Új hozzászólás Aktív témák
-
l.skywalker
félisten
válasz FollowTheORI #850 üzenetére
Közben végignéztem előre hátra. Se kódkártya se semmi nincs náluk. Pedig alapvetően tetszik, de ahogy látom ezt a Stadia fogja tolni.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Nagus
senior tag
Ez az új ma települő kliens másnál sem írja ki az fps számot a játékok bal fölső sarkába?
-
nagyúr
-
Nagus
senior tag
válasz FollowTheORI #853 üzenetére
Furcsa. AC Black Flag alatt van, Div2-ben nincs kint az új kliensben. Most telepítem az AC Unityt meg a Div1 is visszakerül majd. Kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
-
sirszevenap
őstag
Sziasztok!
Előfizettem az Uplay+-ra, rögtön tudtam is játszani, a pénz levette.(Péntek) Majd ma próbálnék játszani és írja, hogy nincs jogom hozz. Ránéztem a revolutomra, ott pedig már majdnem 10x próbálták megint levenni a 15 eurót. Valaki futott már bele ilyenbe? Mi a teendő?
Bankkártyával? Hát persze!
-
l.skywalker
félisten
válasz sirszevenap #855 üzenetére
Ubisoft ügyfélszolgálat. Ez valami Ubi vs. Revolut dolog lesz.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
sirszevenap
őstag
válasz l.skywalker #856 üzenetére
Ubisoft forumig jutottam, tömeges probléma ahogy látom. Support emailt nem találtam.
Bankkártyával? Hát persze!
-
l.skywalker
félisten
válasz sirszevenap #857 üzenetére
Válts át angol nyelvűre és akkor lesz chat support.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Kylesa
aktív tag
Amikor az EGS-on ingyenes volt az AC Syndicate, behúztam. Akkor játszottam vele kicsit, aztán abbahagytam, majd most hirtelen kedvvel ismét elővettem, persze nem EGS-ból, hanem Uplayről, vagyis most már Ubisoft Connectről indítom. Ám észrevettem, hogy hiába játszom és csinálok a játékban bármit, a Ubisoft Connectben semmilyen statisztikám (játékidő, teljes szinkronizálás) nem változik, minden úgy áll, ahogy még Uplayes korában játszottam. Ez ismert bug? Létezik módszer az elhárításra?
it's a danger pretty here in Night City
-
sirszevenap
őstag
válasz l.skywalker #858 üzenetére
Köszönöm!
Sokra nem jutottam, azt mondta keressem a saját supportom. Covid miatt az pedig nincs. Mondta, hogy akkor váltsak fizetési módot, a másikat úgyis visszakapom! Így történt, most jelenleg 2x fizettem 1 hónapra. Nyilván az egyik visszajön.
Bankkártyával? Hát persze!
-
l.skywalker
félisten
válasz sirszevenap #860 üzenetére
Ez is valami. Rém modern mondhatom...
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
sirszevenap
őstag
válasz l.skywalker #861 üzenetére
Annyi ilyen pitiáner hülyeség történt az elmúlt hónapban, hogy már meg sem lepődöm!
Bankkártyával? Hát persze!
-
sirszevenap
őstag
válasz l.skywalker #861 üzenetére
Pénz a Revoluton visszaérkezett. Nem túl modern megoldás, ahogy mondtad is, de legalább most már minden a helyén!
Bankkártyával? Hát persze!
-
etejedu
őstag
Hali! 100 unit pontért most 20% kedvezmény a vásárlás összegéből!
Nekem van 90. Játékon illetve vásárláson kívül lehet valahogyan szerezni? -
UkrànGàzolaj
újonc
Sziasztok! Tudna valaki segíteni? Nem indul semmi játék ami ubi-s minden más megy szépen. Ez miért van? Farcry semmi nem megy. Van köze ahoz hogy direktx 12 van fent?
Előre is köszi -
Krogoth
senior tag
válasz UkrànGàzolaj #865 üzenetére
Nálam a játék újratelepítése megoldotta a gondot.
-
Arolotifar
őstag
válasz UkrànGàzolaj #865 üzenetére
Ubisoft Connect-re frissítetted a klienst?
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
-
wjbhbdux
veterán
Aki 2015 szeptembere óta 10 óránál többet játszott, itt tud egy kis összefoglaló videót generálni a uplayes tevékenységéről
/s
-
UkrànGàzolaj
újonc
válasz Arolotifar #867 üzenetére
Sikerült megoldni köszönöm!
Úgy ahogy van töröltem az ubisoft connect-et . És utánna újra letöltöttem meg a játékokat is. Így már működik rendesen mindent indít. -
Shaza
senior tag
Hello!
Így 2020 végén gondoltam elkezdem az Assassin's Creed szériát és mindenképpen uplayen akartam megvenni őket a lehető legteljesebb kiadásban.
Az első rész csak standard edition-ban van fent, steamen pedig elérthető a Direcrs Cut is.
Csak én nem találom vagy lehetséges hogy a kiadó boltjában nem lehet kapni a steamen meg igen?
köszi! -
nagyúr
-
Shaza
senior tag
válasz FollowTheORI #872 üzenetére
Köszi!
-
etejedu
őstag
Hali! Amit nem a store-ban vásárolunk azért nem jár unit pont?
-
Golden9
addikt
Egy napig ingyen behúzható a Trials® Rising Standard Edition.
[ Szeretkezve ]
-
Golden9
addikt
Hyper Scape Rewards Pack ingyen.
[ Szeretkezve ]
-
Shaza
senior tag
Hello!
Nem lehet valahogy törölni játékot a könyvtáramból?
Köszi!
-
dawez
tag
sziasztok elofizettem erre az uplay plusra levonta a pénzt aztán rá 10 percre levonta még egyszer most ez mi a fene? már irtam a supportnak de mire vissza irnak..
-
gabo91
aktív tag
Division 2-t még uplayen vettem meg, most epicen az ultime edition 6000 -3000kupon... (küldön az alap meg a kiegészítő is 3-3 lenne)
ha megveszem betudom aktiválni az ultimate editiont vajon? Ilyenkor lefrissíti? -
nagyúr
-
veterán
Sziaszto!Kezdő pc játékos vagyok kevés angol tudással ezért lehet brutális nagy hülyeséget kérdezek és kiveri a szemem de ha egy játékot megveszek az Ubisoft connectban (The division 2) akkor azt hogy tudom letölteni és telepíteni a gépemre?Az ubisoft felületen nem látok saját játékok vagy my library pontot.Sehol se találom a játékot. Tudnátok segíteni hol lehet, hogyan tölthetem le?
-
nagyúr
-
veterán
válasz FollowTheORI #888 üzenetére
Köszönöm szépen! Várok holnapig aztán ha nem jelenik meg a játék akkor kérek egy visszatérítést.
-
Golden9
addikt
válasz beyruth82 #886 üzenetére
Ha máshogy nem tudod megoldani, akkor a supportnak lehet jelenteni, csak hogy legyen írásos nyoma, majd próbáld meg chaten lerendezni velük egy jó angolos ismerős segítségével.
'Ubisoft Ügyfélszolgálat - változások az ügyfél támogatásban a COVID-19 kapcsolódóan.
A jelenlegi szituáció fényében ideiglenesen lecsökkentettük a támogatást angol nyelvű Chatre.
A csapatunk egészségét és jólétét biztosítani mindig is az egyik legfőbb célunk. A Ubisoft figyelemmel kíséri a koronavírus (COVID-19) evolúcióját, és ahogy a szituáció fejlődik, annak megfelelően reagálunk. Ennek eredményeképpen felfüggesztjük a magyar nyelvű támogatást, ám még mindig tudunk angol nyelven segíteni. Emellett szintén lecsökkentjük a támogatást élő Chatre.'
A visszatérítéssel én várnék az utolsó napig, hátha addig rendeződik a dolog magától is.
[ Szerkesztve ]
[ Szeretkezve ]
-
Brisa
friss újonc
válasz beyruth82 #889 üzenetére
Én szintén így jártam egy másik játékkal. 12.-én vásároltam, 18.-án írtam hibajegyzéket, 24.-én kaptam vissza az összeget, de úgy, hogy nem kaptam a banktól értesítést. 29.-én kaptam visszajelzést a Supporttól, amiben egy másik játékos neve szerepelt és nem arról a játékról volt szó, amit én rendeltem
-
veterán
Nálam azóta se történt semmi....
Se visszatérítés, se válaszüzenet.
Többet nem fogok az ubisoftt-ol közvetelnül vásarolni aztan ennyi.Az Epic gamesnál eddig sosem volt probléma, mindig vannak akciok is.A The divison 2-őt is majdnem ugyan annyiért áruljak megveszem tőlük.Náluk ha megvettem valamit egyből le tudtam tölteni.Igényesebb,áttekinthetőbb is a felületük.Megfizettem a tanulópénzt
Még jó hogy nem 20 ezerért vettem játekot tőlük....[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz beyruth82 #892 üzenetére
Úgy néz ki van ami sosem vátozik, az ubi boltja régen is egy katasztrófa volt. Meg a support is, úgy látom akkor itt semmi nem javult.
Ettől független nekem még ilyen problémám konkrétan nem volt, hogy megvettem valamit és nem látszott azonnal.
Hacsak nem valami gond volt a tranzakcióval most nálad.
De azzal egyetértek, főleg ezek után. Ha valamit megvehetsz máshol is, akkor vedd meg máshol.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Brisa
friss újonc
Egyértelműen a Steamet favorizálom. Többször vásároltam ott magamnak és ajándékba is küldtem játékokat. Sosem volt velük problémám. Egy pillanat alatt meg volt a tranzakció, sőt még beállítható az is, hogy mikor kézbesítsék a megvásárolt terméket.
-
ogi88
tag
Sziasztok!Uplay en lehet pézt visszatériteni(refund) mint Steamen?
-
vorosmarti
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%