Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz biker #9625 üzenetére

    Nálad be van üzemelve a "teljes" EON-os okosmérő rendszer?
    Látsz amúgy benne pillanatnyi teljesítmény adatokat 1 secre lebontva? Én úgy tudom hogy csak 15 percesekhez lehet hozzáférni akkor is, ha a készülléken lévő portot használja az ember.
    Az meg külön szép ha az ami elvileg működk, az is szarul...de legalább hitelesített mérő. :D

    "Terhelésmegosztó" kifejezést nem az energiamenedzsmentre érted?
    Mert ha arra hogy az aktuális kapacitáshoz igazítja a töltési teljesítményt, akkor ugyanarról beszéltünk, csak más névvel.
    És pont hogy ez a módszer biztosítja hogy nyugodtan vehet az ember 22kW-os töltőt, hiszen úgy is a szabad kapacitás lesz a döntő adott fél perces periódusban. Én sem javaslom hogy mindenki 3x32A feletti teljesítményre bővítsen, csak ahol nincs lehetőség az energiamenedzsmentre, meg akarat a többivel kapcsolatban. Egyszerűbb.

    A hidrogén cellának elvileg az lenne a lényege hogy nem kell 3 milliós akku, mert a tárolandó (pl 600km)hatótáv nagyrésze a hidrogén a 2milliós cellában tárolódik, így elegendő csak egy kissebb kapacitású átmeneti akku tároló a teljesítményhez igazítva.
    Tehát csak a 2milliós cella kell, meg a fedélzeti generátor(nyomáscsökkentő...etcetcetc...) a meglévő olcsó inverteres rendszeren felül...

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák