lássatok csodát, ezzel a Gigaset is működik!

    Kifogytam az ötletekből. Mitől romlott el egyik napról a másikra? Mi lehet az oka a sikertelen bejelentkezésnek?

Új hozzászólás Aktív témák