-
GAMEPOD.hu
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
schferenc77
aktív tag
Először is BUÉK mindenkinek. Nem kifejezetten voip-os téma, de mobilnetet sokan jól ismerik itt. Létezik olyan csomag valamelyik szolgáltatónál (kivéve Telenor), amely nem időszaki elszámolású, hanem adatmennyiség alapú? Tehát pl. veszek 5GB-ot, de azt nem egy hónapra, hanem pl fél év vagy egy év alatt kell elhasználnom? Ha lent vagyunk nagymamánál, ott jól jönne mobilnet, de a Telenor 0 arrafelé, és gondoltam más szolgáltatónál vennék egy 4-5 GB-ot, és ha lent vagyunk, azt használjuk. Ez lehet, hogy csak pár hónap alatt vagy fél év alatt fogyna el, tehát a havi fix 1/3/5GB nem igazán jó konstrukció.
-
club1
veterán
válasz schferenc77 #15301 üzenetére
Pont olyan nincs mint a Telenornál. A T-nél a Domino web van, a Vodafone-nál pedig a napi/heti/havijegyes netjegyrendszer.
-
fujifilm1
senior tag
Az Ephone-n mai naptól tényleg pénzért adja a vezetékes hívószámot.
(99Ft/hó.) Nem nagy összeg de évekig potyán használtuk a budapesti és a 21-es számokat. ( 4 van a családban)
Ma viszont lekapcsolták mert nem volt az egyenlegen semmi.
Feltöltöttem és azonnal ismét működik.Köszönöm szépen az Ephone-nak a potya éveket, nagyon örültünk neki
Van olyan cég ahol a 21 szám még ingyenes? (Reenger?)
Ja BUÉK mindegykinek.
[ Szerkesztve ]
-
schferenc77
aktív tag
Hat ez az, hogy ezeknél egy adott idokereten belul (nap, het, honap) hasznalhato fel az adatmennyiseg. Nekem mdg pomt ez az idobeni kotottseg nem jo. Lehet, hogy lesz olyan honap, amikor 200mb-ot hasznalunk fel, meg olyan is, hogy semmit, vagy akar 1gb-ot. Gondoltam megveszek valahol 5-10 gb-ot (annak jo az egysegara) aztan hasznalom, amíg tart.
-
club1
veterán
válasz schferenc77 #15306 üzenetére
Rosszul gondoltad, a szolgáltatóknak ez nem jó. Ők a folyamatosan fizető, hálózatot egyenletesen terhelő ügyfelet szeretik. Így alakítják ki a csomagjaikat is. Egyébként pedig a te elképzelésednek tökéletesen megfelel az általam említett Domino web. 3000 Ft-al feltöltve egy évig használható, amelyik hónapban semmit nem használsz, nem fizetsz semmit, amikor pedig használod, a használat alapján sávosan csökkenti az egyenleged.
-
szervezkedő
csendes tag
válasz lugosi #15304 üzenetére
Száz éve olvasgatom a forumot es sokszor olvastam itt szamomra hasznos infot. Ugy altalanosan koszonom szepen mindenkinek.
Amiert regisztraltam a "telefonszam" tema ismet felvetodott.
Nagyon ritkan olvasom itt a Fonio szolgaltato nevet! Lassan egy eve hasznalom, a Bc es a Sipdiscount mellett. Tokeletes! Magyar! Segitokesz ugyfelszolgalattal. Normalis arazassal. A percdijaik igaz nem a legolcsobbak 5/20ft, de az emellett nyujtott szolgaltatasaik miatt szerintem alap minden voiposnak egy fonio.hu fiokot csinalni.
En 2ezer forintot toltottem fel ra, majd egyszeri 100forintos aron kaptam egy sajat foldrajzi telefonszamot.A 21es telefonszam december ota ingyen van naluk!
Kulfoldon asztali voip keszuleken es utkozben is hasznalom anroid alatt, ha arrol van szo es tokeletes.
Nincs havidij es hatalmas feeling a vilag masik vegen fogadni a hivast roaming nelkul, ugy hogy a barataim egy magyar vezetekes szamot tarcsaznak! -
Zeki
nagyúr
válasz szervezkedő #15308 üzenetére
És a világ másik felén olyankor wifire csatlakozol, mikor fogadod a hívást?
-
szervezkedő
csendes tag
Igen, reszben!
Nekem is van egy 2kartyas a telefonom. Ebben az adott orszag sim kartyaja van beteve. A telefonomon voipozni csak wifi eseten lehet. En a keszulek menujeben talahato internetes hivasok menube irtam be a bc, sipdiscount es a fonios hozzafereseimet. A hivas inditasakor tudom kivalasztani a ketto sim kartya valamelyikerol vagy voipon, a harom szolgaltato kozul szeretnem a hivast bonyilitani. Wifi utkozben van a palyaudvarokon, a hataratkelon es mukodik a buszon is amikor azzal utazok.
Az mar csak hab a tortan amikor a buszon ulve, a magyar lakasomtol 800km tavolsagra, az az androidos telefonrol sipdiscount elofizetesrol hivom az uticelon mukodo fonios asztali telefont INGYEN, hiszen arrol a magyar vezetekes szamok ingyenes hivhatoak!
Az asztali keszulekem egy tp linkes wifis routerbe van bekabelezve, amiben egy mobil netes stick biztositja a netet. Az en tapasztalatom is az, amit masok is irtak mar tobbszor, hogy visszalassitott neten is tokeletesen megyba voip- az altalam hasznalt mindharom szolgaltatoval ugyanugy.
-
fujifilm1
senior tag
válasz lugosi #15304 üzenetére
Igen, de már KTU kolléga már válaszolt :
Szolgáltatás Havi díjak
Nettó Bruttó
Számhasználati díj földrajzi telefonszám esetén / db**** 77,95 Ft 99,00 Ft
Számhasználati díj helyhez nem kötött telefonszám esetén (SHS21) / db 77,95 Ft 99,00 Ft
Számhasználati díj számhordozott telefonszám esetén / db**** 77,95 Ft 99,00 FtÉs a számhordozás ingyenes ha feltöltöd az egyenleget.
-
fujifilm1
senior tag
válasz fujifilm1 #15303 üzenetére
Rosz hirét keltettem az Ephone-nak. Pontositok:
Úgy tünik csak azt a Budapesti vezetékes számot kellett feltölteni amelyiket hordoztuk az ephone-hoz évekkel ezelőtt... hogy ujra hivható legyen és tudjon más ephone számot hivni (hálozaton bellűl - ingyen )A 21-es számomat és azt a budapesti vezetékes számot amit Tőlük kaptunk továbbra is lehet hivni.
(igaz mostmár ezekről a számokrol nem tudunk más ephone-osokat hivni, pedig az az irány ingyenes lenne.) -
lugosi
MODERÁTOR
Köszi a válaszokat!
-
Stanlee
őstag
válasz lugosi #15304 üzenetére
Amikor en regisztraltam az ephone-hoz, akkor a foldrajzo vezetekes szamhoz meg kellett nekik kuldenem a lakcimkartya masolatat, hogy tenyleg abban a korzetben (pl. 1-es Bp eseten) lakom. Nem hiszem, hogy enyhitettek volna rajta.
A 99 Ft/ho/szam mar evek ota levonasara kerul a feltoltott egyenlegbol, biztos van naluk vmi akcio, hogy a regi elofizetoktol nem vonnak, az ujjabbaktol meg igen. Arra hivatkozn(t)ak, hogy a szammezo jobb kihasznaltsaga erdekeben kell fizetni. A 21-es korzetszamert is ugyanannyit kell nekik fizetni, mint a normal foldrjazi telefonszam eseten. Igazabol nem ertem, hogy miert, de nem is kell, ok tudjak, hogy mit csinalnak.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Magnat
veterán
Sziasztok,
Delmont kliensek hogy tudják hívni egymást közvetlenül ingyen? Ez megoldható MobileVoippal is vagy csak sip klienssel?̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
-
Stanlee
őstag
SIP URI szinten nem csak a dellmont elofizetoket kellene tudni ingyen hivni, habar igaz, hogy sok VoIP ceg ezt nem engedi.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Magnat
veterán
-
#23310336
törölt tag
Sziasztok!
Abban kérem a segítségeteket, hogy a Reenger szolgáltatásnak perc vagy másodperc alapú az elszámolása, illetve van-e olyan webes felület náluk ahol elérhető a hívásrészletezés (mikor, kit, mennyi ideig hivtam)?
Köszönöm. -
chungee
addikt
Hmm... eddig 11,xx EUR volt 10-es kredit feltöltése. Most 13.xx EUR. Köszönjük 2015!
[ Szerkesztve ]
-
gorbep
senior tag
válasz chungee #15323 üzenetére
Ezt mindenki tudta előre.... miért nem töltötted fel 3-napja? Most már a Mo.-i áfát kell fizetni a külföldről igénybe vett szolgáltatások után.... hónapok óta lehetett tudni, hogy jan1-től ez jön.....
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
#79335424
törölt tag
válasz gorbep #15324 üzenetére
Érdekes dolog ez. Mi ennek az indoklása? Az, hogy az adó szempontjából nem a szolgáltatás nyújtásának a helye számít, hanem a felhasználásé? Szóval, ha nekem, mondjuk a barátnőmnél fogy el az egyenlegem, akkor a Spanyol áfát fizetem feltöltéskor? Mi határozza meg egy mobil szolgáltatásnál a felhasználás helyét?
-
Zeki
nagyúr
Az op3ndott-os telókon/tableteken van voip alkalmazás, a betamax/dellmont klónok mennek vele.
-
cs_beno
csendes tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, un. rövid számot pl. 1231 hogyan lehet hívni VOIP-on. A múltkor nem volt netem, a
PR-nek ügyfélszogálatának csak ilyen rövid száma van és ezt nem tudtam hívni sem a Voipyo-val, sem a Viber Out-tal. Próbáltam a +361231-et, 00361231-et, simán a 1231-et.
Azóta sem találtam normál vezetékes számot a PR ügyfélszogálathoz.
Szóval a 10 perces beszélgetés, most néztem mobilszámlám kb. 500 Ft-ba került.Tudna nekem ebben valaki segíteni?
Köszi, Üdv
-
gorbep
senior tag
válasz #79335424 #15325 üzenetére
Az igénybevétel helye számít, ha jól tudom..... és a cégnek a NAV-on keresztül el kell számolnia.....szóval elméletileg a 27%-os befizetett ÁFA a magyar költségvetésbe kerül, és nem a 15%-os a luxemburgiba.....
De hátha van itt valaki adójogász, engem is érdekelne, hogy pontosan hogy van.....
Elméletileg 10M feletti bevételnél eddig is be kellet volna jelentkezniük a NAV-nál, és befizetni az ÁFÁ-t, de nem tették, a luxemburgi adóhivatal meg nem volt érdekelt, hogy ezt betartassa velük, mert csökkent volna a bevételük...... sokat sajtózott eset volt a Lengyelországból rendelt kutyakaja..... azok se fizettek itthon ÁFÁ-t, és milliárdos nagyságrend volt a kiesés.
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Stanlee
őstag
válasz gorbep #15330 üzenetére
Ha jól tudom, akkor magánszemélyek árú és szolgáltatás vásárlása esetén a vásárló lakhelye szerinti ország ÁFÁ-ját kell most már kiszámlázni a webes vásárlások alkalmával. A Dellmont esetében ez azt jelenti, hogy a regisztrációkor megadott ország ÁFÁ-ját számlázzák ki. Ha Mo-t adta meg valaki, akkor 27%, ha Németországot, akkor 19%, ha USA címet, akkor államtól függően 0%, vagy valamivel több.
A cégeknek lehetőségük van minden egyes tagállamba, ahová értékesítenek, az ottani adóhivatallal egyenként felvenni a kapcsolatot és az ÁFÁ-t bevallani. A németek ezt úgy oldják meg, hogy a cégek választhatnak egy egyszerűbb megoldást, amikor is a német NAV felé jelentik, hogy havonta milyen országokba mennyi ÁFÁ-t kellene fizetniük, ezt egy összegben befizetik Németországban, és az itteni adóhivatal számol el a magyarral.
Írta valaki, hogy mi a helyzet, ha mondjuk Spanyolországban használja a szolgáltatást. Akkor is az számít, hogy a regisztrációkor milyen lakcím lett megadva. Ez nem az a helyzet, mint amikor a lengyel kutyakaját mo-i kiszállítási címmel kérték és spóroltak az ÁFÁ-n. A legtöbb adóhivatal már vélelmezi, hogy a kiszállítási cím vagy átvétel helye szerinti országban történik a termék használata is, tehát az ÁFÁ-t az ottani érték szerint kell megfizetni.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Stanlee
őstag
válasz #79335424 #15333 üzenetére
A fizetés címét elég nehéz megállapítani, ill. a kártya kibocsátásának országa sem mérvadó (vannak IP címtartományok, amik mondjuk amerikaiak, de Mo-n használják, tehát téves a helymeghatározás). Lehet bonyolítani a rendszert olyan feature-rel, hogy bankkártya kiadás országa szerint kell ÁFÁ-t fizetni, de azzal az olyanok járnának rosszul, mint én, aki külföldön él és sokat vásárol a magyar kártyájával, de Mo-hoz semmi köze.
Az ITcafe-n van is most friss cikk, hogy a regisztrációs cím megadása szerinti ország ÁFÁ-ja a mérvadó. A felhasználó azzal, hogy magyar lakcíme helyett amerikait ad meg, jogszabályt sért. De ugye adóelkerülésre itt nem adunk tanácsokat. Mindenki saját döntése szerint ad meg lakcímet a regisztráció alkalmával.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
szervezkedő
csendes tag
válasz Dluinet #15327 üzenetére
Tényközlés! Megy vele!
Ez az a bizonyos Teso tablet!
Semmit sem kell állítani, csak beírod a felhasználóneved+jelszavad és már fel is ismeri hol vagy regisztrálva.
A minőség azonban felemás, igaz eddig 2-3 hívást idítottam róla!
(Nekem tabletta van!)Külsőre totál olyan mint a mobilevoip alkalmazás, csak a szinekkel variáltak picit!
-
nagyúr
válasz szervezkedő #15335 üzenetére
beecalls milyen rajta?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Landsmann
addikt
Látom alaposan beleástátok magatokat a VOIP telefonálásba. Mivel nem találtam jobb topicot, ezért itt teszem fel a kérdésemet, hátha a techniaki részére is tudtok mondani valamit. Egy igen furcsa hibáról van szó.
Adott két helyszín. Az egyiken kábeltévés modem-D-Link DIR615 router-Sipaura SPA2102 ATA. Másik helyen kábeltévés modem-Netgear WGR614 router-Linksys PAP2T ATA. Mindkét rendszer kifogástalanul működik, Neophone szolgáltatással használjuk. A hiba ott van, ha az SPA2102-es konfigurációról felhívom a másikat, akkor a hívott félnél nem csörög a telefon, én pedig nem hallok csengetési visszhangot. Kipróbáltuk azt is, hogy mikor hívom a másikat, ott felveszik a telefont, hogy vonalba kerülünk-e, vagy sem. Sajnos nem. PAP2T-ről a hívás rendben megérkezik hozzánk. Nos, a furcsaságok ezek után jönnek. Az SPA2102-esről bármilyen hálózatba, bármilyen számot tudok hívni, kivéve azt az egyetlen egyet, ami a PAP2T-ben van. A PAP2T-t bármilyen számról, bármilyen hálózatból fel lehet hívni, kivéve az enyémről. Hívás után a hangposta nem azonnal jelentkezik be, hanem annyi idő után, mint ameddig csörgeti a hívottat, de az nem veszi fel a telefont. Tehát a rendszer érzékeli, hogy fent van a hálózaton az eszköz.
Ha az SPA2102 helyett egy PAP2T-t teszek be, akkor sikeresek a hívások. Már minden beállítást, ami szóba jöhet, megváltoztattam, próbálkoztam, de azt az egy számot nem tudom felhívni.
A következő teszteket végeztem el:
Összeállítottam a hívott félnél lévő konfigot, tehát Nertgear router (típusszám azonos, de a szoftververzió nem)+PAP2T (hardver, szoftver verzió azonos) A hívandó adatait konfiguráltam a PAP2T-be. A hívások sikeresek voltak az SPA2102-vel is. Ami még eltér, az az, hogy nem azonos az interbetszolgáltató a két helyen.
Tehát úgy néz ki a dolog, hogy van két konfiguráció, amik külön-külön mind jól működnek, de együtt már nem. Pontosabban csak egyik irányba nem jók a hívások. Akárhányszor próbálom, az eredmény ugyanaz, tehát nem alaklomszerűen jelentkezik a hiba. Még egy olyan tesztet akartam elvégezni, hogy a PAP2T ne routeren keresztül, hanem közvetlenül a kábeltévés modemre csatlakozzon, de így sajnos nem állt fel az internetre a PAP2T. Én nem voltam a helyszínen, így nem tudtam megoldani, hogy az is felmenjen a netre és utána teszteljük. Ezzel sajnos nem tudtuk meg, hogy a routernek van-e szerepe a sikertelen hívásokban.
A kérdés: Hol lehet a hiba? Az SPA2102 beállításait is átnyálaztam, mindent végig próbáltam ami szóba jöhet a hívás sikertelenségéért, de sajnos nem változott a helyzet. Mikor itthon összeállítottam a másik félnél lévő konfigot, a hibát nem tudtam reprodukálni, akármilyen beállításokat változtattam meg a routerben vagy a PAP2T-ben. Nyilvánvalóan a PAP2T és az SPA2102 a hívott felé nem teljesen ugyanazt küldi el. Az SPA adataiban lehet valami, amitől a hívott félnél az internetszolgáltató, a router, vagy a PAP2T elhasal és sikertelen a hívás.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
KTU
addikt
válasz cs_beno #15328 üzenetére
Rövid hívószámokat REENGER-ről lehet hívni, 4Ft,
de ha van mo. díjcsomagod 1Ft!!!!
már ezért megéri,
Amúgy mobilról ezeket a kékszámokat 45-50Ft-ért lehet hívni!
percenként[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
KTU
addikt
válasz #79335424 #15339 üzenetére
Reenger percdíjak, rövid hívoszámok listája is.
Már íram régebben, [link]Tabletról is egész jó a linkelés, formázás.
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
Stanlee
őstag
válasz Landsmann #15337 üzenetére
Igazából nem ismerem ezeket a Sipura/Cisco/Linksys ATA-kat mélyrehatóan, de a következőt javaslom: a sipuranak van egy [syslog programja], lehet hogy az ATA webes felületén is van syslog. Ezzel a programmal meg tudod nézni, hogy amikor ezek a sikertelen hívások történnek, igazából mi zajlik le a háttérben. Ha ez a syslog megvan, akkor lehet még neten keresgélni, hogy mi a baj a hivás esetén. Holnap összerakom a Linksys ATA-m, és megnézem, hogy van-e neki a webes felületen syslog-ja.
Ha hívod a számot, akkor a kézibeszélőn a telefonszám beírása után, ha a # billentyűt lenyomod, megindul-e a hívás? A két telefon azonos előfizető alatt van, csak két különböző felhasználónévvel és jelszóval? Lehet, hogy nem is hardware-es probléma áll fenn, hanem a Neophone-nal van valami kavarodás, hamár mindenki mással jól működik a dolog (ok, tudom ez nem magyarázza meg, hogy miért volt OK otthon a teszt konfiguráció). Az is lehet, hogy az eltérő verziószámú Netgear router a hibás, és csak az eredeti routert kell frissíteni? Többet nem ötletelek.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Landsmann
addikt
válasz Stanlee #15343 üzenetére
Szerintem a PAP2T-nek nincs syslogja. Az SPA-nál láttam valami ilyesmit, d ehogy hol van, nem tudom, majd szétnézek benne. A # lenyomása után is ugyanaz a helyzet mintha nem nyomnám le, csak a #-el nem vár pluszban 10 másodpercet az utolsüó szám beütése után.
Nem, két külön előfizetői néven van a két szám.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ELADÓ Lenovo T500 (Core2Duo T9900 3.06GHz, 8GB RAM, 1TB SSD)
- Beszámítás! Intel Core i5 6500 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel