Új hozzászólás Aktív témák

  • MoVieFaN

    tag

    válasz MoVieFaN #774 üzenetére

    Pont amire számítottam. Lejárt a próbaidőszak, lett is gyorsan megoldás:

    Unable to subscribe to Uplay+ due to being on the wrong store
    Description: Some players receive an error message that they are on the wrong store when trying to subscribe to Uplay+.
    Status: We've resolved the issues we've identified that caused this to occur.

    Ingyen hónap, kompenzáció semmi. Ha ki akarom próbálni, hogy valóban megoldották-e a problémámat, akkor ugye elő kell fizetnem teljes áron egy hónapra. Ügyes.
    Ezek mellett az már csak apróság, hogy a hibajegyet a statisztika érdekében erőből, megoldás nélkül zárták le.

    Üdv, MoVieFaN /// Én ilyennek születtem! Mi a te mentséged? /// Irigylem azokat, akik több ISP közül is választhatnak. Budapest belváros 2024.

Új hozzászólás Aktív témák