-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
norberto_th
aktív tag
Ezen a neven folytatom a továbbiakban a jelenlétemet. (Noá)
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Ezek jól bekamuzták nekem szerdán hogy a héten meg kell kapjam a connect boxot merthogy át lett adva a postának...
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Most hívtak otthonról hogy meghozta a posta a connect boxot. Viszont azt mondta anyum hogy nem kellett fizetni érte semit, de nekem telefonban azt mondta az ügyfélszolis hogy átvételkor kell majd. Rá is kérdeztem hogy nem e a havi számlához lesz e hozzáadva, de mondta hogy nem, átvételkor kell.
Másnak hogy volt? iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Ennek a connect boxnak mennyi idő kell hogy beálljon? Mert pár perc már eltelt de semmi.
[ Szerkesztve ]
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Az egyik ki is van szürkülve, lehet nincs meg a 4us amit szokott mondani? Most majd megyek be a upc-hez leadni a technicolort, mondjak esetleg nekik valamit? Speedtestnél mondjuk elég nagy beszakadádok vannak a kis grafikonban, lemegy a sebesség hirtelen fel aztán meg megtorpan.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
válasz headhunter #52393 üzenetére
120/10. Most hivnom kell a telefonos ügyfélszolit, mindjárt leírom de óriási a fejetlenség!
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Ez mit jelenthet?
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Elég lassan töltődik be minden...szaggat eléggé a net.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Na az volt, hogy bementem az ügyfélszolira és az ipse konkrétan csak a régi modemet tudta elvenni, de semmi másban nem tudott segíteni, amit kérdeztem. Például a korrekciós jóváírás, vagy a hibajelentésekkel kapcsolatosan. Ígyhát felhívtam a telefonos ügyfélszolit. Normális hölgyet fogtam ki és mindenre adott érthető választ. A korrekció kacsán is sikerült mindent tosztázni illetve azt is, hogy egy rendszerhiba miatt nem látom a befizetésre váró számlámat, de mondott egy trükköt (igen sajnos csak ilyen módszerrel működik) hogyan tudom befizetni az esedékes számlát, de leadta hibajelentésbe a dolgot.
Aztán kérdeztem, hogy a boxot hol kell kifizetni mert nekem azt mondták hogy majd a futárnak ehelyett a számlahoz lesz jóváírva, szóval azt majd akkor.
Kérdeztem a kockásodást, mert 2 hete van folyamatban és még mindig nem szóltak vissza hogy mizu. Elvileg kivitelezés alatt van, a nem tudom micsoda, mondta a hölgy hogy valszeg a hiba feltárása, valszeg valamiféle zajbetörés van és még keresik hol lehet ez. Mondjuk már nem nagyon kockásodik, de keressék csak, mert az sd boxon előjön a kockásodás, míg hd-n -egyelőre- nem. Kérdeztem az appot is hogy ugye a hd csatornák sehol nincsenek már megint, de mondta higy folyamatban van az is.. kértem hogy nézzen egy jelszintet nekem de nem tudott még mert nem telt el 6 óra így még nem tud lekérni adatokat a modemről, majd holnap.
Egyelőre wifin jön a sebesség, maxon szépen, ping 15-18. De ahogy én észrevettem nagyon nincs rendben minden a cégnél, elég nagy a fejetlenség! Hiba hiba hátán minden rendszerben és szokgáltatásban. Kérdeztem lesz e jobb horizon box mondta hogy idén biztosan, a jelenleginek gyerekbetegségei vannak, pl a jelenlegi műsort sem lehet felvenni, sokaknak ez hátrány.
Szóval tesztelgetem a masinát aztán meglátom, hogy szaggat e és betelefonálok e. Mondjuk ha küld is ki technikust nem tudom érdemben itt mit tudna csinálni. iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Wááá bocs bocs, "biztosan nem"! A nemet nem tudom miért hagytam le!
[ Szerkesztve ]
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
teszt:
Stabil már naggyából. wifin is ennyit mér. Betelefonáltam hogy nézzenek egy jelszintet nekem, mondta egy pici hibát lát előzményként, most azt mondja jók a szintek, de ha szaggat a net akkor telefonáljak be hétfőn, addig tesztelgessem.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
válasz kabelmania27 #52425 üzenetére
Ugyanaz mint tegnap. Mondta a telefonos ügyfélszolis tesztelgessem hétfőig.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
A connect box webes felületén még mindig azt írja hibaként hogy hiba a wifi szolgáltatásban, emiatt hívjam fel a upc-t holnap? Tudom ott nincs garancia semmire, de miért írhatja vajon?
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
válasz unicumnext #52526 üzenetére
Regisztrálni kell és működik. 1221-en keresztül a legegyszerűbb. Én se tudtam h regizni kell a modemet.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
válasz kabelmania27 #52697 üzenetére
Akkor sem jó és ilyet is ír:
[kép] iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Kaptam mailt a upc-től, hogy a horizon go-s hibát elhárították, ehhez képest semmi...a HD csatornák a fasorban sincsenek...feladom...hulladék ez az app.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Én megint betelefonáltam mert még szeptember 15-én lett leadva egy hibajelentés miszerint kockásodik a kép nem gyengén és mondom eltelt lassan 1 hónap már, persze érdeklődtem már 2 hete is de akkor még semmit sem tudtak mondani. Sokszor olyan szinten kockásodik és a hang is akad h konkrétan nézhetetlen. Egy kézséges hölgy vette fel és mondta hogy reklamációba felveszi és talán kaphatok jóváírást mert a 72 óra eltelt azóta mondom még a 10x-se is kíváncsi leszek. A legutóbbi 17k-s korrekciót megkaptuk szóval azzal nem volt probléma. De például már szombaton is kikapcsoltam a fenébe a tv-t mert mit nézzek? Azt hogy a színes kockák szaladgálnak az egész képernyőn...?! Ez megy 1 hónapja és mivel nem nálunk van a hiba mert volt kint 3 hete szervizes, így a külső hibát még mindig nem oldották meg vagy nemtudom.
A nettel nincs gond, mióta a connect box van atomstabil és jóval erősebb a jel még az udvar végében is van wifi
De főműsoridőben elég bosszantó, hisz nappal nem nézzük mivel dolgozunk. iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Jaaa hát hűség nélkül én nem lepődnék meg hűség nélkül minden szolgáltató a csillagokig emelgeti az árakat!
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Nálam még nem jelent meg, de kíváncsi leszek rá.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
-
norberto_th
aktív tag
Nálam is megjelent a műsorvisszanéző, csak tekerni még nem lehet meg más egyebet sem, mert megszakad a kapcsolat. Na majd kiforr ez, addig is csatornabővítés sem ártana, mondjuk a HD csatornáknál.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
válasz Gubek-Einste #53350 üzenetére
Nálam egy hónapja kockásodik olyan szinten a tv hogy este inkább kikapcsolom a fenébe mert nézhetetlen, az elmúlt pár napban már jobb de még mindig nem 100%. Kétszer is hívtam őket legutóbb felvették reklamációba h talán adnak jóváírást mert 72 órán túli de semmi azóta és ez volt szeptember 30-án.
Szerintetek? Lehet ma felhívom őket megint. Szeptember 15-én adtam le a hibajelentést. Most meg van Október 25. iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
válasz kabelmania27 #53360 üzenetére
Adni fognak jóváírást meg h elnézést elnézést, mondom 1,5 hónapja ezt hallom
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Főleg hogy ez jelenleg is érvényes előfizetőkre is vonatkozik e, értelmezésem szerint igen.
Kivi leszek hogy a mobilnetes csomagokra is. Én 4300-at fizetek a netért a csomagom szerint, akkor ezek alapján ez kb 410Ft-al lesz olcsóbb?! iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
A horizon Go-ról van szó? Mert nálam is lezárták a hibajegyet de nem oldódott meg semmi az égvlágon!
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Lehet sebesség hiba ha lassan tölt be képet mondjuk felhőből? A sebesség megvan, nem szakadozik a net. Csináltam diagnosztikát az 100%-os állapotot jelez, semmi hiba.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Szerintetek ez mi:
Számlaegyenlegem
-11 898 Ft iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Sztori.
Szerdán felhívtam az ügyfélszolgálatot mert a media card lehalt, azt írta ki hogy nincs előfizetésünk a hd csatornákra. Egy hölgy vette fel a beszédstílusa már érdekes volt, később visszatérek rá. Elmeséltem neki mi a problémám, gyári beállítások visszaállítása, újrahangolás, de az újrahangolásnál elakadtam mert szükseg volt a Khz-es számra. Mondja tartsam, utánnanéz. Eltelt vagy 15 perc, mondom halo Nagynehezen megtalálta, beírtam kész. Mondta fél órán belül helyre máll. Oké aztán rátérek 800-adjára is a Horizon Go app-ra hogy a HD csatornák a fasorba sincsenek, nemtudok felvételt beadni. Erre mondja hogy fél órán belül jó lesz. De mondom nem a tv-ről van szó, ott már majd működni fog biztos, hanem az alkalmazásban. De továbbra sem értette, már szinte mutogattam neki de nem tudta miről beszélek olyan szinten felhúzott hogy letettem és újrahívtam őket, hátha valami értelmes ember veszi fel. Felvette egy normális srác, elmondtam mi a gondom kb nem hittem el de 3 perc nem kellett és működött minden, még a horizon app is, a HD csatornákkal párhuzamban. Egyébként a Film+ és Cool HD csatornák nincsenek benne az app-ban?! Mert mind megvan csak az a kettő nincs, gondolom mert még újak.
Szóval nagyon nem mindegy a hozzáállás és hozzáértés, amit meg is említettem a srácnak hogy nem akarok becsnérelni senkit, de az hogy nem érti amit mondok az katasztrófa!
Nem megbántásból de mostanában amikor hívtam őket totál az a falusi jómagyar beszéd fogadott, de az a totál paraszt beszéd, ami egy ilyen nagy céghez nem biztos hogy illik, sőt ezt csak tetézi az, hogy semmit nem ért abból amit mondok.
Ennyire nincs munkaerő?!
Szóval megoldódott nagynehezen de ez milyen már?!
Most megint hívnom kell őket mert ezt a -11.800-at hogy kell befizetni?! iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Na kiderítettem hogy mi az a mínuszos számla, az egy korrekció így ebben a hónapban nem kell számlát fizetni, meg Decemberben sem. Bár utóbbi kijelentését nem igazán értem, lehet felkéne hívni megint őket hogy egy másik ügyfélszolis mit mond, mert elég bizonytalan hangon mondta ezeket, nehogy elmaadásom legyen miattuk...
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Connect box-os tűzfalat ha kikapcsolom az nagyon gáz?
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Szerintem központi hiba.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Az baromi jó hogy a viva a Gold csomagba kerül...ez most vicc?! Évek óta a bronze része volt..
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Lehet már tudni valami a holnap induló Mozi+ HD-ról?
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Köszi az infókat!
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
A HD csati még sehol
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
A HD adások milyen hangminőségben vannak sugározva, azaz a filmek? DTS?
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
norberto_th
aktív tag
Kezd nagyon elegem lenni, naponta többször is elsobja a wifit a telóm és az ipadem, ki/be kapcsolássalazonnal megjavul. Köze lehet ennek a connect boxhoz?! Ledobálná az eszközöket?
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!